Siz: Merhaba.
0506...: Merhaba, tanıyamadım kimsiniz?
Siz: Bugün robotik kodlama yarışmasının takımları oluşturuldu. Sen ve bir kaç kişi ile takımız. Duyuru yapmak ve sizi kodlama takımının WhatsApp grubuna katmak için mesaj yazdım. Evren Göktürk değil mi?
0506...: Evet Evren Göktürk. Sizin adınız nedir?
Siz: Hilal Akça.
Robotik Kodlama Yarışması adlı grup kuruldu.
0506... gruba eklendi.
Siz: Merhabalar, bu yıl dördüncüsü düzenlenen Robotik kodlama yarışması için altı kişilik bir takım oldunuz. Ben takım lideriniz Hilal Akça. Bir sorununuz olursa yazabilirsiniz. Bu grup herkesin fikirlerini söyleyip projeye katkıda bulunmasında yardımcı olmak içindir. Lütfen kendinizi tanıtın.
Siz: İlk ben başlıyım. 17 yaşındayım. Geçen sene de bu yarışmaya tek olarak katılıp ikinci olduğum yani derece yaptığım için bu sene takım lideri olarak seçildim.
0512...: Merhaba, ben Hüma Demir. 19 yaşındayım.
0512... Hüma Demir olarak kaydedildi.
Bigee: Merhaba, ben Bigem Kılıç. 17 yaşındayım.
Bulutcuk: Ben Bulut Akça. Merhaba. 17 yaşındayım.
0506...: Selam, ben Evren Göktürk. 17 yaşındayım.
0506... Evren Göktürk olarak kaydedildi.
0578...: Ben Gökçil Göktürk. 16 yaşındayım.
0578... Gökçil Göktürk olarak kaydedildi.
Siz: Tamam. Hepiniz ile tanıştığıma çok memnun oldum. Bu senenin yaz yarışmasının konusu yaz mevsimi ile ilgili bir uygulama yapmak. Bir fikri olan var mı?
Hüma Demir: Açıkçası, herkes çok resmi konuşuyor bir takım çalışması için bir araya gelmiş olabiliriz ama herkesin bu kadar kasinti konuşmasını gerektirmez. Bir de açıkçası benim bir fikrim yok.
Bigee: Bence çok haklısın bu konuda yani benim bir fikrim var evet ama uygulama teslim tarihinin ne zaman olduğunu öğrenmem lazım bir bilginiz var mıı?
Siz: Ağustosun birinde yani zamanımız fazla. Daha haziranda bile değiliz, mayısın son haftasındayız.
Bulutcuk: Aslına bakarsanız bence burada konuşma ile yürütmeyiz şehir dışında olanınız yoksa buluşalım. Bu şekilde daha kolay olur.
Gökçil Göktürk: Ben, Muğla merkezde değilim. Bodrum'da yaşıyorum. Sürekli gidiş geliş yapmak açıkçası benim için zor olur.
Evren Göktürk: Ben de aynı şekilde.
Bulutcuk: Konudan bağımsız siz kardeşim misiniz? Soy isminiz aynı diye dedim sakin yanlış anlamayın.
Gökçil Göktürk: Bunda yanlış anlaşılabilir bir durum yok ve evet kardeşiz Evren benim abim.
Bigee: Ay bu çok iyi oldu aslında takım çalışması için.
Hüma Demir: Benim de bir sorunum var bende yarışmaya katılmak için bir haftalığına Muğla'ya geldim. Normal zamanda ben de Bodrum'daki yaşıyorum.
Siz: Aslında bizim zaten Bigem ve Bulut ile tanışıklığımız var. Biz onlarla Bodrum'da bize ait olan yazlığa gelip buluşma sorununu halledebilirim. Bu yüzden de bir yazlığa geçene kadar buluşmak için biraz bekleyelim diyorum. Sorunu olan var mı?
Evren Göktürk: Ben ve Gökçil'e uyar.
Hüma Demir: Açıkçası bu şekilde herkes için daha iyi olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodrum🐚Yarı Texting
Teen FictionSiz: Merhaba. 0506...: Merhaba, tanıyamadım kimsiniz? Siz: Bugün robotik kodlama yarışmasının takımları oluşturuldu. Sen ve bir kaç kişi ile takımız. Duyuru yapmak ve sizi kodlama takımının WhatsApp grubuna katmak için mesaj yazdım. Evren Göktürk de...