"Hangi klübü düşünüyorsunuz?" dedi Seungmin, arkadaşlarına dönerek. "Sanırım dans klübüne katılacağım." Felix elindeki broşürü gösterdi. "Eskiden lirik dans yapardım, umarım yeteneğimi kaybetmemişimdir." "Esneksin yani." dedi Minho sırıtarak ve arkadaşı omzuna vurdu. "Ben münazaraya gideceğim." İkili Seungmin'e döndü. "Ne var, millete laf sokmayı seviyorum." Bir süre daha seçecekleri klüpler hakkında konuştuktan sonra danışmanları yanlarına geldi.
"Mini mini birler, seçtiniz mi bakalım?" dedi Jisung ve kolunu Minho'nun omzuna attı. "Ben dans klübüne gideceğim." dedi Felix gülümseyerek. "Sen nereye?" Kafasıyla Seungmin'i işaret etti Chris. "Sanane." Seungmin'in hızlı cevabı sonrası arkadaşları sessizce güldü. "Bana bak huysuz, danışmanın olarak yardım etmeye çalışıyorum." dedi Chris. "Senden yardım alacaksam vay halime." Felix, Seungmin'i geriye çekti ve sarılarak konuştu. "Münazaraya gidecek." dedi garip bir şekilde sırıtarak. "Süper."
"Yerler dolmadan adınızı yazdırın bence." dedi Changbin alanları işaret ederek. Hitap ettiği üçlü alanı görür görmez koşmaya başlayınca arkalarında kalan beşli güldü. "Tatlılar."
˚ʚ♡ɞ˚
"Ne demek tiyatro klübü kapandı?!" Felix karşısındaki öğrenciden duyduğu sözlerle isyan etti. "Üzgünüm sarışın, yeterli kişi sayısı olmadığı için klübü kapatmak zorunda kaldık." Karşısındakinin yıkıldığını gören öğrenci bir teklifte bulundu. "Hey, hemen moralini bozma. Okulumuzun klüp açma gibi bir fırsatı da var, yeterince kişi toplarsan istediğin klübü açabilirsin." Sarışın olan gözlerinin içiyle gülümsedi. "Kaç kişi gerekli?" dedi heyecanla. "8 kişi yeterli olur." Felix hemen koşarak arkadaşlarının yanına döndü. "Hemen hayır demeyin-" "Hayır." "Minho!" Minho sırıttı. "Noldu?" "Ben tiyatro klübüne gitmek çok istiyordum fakat kapanmıştı. Ama eğer sekiz kişi toplarsam istediğim klübü açabileceğimi söylediler!"
İkili, karşısındaki arkadaşlarının hızlı hızlı ve heyecanlı bir şekilde olayı anlatmasını dinlediler, sonrasında Felix kocaman gözleri ve gülümsemesiyle arkadaşlarına bakınca Seungmin ve Minho birbirlerine bakıp iç çektiler. "Bu gözlere nasıl hayır diyebilirsiniz ki?" dedi Felix gözlerini biraz daha büyüterek. "Tamam! Sen kazandın, ama biz üç kişiyiz Felix." dedi Seungmin ellerini havaya kaldırarak. "Biz üç kişi olabiliriz ama kıçımızdan ayrılmayan beş kişi daha var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love on top, hf
RomanceYıllardır mezun olamayan Hwang Hyunjin ve okula gelen yeni değişim öğrencisi Lee Felix, arkadaşlarıya beraber ölen tiyatro klübünü canlandırmaya çalışırlar.