❆
"Sen iyi misin?" Geto arkadaşının omzunu kalemle dürterken bir gözü ders anlatan hocasındaydı.
Gojo ise sırasına kolundan yardım alarak üstüne yatmıştı.Önünde ki kağıda bir şeyler karalamaya devam ederken mırıldandı.
"Gece uyumadım."Geto'nun kaşları çatıldı arkadaşının yalan söylediğini adı gibi biliyordu. Sabahtan beri bayat espirilerinden yapmamış, Nanami ile dalga bile geçmemişti.
En önemlisi ise tatlı yememiş Y/n'den bir kere bile bahsetmemişti. Arkadaşının hevesinin geçtiğini düşündü. Ama içinden bir şeyler yanlış olduğunu söylüyordu.
"Yalan söyleme."
"Yorgunum sadece rahat bırak beni."
Omzunu silktiğinde kağıdını karalamaya devam etti.
"Satoru derdin ne?"
Sesini yükselttiğini geç fark etmiş olacak ki öğretmeni ve bütün sınıf ona bakıyordu."Dersi bölecek kadar önemli bir konu mu Bay Geto dışarı çıksanız iyi olacak."
"Harika." Mırıldandı.❆
"Satoru yok mu?"
"Uyuyor."
"Okulda mı? Satoru okulda uyur muydu?"Geto omuz silkti. Zil çaldığında hemen yan sınıftaki arkadaşlarının yanına gelmişti.
"Bir şey olduğu belli ama söylemek istemiyor."
"Satoru her zaman öyleydi ağızından lafı zorla alırdık."Y/n ikilinin sohbetine kulak misafiri oluyordu bu arada olanları düşünüyordu.
Nanami yüzünden olduğunu düşünmüyordu.
Ya da öyleydi. Gojo bundan ne çıkartabilirdi ki?Kesinlikle konunun Y/n ile alakası yoktu.
Kız aklında ki düşünce ile kitabını kapattı.
Bahçeye çıkmaya karar verdiğinde pencereden dışarı gezindi gözleri.Kar yağışı hâlâ dinmemişti.
Bu fikrinden vazgeçip koridora çıkma kararı aldı illaki birini görüp konuşurdu.Koridora adımladığında kimseyi görememişti.
Ta ki tanıdık beyaz saçlı birini görene kadar.
Sınıfından çıkıp kıza doğru geliyordu.Y/n öylece durduğunda Gojo'nun onunla konuşacağını elbette biliyordu. Ama işler planladığı gibi gitmediğini Gojo'nun yanından geçip gittiğinde anlamıştı.
Anlamsızca arkasından baka kaldı, bunun nesi vardı?
Onu görmezden gelmişti ve Mei ile konuşmaya gitmişti.
Kesinlikle konun onunla ilgisi vardı.O Kento'yu mu kıskanmıştı?
"Saçmalık." Y/n mırıldandı.
Sınıfa yönelirken gözleri buluştu ama her şey Gojo için çok geçti.Zil çaldığında Gojo sınıflarının kapısında belirdi.
"Suguru gelmiyor musun?" Gözleri kızda gezinirken kız kendini meşgul etti. Önünde kitaplarla ilgilenip çantasına koyuyordu teker teker.