2.kapitola

178 4 0
                                    

Usměje se na mě, asi mě poznal a já jsem mu dala facku aby se probral ale myslím že to moc nepomohlo. Uvažovala jsem nad několika věcmi, jestli ho mám vzít na hotel nebo někoho zavolat nebo zavolat záchranku. Zřetelně jsem řekla ,, mám zavolat záchranku?'' Jen zavrtěl hlavou z leva do prava. ,,Dobře '' řekla jsem, tak jsem usoudila že ho vezmu na hotel ale, k sobě na pokoj. Je super že tam na tom hotelu má taky pokoj takže by nebloudil ráno. Zvedla jsem se a začala mu dávat ruce do kříže aby se chytl svých ramen, aby jsem ho mohla zvednout. Stoupla jsem mu na nohy a zvedala jsem ho, byl pěkně těžký, nevypadal na to byl totiž taková tyčinka no. Nějak jsem si ho podepřela pod jeho rameny a on si dal jeho ruku podél mojích ramen. Došli jsme k východu z klubu a chtěla jsem oznámit Eli, že jdu na pokoj ale neviděla jsem ji tak ji potom napíšu. Vyšli jsme z klubu na vzduch a on začal hluboce dýchat a probírat se, což bylo jenom dobře protože jsem měla skoro celou jeho váhu na sobě.

Došli jsme k hotelu, ale byly tam schody, naštěstí jenom 3, ale i tak to byla makačka. Vyšli jsme schody a šli k výtahu tam jsem ho opřela o stěnu protože bych to už jinak nedala a čekali jsme. Dojeli jsme na moje patro a šli k pokoji 27, otevřel oči koukal se na to číslo a pousmál se, neřešila jsem to protože byl pěkně zlitý a asi i sjetý. Otevřela jsem dveře a posadila ho na Eliščinu postel, bylo to mi i mě celkem jedno kde bude spát. Mezitím spadl na záda a hned usnul. Svlékla jsem mu aspoň boty protože tričko a kalhoty bych už nedala jak jsem byla vyčerpaná. Dala jsem mu nohy na postel protože vyčnívali z té postele. Šla jsem do koupelny a odlíčila jsem se, převlékla jsem se do pyžama ( jenom tričko a kalhotky) a šla spát, bylo asi 23:30, docela brzo na mě, která chodí spát kolem 3:00 ráno, ale byla jsem z něho vyřízená jak jsem ho táhla ke mě. Asi do 5i minut jsem usla .

Vzbudila jsem se v 11:00 dopoledne a ten kluk pořád spal, tak jsem si dala sprchu na osvěžení. Vyšla jsem z koupelny a on se zrovna probouzel, otevíral oči a začal zvedat obočí a řekl ,, kde to jsem? '' tak jsem mu řekla ,, noo v hotelu kde teď bydlíš i ty jenom na mojem pokoji'' dořekla jsem a začala jsem myslet na Eli že tu není, tak jsem to zatím neřešila ,,aha a stalo se v noci něco?'' Řekl. ,, Nee, ježíši to bych nedovolila se sjetým neznámým chlapem, ale v klubu jsi byl docela dost mimo až jsi nevnímal, tak jsem tě tu vzala'' jak jsem to dořekla tak se začal chytat za hlavu a zavírat oči. ,,jsi v pohodě'' zeptala jsem se ,,Bolí mě strašně hlava a je mi blbě'' řekl. Zašla jsem si ke kufru protože jsem si sebou vzala ibalgin protože jsem věděla že se něco takového stane. Ale ne s klukem. ,, A jak se jmenuješ? Zeptala jsem se ale neodpověděl, asi byl ještě mimo.

__________________________

Doufám že se líbí kdyžtak napište nějakou zpětnou vazbu nebo tak, a taky se kdyžtak omlouvám za chyby nechce se mi to opravovat✌️🫶

Hotel/Stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat