Sve greške nisu namerne :)
Priča o Darku i Sanji, uživajte!
Andrea
Prolog
- Da li bi krenula sa mnom? – pita me moja sestra Miona.
- Da li bih krenula? – odmah se iznerviram.
- Planiraš sama da posetiš majku nepoznatog istetoviranog tipa i pitaš me da li bi pošla sa tobom? – ma ona me stvarno pita.
- Da.
- Naravno da ću poći! – viknem u slušalicu.
- Šta ćeš sama tamo? Ne možeš da im sudiš okružena čuvarima.
- Neću im suditi, samo želim da porazgovaram sa majkom Darka Kostića.
- Jao Miona...
Moja starija sestra je sudija. Da, ona veruje u pravdu, ali u sudnici koja je puna naoružanih čuvara. Ne može tek tako da bane kod nepoznatog tipa u kući i da ga optuži za neke malverzacije. Nju bi i dete moglo da prebije.
- Sačekaj prvo da proverim te ljude.
- Već jesam, poslaću ti fajl – odgovara spremno.
- Dok ne pročitam ne mrdaš nigde, jasno?
- Da, čekam te.
Izdahnem i prekinem vezu. Jao Miona... do pre nekog vremena nije znala gde se nalazi zbog tragedije koja je zadesila, tada je izgubila nerođeno dete i godinu dana nisam mogla da je sastavim. Nisam znala kako da je utešim, niti kako da joj pomognem. Sad kada je konačno dobro želim da uživa u životu a ne da istražuje nepoznatog polubrata njenog budućeg muža.
Otvorim fajl i krenem da čitam prvo o Mileni Lazarević. To je žena koja ima sina sa Mioninim budućim svekrom, Mladenom Kostićem. Darko Kostić ima skoro 38 godina, nije oženjen i ima sedmogodišnju ćerku Vanju nad kojom ima puno starateljstvo. Vlasnik je nekih salona za tetoviranje „V" i ako je suditi po ovome tip je čist. Osim što izgleda kao ogromno istetovirano čudovište. Da, liči malo na svoju braću Vuka i Lava, osim što je malo krupniji od njih. Kladim se da ne izbija iz teretane. Dođavola, izgleda jebozovno. I opasno. Moja sestra ne ide nikud sama.
. . .
- Imaš sreće što te volim - kažem tvrdoglavoj sestri dok ulazimo u dvorište Milenine kuće koje pažljivo osmotrim.
- Znam – nasmešila mi se.
Milena Lazarević je živela u lepom kraju, kuća joj je prelepa i imala je ogroman i sređen vrt u kome se igrala devojčica. Na prvi pogled sve deluje bajno.
- Kladim se da je to Vanja, njena unuka – kaže mi Miona.
- Jao vidi je mini ja – nasmejem se. Mala ima pravu crnu kosu kao ja i taj neki zajeban stav.
- Izvolite - starija žena nas je primetila.
- Dobar dan gospođo ja sam inspektor Sanja Ristić, ovde smo da Vam postavimo nekoliko pitanja – obratim se zvanično da ne uplašim ženu.
- Je li sve u redu sa Darkom? – uplašila se.
- Šta se dogodio tati? – devojčica je dotrčala do nas.
- Sa njim je sve u redu – uveravam je.
- Imamo pitanja o Mladenu Kostiću – rekla je moja sestra.
YOU ARE READING
Nenadmašiva
RomanceOna je skeptična, nepoverljiva i opasna. On je pouzdan, strpljiv i proračunat. Braća Kostić III deo Cover by Nevena