1.

8 1 0
                                    

Sarışın  adam yatağa  fırlatmıştı  onu . Tamamen fırlatmış  . Romantik olmaktan uzaktı  ve zayıf  oğlan  takla ata ata nerdeyse düşüyordu  .  Titreyerek kendine gelmeye çalıştı. 

-minik serçe  sanırım buraya kadarmış.  Aslanın  yuvasına  girmen bir hataydı~♡

Zayıf olan ellerini kulaklarına kapatıp  top gibi kendini kapattı.  Sarışın  gülerek  yatağa girdi ve bi koluyla topu delerek kolunu beline sardı  .

- nesin sen? Top olduğunu biliyordum ama şimdide  gerçek bir top olmaya mı karar  verdin ?

+ dalga geçmeyi kes pis ayı ...

Tedirgin sesi sarışının dudaklarıyla kapandı . Nefes almakta zorlanıyordu.   Aslan iştahlaydı . Sonunda ayrıldıklarında  serçenin yüzü kızarmış ve nefes nefese kalmıştı.  Aslan kahkaha atmaya başladı.

- senin  bu halini biliyormu serçe arkadaşların ha?

Serçe kasları çatılmış  iki koluyla kaçabileceği yolları  kapatmış  aslana baktı.

+ siktir puşt . Rahat bırak beni .

Aslan bir diziyle serçenin şeyine bastırırken ellerini tutup başının üstüne sabitledi.  Serçe çırpındığı anda bastırıyordu  ve serçe acıyla kıvranıyordu. Sert bir yüz ifadesiyle baktı.

- sana bir soru sordum. Senin . Bu . Halini . Biliyorlar. Mı?

Küçük olan başını  yana yatırdı  . Lanet olası yere evden  kaçmak için  geldi ama şimdi daha da kötüleşiyor işler .  En fenası da  bu herifin sarhoş olup olmadığını  anlamak ... başını hızla döndürüp  tükürdü yüzüne.

+Neden hemen beni bırakmıyorsun aslan parçası  ? Tabiki biliyor arkadaşlarım 

Ilk başta sadece karşı çıkacak olsada sert bakışlar yüzünden cevaplamak zorunda kaldı.  Adam boşta kalan eliyle yüzündeki tümüğü sildi . Sinirli  bir bakışla tekrar gözlerini  serceye sabitledi .

- herkesin altına  yatan bir fenerliye yer yok  direk fenerlilere de yer yok . Siktir olup git evimden .

Adam hışımla  kalkıp gitti . Çocuk soluklandı  ve oda hışımla kalktı sırf gay olduğunu en yakın arkadaşı  biliyor diye orospu olmuyordu . Bir daha bilmediği bir partiye gelirse ne olsun !

+ sikeyim galatasarıyınızı





ZİRAN BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin