Annemin uyandirmasıyla uyandım dilek
Teyzenin(mertin annesi) günü varmış onun için hazırlık yaptık ve dilek teyzelere gitik zeynep de oradaydı gözüne girmek için yardım ediyordu ama siz oturun kumralım yardım eder dedi dilek teyze zeynepte gözlerini devirip içeri giti bende yardım etim ve kapıçaldı gitim ve Mert gelmişti
Zeynep acmısın Mert dedi mert yok deyilim diyip odasına girdi.Mertyazıyor...
Mert: Güzelim benim karnım çok aç bana şurdan senin yaptıklarından getirsene.
Kumsal:Hani aç değildin.
Mert: Ya kızım getir sen açlıktan ölüyom
Kumsal: Tamam getiriyorum
Merte tabak hazırlayıp odasına götürdüm kapıyı açtığımda tişörtünü giyiniyodu Mert kapıyı çalsaydın keşke güzellim dedi tişörtünü giyindi ve tepsiyi elimden aldı ve gelsene dedi geçtim yatağa oturdum Mert yemeye başladı ve börek çok güzel olmuş dedi bende afiyet olsun dedim Mert senyedinmi dedi bende yok dedim Mert elinde börekle geldi ve bana ısırttırdı bende gerçekten güzel yapmışım dedim ve kalktım ben gidiyorum dedim Mert güzelim beklesene dedi cebinde. Kolyeyi çıkardı ve boynuma taktı.
Ben içeri gitim sofrayı topluyor zeynepte yardım ediyodu elinde çaydanlık vardı tek eliyle tutuyodu pilanı üstüme dökmekti ama Mert gelip beni çekti ve zeynepin elindeki çaydanlık düştü yere Mert zeyneple kavga eti ve benim sevdiklerime zarar vereceksen Gözüme gözükme dedi ve beni odasına götürdü iyimisin dedi bende iyiyim dedim ve bana sarıldı. Annem beni çağırdı eve gidelimdiye Mert ben bırakırım sizi dedi bizi eve bıraktı geç olduğu için yatım.....