1.bölüm

15 2 0
                                    

"Dünyadan o kadar bıktımki.Hayattan yaşamaktan çok yoruldum.İnsanlardan iğreniyorum.Kendimden iğreniyorum.
Beni bu hayata sürükleyen herkesten nefret ediyorum.Beni bu dipsiz çukura sürükleyen herkese lanetler okuyorum."

"Bu hayattan kurtulmak istiyorum.
Bir kere olsun mutlu olmak,sevildiğimi hissetmek istiyorum.Korkmadan birine sırtımı dayamak istiyorum"

-TANRIM EĞER GERÇEKTEN VARSAN SANA YALVARIRIM BENİ BU İĞRENÇ YAŞAMDAN KURTAR.

Diyerek en içten şekilde bağırdı genç oğlan.Ağlayarak diz çöktü.Hava zifiri karanlıktı.Umudunu kesmişti.
Taki bir ses duyana kadar.Yukarı baktı genç.Karanlıkta gözüken tek şey zümrüt yeşili parlak gözlerdi.Adam,genç oğlana yaklaştı.
Oğlan çok korktu o zümrüt yeşili gözlerden.Karda sürünerek kaçmaya çalıştı ama nafile korkudan titreyen bacakları buna izin vermedi.
Ve bayıldı.

Zümrüt yeşili gözlerin sahibi karanlıktan çıktı ve genç oğlanın yanına eğildi.Etrafına pelerinini sardı.

-Yavru midgartlı sayende bu cehennemden kurtuldum.Bu yüzden sana ilk ve son kez yardım edeceğim.

Dedi zümrüt yeşillerin sahibi ve elini oğlanın alnına koyarak onu kutsadı. Çevresinden gelebilecek herhangi bir tehdite karşı çocuğu aldı ve oralardan çok uzaklara götürdü.Cocuğu bir kasabanın meydanına bıraktı.

Ve öylece gitti zümrüt yeşili.

Rahatlamıştı genç oğlan.Bu olanlar sırasında yarı uyanıktı.Nerede olduğunu umursamadan gözlerini kapatıp uyuya kaldı.

Fakat bilmediği birşey vardı.Bugün korku ile baktığı o gözler ileride yaşamının merkezinde olacaktı...

09/06/2024

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeniden Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin