0.1•11. Sınıfın ilk günü

8 3 26
                                    

Bakış açısı:Seungmin🩰

Bugün 11. Sınıfın ilk günüydü.Benim için büyük bir adım olacaktı.Artık ismini anmak istemediğim Chan ile projeler yüzünden bile görüşmek zorunda kalmayacaktım.Çünkü farklı bölümleri seçmiştik.

Sabah uyandığımda Chan ile ayrıldıktan sonra ilk defa biraz mutluydum.Ümiformamı giyip mutfağa indiğimde ablam Jisoo bugün erkenden fakülteye gitmek yerine bana kahvaltı hazırlıyordu.Her gün bana kahvaltı hazırlayıp not bırakırdı.Ama bugün öyle yapmamıştı.

"Seungmin!!Günaydın miniğim!!"

"Günaydın abla"

"Gece umarım uykunu almışsındır.Umarım okulun bugün çok güzel geçer.

"Umarım abla.Neden fakülteye gitmedin?"

"Böyle önemli bir dönemin başlangıcında seni yalnız bırakmak istemedim.Kötü mü etmişim yoksa?"

"Hayır daha neler!Çok sevindim.Ama ders çalışman gerekiyor."

"Senden daha önemli değil minişimm.Sabah bir saat daha az çalışsam birşey olmaz.Akşam telafi ederim.Hadi otur masaya."

"Çok yorma kendini.'

"Sen büyüdün de beni mi düşünüyorsunn"

"Ya deme öyle zaten büyüktüm ben."

"Evett çok büyüktün dev kadardın."

"Dalga geçme ya"

"Tamam tamamm"

Seungmin masaya oturunca Jisoo meyve suyunu da masaya koymuş ve telefonunu açmıştı.

Telefonu açması ile yüzü düşmüştü.Bu dönemin ders programı dolu doluydu.Seungmine fazla zaman ayırabilir miydi merak ediyordu.

Ağzı dopdolu olan Seungmin ablasının yüzünün düştüğünü görünce doğrulup telefona bakmaya çalışmıştı.Bunu fark eden Jisoo telefonu kapatıp masaya koymuştu.

"Niye üzüldün sen şimdi"

"Arkadaşım bugün bize çalışmak için gelmeyeceğini yazmış o yüzden meleğim."

"Boşver ben sana yardım ederim"

"Sen bana yardım etmek yerine derslerine odaklan."

"Peki,ama Rosé ablaya tavır yap gelmediği için."

Jisoo onun bu söylediği ile gülmüştü.

"Tamam söylerim.Hadi saat 8 olmak üzere götürelim seni"

"Bisikletimle giderim ben"

"Yok arabayla bırakacağım bugün seni"

"Gerek yok geç kalma dersine-"

"Seungmin dışarı çık ve ayakkabını giy geç kalmayacağım"

"Tamam"

Seungmin yarım kalan sandviçini tezgaha bırakıp çantasını ve ceketini almaya gitmişti.Seungmin üst kattaki odasına çıktığı sırada Jisoo'nun sevgilisi aramıştı.

"Bo Hyunn"

"Jisoo bu akşam evime gelir misin?"

"Ne için bebeğim"

"Arkadaşlarımızı çağırıp ders çalışalım diyorum,malum bu dönem biraz zor olacak."

"Bugün aslında başka planlarım vardı Hyun"

Bu akşam Seungmin için güzel yemekler hazırlayıp lunaparka gideceklerdi.Uzun zaman sonra Seungmin'in eğlenceli vakit geçirmesini istiyordu.

"Hadi ama Jisoo.Sadece ders çalışmayız çok eğleniriz.Sakın bana kardeşimle vakit geçirecektim deme.Zaten bütün yaz kardeşin yüzünden bizimle ders çalışmaya her gün gelmedin.Hem onunda dersleri önemli olmaya başladı rahat bırak çocuğu."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Midnight FictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin