(2 ay once yazmisim)
Internette birbirine aşık olan insanlardan hiç anlamadım hala da anlamıyorum, onu yakından görmeden ve sesini yakından duymadan nasıl sevebilirsin? Evet İnternet üzerinde tanışıp evlenenler de var, ama hala garip açıkçası..ve gerçekten değer mi.. onun yüzünü,sesini,kokusunu almadan onu sevmeye çalışmak? Ben öyle olmak istemem ve öyle olmamda.. ama galiba yanılıyorum..
Bu hafta salı günü öğle arası gezinirken instagramda bir gruba eklendiğimi gördüm. Çıkacaktım çünkü grupta birkaç arkadaşım dışında geriye kalanları tanimiyordum ve uğraşmak istemiyordumda. Ama ben meraklı biriyim herhalde, grupta sohbet etmeye başladım ve eğlenceli sohbetler dönmüştü. O gün akşama kadar gruptakilerle yazismistik, ben birkaç kızla samimi olmuştum ve kendi aramızda saka olsun diye aile grubu kurmuştuk. Ben en kucukleriydim oyuzden otomatikmen en küçük "kardeş" olarak adlandirilmistim. Açıkçası çok tatli bir grup kurmuştuk.
Ertesi gün uyanır uyanmaz tekrar gruba baktım ve benden küçük bir kız vardı sadece 1 yıl daha küçüktü benden, sırf ilk defa benden küçük birini buldum diye onu sahiplenmistim anne gibi. Onu ben grupta kızım diyorum çünkü öz kızım gibi davranıyordu. Çok tatli ve samimi bir kızdı. Çarşamba günü yine gruptakilerle yazismistim ve "kızım" dediğim kizada adını "ela" olarak söyleyeyim, elayla yakinlasmistim o bana annem diyordu ben ona kızım. Mutluydum çünkü tatli bir sosyal çevre oluşmuştu internette. Ertesi gün yine gruba girip baktım ve birinin havanın ne kadar sıcak olduğu hakkında yazdığını görmüştüm, bende onu ismini görmeden kız zannettiğim için yakından ona yaklasip "askim vb." Lakaplar takarak yakinlasmistim. Sonradan erkek olduğunu öğrenmiştim ve ela yani kızımı oda sahiplenmisti. Elayi sahiplenen çocuğun adinida "yavuz" diyim. Şakasına flortlesiyorduk bende onu redediyordum komikligine. Elada beni ve yavuzu shiplerdi hep, ne zaman bir yerde şakasına flortlessek deli gibi AA yazardı 🥹 yada ss alip bana gönderirdi. Ben tatli bulmuştum, devam ettik sakalasmaya..
(2 ay sonra)
sonra birden farkettimki yavuzun yazmasını hep bekliyordum..sadece yine sakalasmak istiyordum. Arkadaslarima bunu dedigimde ondan hoslaniyorsun falan dediler. Onları dinlemedim sadece onu arkadasim olarak görüyorum demistim. Birden ondan hoslandigimi fark ettim. Ben ne yapacaktım, ya o benden hoslanmiyorsa ve sadece arkadaşı olarak görüyorsa diye kafayı yemiştim. Yine günlerden biri. Akşam vakitleriydi. Gruba yavuz yazdı. "Benimle evlenir misin". Ben şakasına yazdığını zannettim ve hayir olmaz kocam var oda jake gibi şeyler yazmıştım. Sonra ciddi olduğunu fark ettim ve ona özelden yazdım.
"Sen ciddimiydin, saka yaptın zannettim"
"Yok hayır ciddi değildim sakaydi"
"Emin misin"
"Ne duymak istiyorsun"
"Bosver, hicbirsey duymak istemiyorum"
"Evet ciddiydim"
"Ne"
"Seni çok seviyorum"
.....
O gün hala aklımda... o da benden hoşlanıyordu.. Bende ondan hoslaniyorfum ama neden bir yandan onu istemiyorum gibime geliyordu...
Sevgili olmadik tabiki.. ben yasim küçük yapamam ilişkide bulunmak istemiyorum dedim. O da "peki, ne zaman yazmak istersen burada olacagim" dedi. Anlayışlı ve tatli biriydi..
Bir kaç defa tekrar bana açıldı. Herseferinde onu red ettim.. friendzone yedirdim ve en son.. ondan hala hoslandigimi ve onsuz yapamayacgimi anladım. Bir gün bu karmaşık iliskimize son verip ona duygularımı yazmıştım. "Sevgilin olmak istiyorum" dedim.
"Biliyor musun sana güvenmek istemiyorum" dedi. O gün ne diyeceğimi bilememistim. Bir kaç gün tekrar yazismaya devam ettik. Taki bir güne kadar ona duygularım değişmeye başlayınca. Yine instada gezinirken arkadasim bana yazdı.
"Baksana birsey dicem"
"Noldu"
"Yavuz baskasindan hoslaniyormus"O an, gercekten bunun olacağını tahmin etmisim gibi notuma "üç kalp" şarkısını koymustum. Korktuğum başıma gelmişti. Yine en başta dediğim gibi ben haklı çıkmıştım, sanal ortamda ilişki yapılamaz.
"Ne yani onun bana dediği o tatli ve güzel sözler yalan mıydı? Birbirimiz için çıkarttığımiz şarkılar bir oyun muydu? Sırf onun sevdiği kizin sevgilisi var diye benimle oynayıp onu unutmaya mi çalışıyordu? Birde üstüne yetmezmis gibi bu iliskide en çok o üzülüyor gibi davraniyordu. Hepsi yalan mıydı?"
O gün tek ben ne hissettiğimi biliyordum.
"Man or bear?"
Bear. Çünkü bir ayı en azından sevdiği kizin sevgilisi var diye başka kıza koşup onun duygulariyla oynayıp sanki onu seviyormus gibi davranıp yüz üstü bırakmazdı. İki yüzlü davranmazdi.
Ikimizide hak etmiyordu. Ona bir şans vermek istiyordum ama yapamiyordum. Hala o kızı seviyordu ve bunu artık gizlemeye bile calismiyordu. Ikimizde salağı oynuyorduk ve ben buna dayanamiyordum. Yaşıma gore cok olgunmusum ve çocuksu hareketlerden asla hoslanmazdim. Yavuzun çocuksu hareketleri vardı ve nedense bu hareketleriyle bile onu tatli buluyordum. Artık bulmuyorum ve bulmam da.
Yavuz bana en son " neden soguk davraniyirsun? ne yaptıysam özür dilerim" demişti. Konudan azcık alakasız evet ama onu dediği gün ben bahar dizsini izliyordum. Bahar dizisini izlediyseniz anlarsınız. Kendimj bahar gibi hissediyordum, yavuzuda timur gibi.. kendimi izliyordum sanki bahari izlerken.. okadar tanıdık geldiki..
Yavuz'a "sorun değil merak etme, senlik birsey yok" gibi şeyler dedim yada..Bilemiyorum gerçekten. Ben aşık olmak istemiyorum tekrardan. Önceden de olmuştum aşık, ve hep üzülen bendim.. busefer uzulmeyecek gibi hissediyordum yanılmışım. Ben ne günah işledim de bunları yaşadım? Ben de evren gibi birini hayatımda istiyordum, cok mu şey istedim sanki?
...
Az önce görmek istemediğim şey gördüm. O kız galiba yavuzun ondan hoşlandığını biliyordu ve bilerek hikayesine onu etiketleyip "Ne okursa olsun beni saçma hareketleriyle guldurebilen cocukla uyumumuz" Diye çıkarmış. Onların arasına girmek istemiyorum. Yakisiyorlarda ama... neden yavuz beni bu döngüye katmak zorundaydi.. neden oakdar kişi arasından ben? Neden benimle oynamayı tercih etti neden hep ben oluyorum ? Ben gerçekten herseyimi silip herkesin beyninden yok olup ingilterede küçük bir kasabada kedilerim ve mangolu herseyimle bir evde yaşamak istiyorum. Artık yavuzla isim bittiğine göre, jake'e siginabilirim tekrardan. Biasim abim gibi, "i see my reflection in your eyes".
Ben tekrar üzülmek istemiyorum. Aşk mı para mı sorusuna onu diyecek kadar seviyordum fakat o da beni değil o kızı diyecek kadar onu seviyordu. Fbi bunu bilerek önüme hep "uc kalp"ve "the other women" sarkilarini çıkartıyor. Fbilarim bunu okuyorsa,
KOMIK MI 😭😭 DAHA DA UZULUYORUM LUTFEN YAPMAYIN YA
Ben ilk baştan bu işe bulaşmak istemiyordum keşke kendimi dinleseydim. Kalbimi degilde beynimi dinleseydim. Dersimi aldım. İlk başta dediğim gibi, sanaldan bir ilişki olamaz ve değmezmiş. Bunu yaşayarak öğrendim ki gerçekten değmiyor muş