Tak jako spravný začatek se představím ne?
Jmenuju se Anička Meyerová, je mi 19 let a chdím na Vysokou školu technickou v Brně, jsem spíše introvert ale dokažu být i extrovert.
S mojí kamarádkou Eliškou máme jít zítra do nějakého klubu v Brně (no moc se mi tam nechtělo), tak mi volá co a jak. Co si bereš na sebe? Jak se budeš malovat? A v kolik jedeš?... protože bydlíme obě v Brně ale na druhém konci kde je ten klub, takže jsme si zabookovali hotel. Vypadal docela fancy na nás, měl asi 4 hvězdičky a stál docela dost ale my jsme si to mohli dovolit jelikož už obě máme docela dlouho brigády.Bylo už asi 15:00 tak jsme vyrazily, obě jsme měli menší kufr protože za 1.by se to všechno nevlezlo do batohu a za 2.by se všechny věci pomačkali. Je 16:00 a právě jsme dorazily na hotel (nebyla to docela komfortní cesta šalinou s asi 10i přestupy) ,,konečně jsme tu'' obě jsme si povzdychly. Míříme na náš pokoj s číslem 27 a potkáme skupinu kluků a jejich hlasy nám přijdou povědomé ale nějak to neřešíme protože v klubu mame byt kolem 18:00 takže se musíme jít připravit.
Došli jsme na pokoj, měli jsme společný a začali jsme se připravovat. Obsadila jsem koupelnu na rychlou sprchu a skin care. Akorát jsem si dofoukala vlasy a Eli už na mě začala bušit že za hodinu tam máme být, ať si pohnu. Tak to asi nebyla tak rychlá sprcha jak jsem myslela. Vyšla jsem z koupelny a začala jsem se malovat, ale ne moc protože vím že se to smyje v klubu. Takže linky, řasenka a balzám žna rty přišel vhod. Už bylo 17:50 a chystaly jsme se k odchodu, oblékla jsem si černé uplé šaty na ramínkách a k tomu nike dunk čisté bílé. Jeli jsme výtahem dolů k recepci a zase jsem si všimla těch kluků, trošku víc jsem se na ně zaměřila a zalíbil jsem mi tam jeden kluk který měl vlasy špinavý blond, krásně modré oči, docela dost tetování na rukách, krku a taky hlavě a měl piercing v nose byl to asi kroužek protože to bylo docela tenké. Trošku jsem se do něj zakoukala a Eli do mě drcla že už musíme jít, v klubu budou další kluci. Vyšly jsme z hotelu a oni chvíli po nás. Šli za námi celou dobu až do klubu ( ten klub byl od našeho hotelu asi 100m pro představu) .
Když jsme došli do klubu zamířily jsme společně s Eli rovnou k baru a koply jsme do sebe dvojitou vodku na rozehřátí, obě jsme se zašklebily a zasmály se. Šli jsme tančit. Bylo asi 22:00 a já jsem opustila Eli a zašla jsem si na záchod. Byly docela prázdné, divila jsem se, protože vždycky byly plné až k baru ( chodíme tam jednou za čas, jenom dneska jsme si vzali i hotel protože potřebovali vypadnout z domu a taky protože jsou prázdniny). Šla jsem k zrcadlu a dívala jsem se na sebe jak vypadám, řeknu: ,, docela ten make-up drží'' a v zrcadle uvidím ze spod kabinky pánské boty, zeptala jsem se ,, halo kdo je tam ?'' Neodpovídá. Tak otevřu dveře kabinky a vidím toho kluka s blonďatými vlasy kterého jsem viděla v hotelu, měl skleslou hlavu dolů jako by byl v bezvědomí. Zvednu mu hlavu, podívám se na něho a on pootevře malinko oči i přesto vidím rozšířené zorničky a kolem krásně modrou duhovku jako oceán.
____________________________
Moje první kapitol doufám že líbí 🫶
ČTEŠ
Hotel/Stein27
FanfictionAnička omylem najde neznámého chlapce na dámských záchodech a ten s ní udělá leda co aby byli spolu, škádlení, otravování ale do toho někdo vleze...