H-2-

46 5 0
                                    

Annem iyleşmişti onun için parti yapalım mı dedim babama babam da bu mükemmel bi şey aferin sana kızım dedi ve bana sardı.
Parti hazırlıklarına başlamıştık.
Yardıma sevgilim Tunç da geldi babam hoşgeldin Tunç dedi ve içeri girdi.
- Nasılsın Tuğba
-Iyiyim sen.
-anneanne nin vedat ettiğini duydum çok üzüldüm gelmek istedim ama annemi biliyorsun tek başıma yollamadı.
-Düşünem yeter sevgilim.
-Ee hadi başlayalım.
Dedi ve hazırlıklara başladık.
Her yeri süsledik.
Biz Tunç la pastayı almaya gittik babamda annemi almaya gitti.
Biz pastayı aldık geldik ve babam Gil daha gelmemiş di bende anneme vereceğim hediyenin üstüne not yazacaktım.
Tunç la beraber onu düşündük ve uygun bitane bulmuştuk.
Büyümüş olsamda sana sevgine ihtiyacım var Annem hergün her gece annem diyorum.
Annem sana bisey olursa benim için hayat durmuş demektir sen öldüğün zaman bende ölürüm annem seni çok seviyorum.
Hediyenin üstüne yazıp koymuştuk.
...
Annem gilde gelmişti.
Annem evin içini gorunce ağlamaya başladı ve bize sarıldı bizde ağlamaya başladık
Babam aa olmaz böyle bırakın ağlamayı dedi ve babam içerden pastayı getirdi ve annem çok sevindi pastayı kestik.
Bu gün çok eklenmiştik.
Babamdan Tunç la dolaşmak için izin istedim babam izin vermeden önce Tunç'a kızımı üzersen karşında beni bulursun dedi Tunç da yok Hasan abi dedi öyle bişey yapmam dedi.
Tunç la dışarı çıktık sahil kenarında biraz yürüdük ten sonra beni evime bıraktı.
-yarın seni okula giderken çağırıyım mı.
+olur Tunç
-saat kaç da
+sekiz de olur
-tamam
+hadi görüşürüz seni seviyorum Tunç.
Dedim ve eve girdim.

Eve geldiğimde annemgil uyumuş tu.
An iyi arkadaşım, sırası, yoldasim artmıştı o gelmemişti.
Naber İKRA nasılsın dedim oda iyiyim dedi ve ona Tunç anlatmaya başladım.
Ya ikra ya ben bu Tunç u çok seviyorum dedim onun o bakışları o gözlerinin rengi hele en sevdiğim renk mavi ya nasıl biri bu ya onu görünce kendimden geçiyorum onu çok seviyorum dedim ve ikra kardeşim oda seni çok seviyor onun o bakışların dan anlaşılıyor inş. hep mutlu olursunuz dedi.
Ikra yarın konuşuruz ben çok yorgunum dedim ve telefonu kapattım.

VOTLE VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM SIMDI DEN TEŞEKKÜR EDERİM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayatın verdiği acılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin