;

43 9 10
                                    

Μπορεί να είμαι η μόνη που το έχω παρατηρήσει αλλά η γενιά μου έχει χωριστεί σε κατηγορίες.

Τι θέλω να πω με αυτό;

Πάντα στο σχολείο ήμουν από τις ήσυχες.

Άλλες ήταν από τις όμορφες, άλλοι από τους ωραίους, άλλοι από τους ντροπαλούς.

Άλλοι, μαζί με εμένα, από τους περίεργους.

Δηλαδή αν δεν το κατάλαβες ακόμα έχουμε την τάση να εντάσσουμε τους ανθρώπους σε κατηγορίες με βάση ένα επίθετο.

Ένα επίθετο από τα πολλά άλλα που τον χαρακτηρίζουν ως προσωπικότητα.

Άλλωστε άμα το καλό σκεφτείς, τι σημαίνει περίεργος;

Μέχρι χθές ήμουν σίγουρη ότι τουλάχιστον τα συναισθήματα είναι κοινά για όλους.

Όλοι επιθυμούν να νιώσουν ερωτευμένοι, να νιώσουν ότι τους αγαπούν, να θυμώσουν, να κλάψουν...

Τελικά όμως ίσως κάνω λάθος.

Είναι περίοδος καλοκαιριού και σε λίγες μέρες δίνω το τελευταίο μάθημα πανελληνίων.

Στο διάλειμμα μου από το διάβασμα ξέρεις τι κάνω;

Είμαι στο κινητό.

Τι άλλο να κάνεις θα μου πεις, έχει και ζεστή έξω.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι τελικά καθημερινά δεν νιώθουμε.

Ίσα ίσα, καθημερινά βιώνουμε έντονα και αρνητικά συναισθήματα που με κάποιο τρόπο θέλουμε να τα κατευνάσουμε αποσπώντας την προσοχή μας.

Δηλαδή, παρακολουθώντας κάτι ανόητο και ανούσιο.

Τι απέγιναν όμως τα όμορφα συναισθήματα, όπως ο έρωτας, η χαρά και η ευχαρίστηση;

Και όχι δεν είμαι εγώ που γράφω πανελλήνιες και έχω αποξενωθεί από τον έξω κόσμο, ούτως ή άλλως ποτέ δεν ήμουν τόσο εξοικειωμένη.

Ας το παραδεχτείς επιτέλους...

Αν αθροίσεις τις ώρες που έχεις περάσει στέλνοντας φωνητικά ή γραπτά μηνύματα στην/στον κολλητή/το σου, θα δεις ότι είναι περισσότερες από αυτές που τους μιλάς από κοντά καθημερινά.

Αφού λοιπόν αποφάσισες να ανοίξεις αυτό το μονόλογο μαζί μου, θα σου εξηγήσω τι κάνουμε εμείς εδώ.

Εδώ, κάθε υποτιθέμενο κεφάλαιο θα είναι και μια έκπληξη, μια συζήτηση.

Έτσι κι αλλιώς το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι μαλάκες είμαστε!

Φιλιά<3



Υ.Σ. Αυτό ξεκίνησα να το γράφω πριν λίγο καιρό και τώρα αποφάσισα να το δημοσιοποιήσω. Τα κεφάλαια δεν θα ανεβαίνουν τακτικά αλλά όποτε μου έρθει έμπνευση, όπως με όλα τα βιβλία μου άλλωστε.

Καλή απόλαυση ζουζούνια:))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Είσαι μαλάκας;Where stories live. Discover now