Bölüm 1

14 3 5
                                    

"Merhaba ben Miraç, kitap tamamen romantik dıygular arındırır. "

Zilan(sesli anlatım):Merhaba ben zilan size hayatımı anlatayım.(sevinerek)Bir sabahtı erkenden uyandım yüzümü yıkayıp biraz ders çalıştıktan sonra saat epey geç olmuştu öğlen bir civarları arkadaşlarımla dışarı çıktım ve bir cafede oturdum.Yan masada bir çocuk oturuyordu adının berkay oldğunu öğrendim insanlar ona hayrandı dalgalı saçlı uzun boylu kaslı bir çoçuktu onla konusmayı denedim ama o ve benim aramızda dağlar kadar fark vardı ne demiş atalarımız "davul  dengi dengine "
Anne:kızım zilan odanı topla!. (Kızarak)
Zilan :Tamam anne! Dedi. (bağırarak )
Zilan : Anne benim dünkü kıyafetim nerde? (Gülerek, üzülerek )
Anne:Bilmiyorum kızım makinaların oraya bak(yüksek sesle , sevecenle)
Zilan :Tamam anne . (Yüksek sesle)
Dış ses: Zilan yavaşça yaklastı makinaya kıyafetini ararken mırındalandı "of ya bu ne " (Sinirli) Zilan bir kağıt parçası buldu üzerinde bir doğum belgesi yazıyordu merakla açtı"ay bu ne? "Dedi (şaşırarak)
Annesine seslendi ;
Zilan: Anne anne bu ne ? (Yüksek sesle)
Anne: Noldu kızım? (Şaşırarak) Zilan :Bu kağıt parçası diyorum! (Sinirlenerek )
Anne : Kızım...
Zilan:sus bana kızım deme hani kardeşim yoktu? Neden sakladın? (Kızarak)
Anne :kızım o senin kardeşin değil sadece babanın diğer ailesinden. ( göz yaşları içinde)
Zilan :Hani babam seni seviyordu anne bana neden yalan söylüyorsunuz... (Üzülerek)
Anne : öyle gerekti küçük kızım
(Üzgün)

Zilan(sesli anlatım): O günden sonra babamla sıkça konuşmaya basladık babam çok iyi bir insandı ama bana bunu nasıl yaptı?

Kadın: ZİLAN KIZIM?!! ( Bağırarak)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYNA PARÇALARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin