...
Ben TUĞBA ÇETİN 16 yaşındayım. Okul çıkışı annem beni ilk defa okula almaya gelmişti. Annemin ağlamakta gözleri şişmiş ti anneme sordum anne ne oldu niye ağladın diye sordum annem arabaya bin dedi ve beni arabaya bindirdi. Arabaya binin ce sordum anne ne oldu diye annem kızım anneannen vefat etti dedi ve ben inanamadım ne!!! diye bağırdım annem evet vefat etti diyerek ağlamaya başladı. Bana niye erken haber vermediniz diye sordum annem sınavım vardı diye cevap verdi.
Anneme sordum cenaze ne zaman diye sordum annem yarın ogleden sonra dedi.ben yarın okula gitmem dedim annem tamam dedi ve anneme niye öldüğü nü sordum annem kanser di dedi ve ben anne anneannem kanseri di ve benim haberim yok dedim.
Annem üzülürsün diye söylemedik dedi. Hiç birşey söylemedim ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
Eve gelmiştik annem kardeşlerimi alıp köye gittik.
Herkez gelmişti.
Anne annemi gömdükten bir ay sonra annem de hastalandı yine babamda bize birsey demiyorlardi.
Annemle babam durmadan disarlara çıkıyorlardı hiç yapmadılari şeydi bizi evde tek bırakmak.
Ben kardeşlerime bakıyordum iki tane kardeşim vardı GÖRKEM le İCLAL onlara bakıyordum. Iclal hastalan misti.
Babamı aradım ve annemi almadan gelmiş ti annem nerde diye sorduğumda ise hastanede dedi. Bende anneme bişey mi oldu dedim babam bişey yok dedi ve hastaneye gittik.
Anneme de kansere yakalanmıştı kimse bana bişey söylemiyordu ama ben anlamıştım.
Annem anneannem in ölümünden sonra çok mutsuz du durmadan ağlıyordu. O mutsuz olunca bede anneme durmadan ağlama annem Kıyamam diyordum annem bunu duyunca daha çok ağlıyordu.
Annemin hastalığı galiba çok ilerlemiş ti o yüzden annen ağlıyor du , kardeşlerim çok küçük diye.
Annem tedavi altındaydı ve bir ay sonra annemin göğüs kanserinin yediğini söyledi babam ve annem eve gelmeden anneme parti yapmaya karar verdik babamla.