İKİNCİ BÖLÜM

3 0 1
                                    


Herkes bahçenin bir köşesinde duruyordu, iki kişi hariç; Hiroadaki ve Kagome.

"Ve birden o iblisin kafasını kopa-" diyecekken sözü kesildi Yemon'un.

"Hey Beyler, Kagome ve Hiroadaki'yi gördünüz mü?" dedi Himari sıcak gülümsemesi ile sohbetin ortasına dalarak.

Ebisu, gözlerini devirdi. "Sohbetimizin ortasına böyle dalmasan çok hoş olurdu Himari... önemli bir şey konuşuyorduk. Yani senin onları aramandan daha önemli bir konu." diyerek kıkırdadı ardından.

"Tanrı aşkına... fesatlıktan başka bir şey aklınıza gelmiyor mu aptallar..." dedi Daiki sessizce bir ağacın altında oturarak onları dinlerken.

Yasuhiko birden kaşlarını çatıp Daiki'ye döndü, "İKİ SEVGİLİNİN ARASINDA GEÇEN OLAYLAR BİZİ İLGİLENDİRMEZ SENİ..." dedi ve birden sustu çünkü iki kişinin burnunun kanayarak geldiğini gördü ve "Dostum size ne oldu?" diyerek kıkırdadı.

Eiko ve Shiro hemen deponun arka tarafını işaret ettiler ve burunlarından akan kanı aynanda sildiler.

Yasuhiko tek kaşını kaldırıp Eiko'nun yanına yürüdü. "Güzelim, konuşsanıza, ne oldu?"

"Hiroadaki... Kagome..." dedi Shiro ama cümlesini devam ettiremedim.

"OĞLUM NE DİYONUZ N'OLUYO LAN?" dedi Yemon ve yerinden fırlayıp gösterdikleri yere doğru koşmaya başladı. Diğerleri de peşlerinden gittiler.

"Hiroadaki~" diye mırıldandı Kagome nefes nefese. Üniformasının yakası hırpalanarak aşağıya doğru sünmüştü.

"Aşkım~" dedi ve kıkırdadı Hiroadaki. Daha sonra dudaklarını kızın dudaklarına bastırdı. Şehvetle öpüşürlerken Kagome inlemelerini nefes nefese kalmış bir şekilde Hiroadaki'nin ağzına yolluyordu.

"HÖST ULAN!" Daiki'nin bağırmasıyla ikili sıçrayarak birbirlerinden ayrıldılar. "S-Siz napıyorsunuz burada?!" dedi Hiroadaki hemen savunmaya geçerek.

"Asıl siz ne yapıyorsunuz?!" dedi Daiki grubun sözcüsü görevini üstlenerek. Çünkü diğer herkes yükselen libidolarıyla oldukları yerde kıvranıyordu.

Kagome kızararak yüzünü kapattı ve titremeye başladı.

"Bizden daha küçük olmana rağmen bu kadar azgın olman beni şaşırttı Kagome-san. " dedi ve kıkırdadı Yasuhiko.

"HEY NE YAPTIĞIMIZ SİZİ İLGİLENDİRMİYOR!" dedi Hiroadaki kükreyerek sonra birden bir elin onu sakinleştirmek için tuttuğunu gördü.

"Sakin ol yavrum~! " dedi Yemon cilveyle Hiroadaki'ye karşı sırıtarak. "Alt tarafı sizi yakaladık ve sevgilin şuanda yerde oturarak titriyor çok sevimli gözüküyor~"

"Mhm... b-ben gidiyorum..." dedi Kagome aya kalkarken haorisini çırpıp kendi malikanesine yürüyerek ama birden arkasından biri çekti. "Bu kadar çabuk gidemezsin Kagome daha devam ediceksiniz. " dedi ve yine aynı şekilde kendi gibi tutulmuş Hiroadaki'yi gördü. İkiside sırtından tutuluyordu ve birden üst üste Hiroadaki'nin malikanesine attılar.

"İyi eğlenceler aşk kuşları!" dedi ve kapıyı arkadan hızlıca kilitledi Ebisu.

Bir kaç saat sonra artık kapıyı açarlar ve içerde iki sevgiliyi kucaklaşarak uyuduklarını görürler. "Avv Tanrım çok tatlılar!" dedi Himari gülümseyerek.

"Cidden iğrenç..." dedi Daiki çiftte tiksinti ile bakarken tam aksine Himari'nın çok sevimli ve samimi bakmasıydı.

"Başlayacağım tatlınıza da iğrencinize de" diye söylendi Eiko. "Daha büyük bir problemimiz var: iblisler."

"Ben iblisleri sikime süreyim. Bunlar çok tatlı." dedi Himari birden Eiko'ya ters ters bakarak.

Nyokko gözlerini devirdi ve hemen işe burnunu soktu "Sende sanki var ya Himari." dedi ve sırıtarak kolunu Yemon'un beline doladı. "Sence de öyle değil mi Yemon?"

"Her işe burnunu sokmayı çok seviyorsun herhalde Nyokko." dedi Hiriodaki sinirli bir ses tonuyla.

"Oh birileri uyanmış galiba.~" dedi Yasuhiko ve sırıttı.

"Kapa çeneni, eğer devriye görevim olmasaydı hala uyuyor olurdum ve uyanmazdım." dedi suratını asarak ve göz devirerek. "Ve kız arkadaşımı odasına biri götürmeli... ben direkt gidicem." dedi ve Eiko'ya baktı.

"Ney! Hayır ben götürmem! Kalksın kendi yürüsün ayaksız mı bu bebe!?" dedi Eiko, Kagome'yi göstererek.

Shiro kıkırdadı ve ellerini Eiko'nun omzuna koydu. "Hey güzelim boş ver başka biri götürür. Zaten buradaki herkese şuanda sinirli galiba Hiriodaki Bey~" dedi alaycı bir ses tonuyla.

"BEN SİZE SİNİRLİ FALAN DEĞİLİM TAMAM-" **sözleri yatağa geri çekilmesi ile kesildi Hiriodaki'nin. Onu arkaya doğru çeken kişi kız arkadaşıydı.

"Oh şunlara bir bak! Galiba yanında durmanı istiyor Hiriodaki." dedi Ebisu ellerini belini koyarken.

Hiriodaki kaşlarını çattı ve hırladı.

Eiko kıkırdadı ve katanasını geri belindeki kemere koydu. 

Hırlarken birden üstünde minik bir ayak hissetti Hiriodaki. "KAHRETSİN KAGOME ÇEK ŞU KAHROLASI AYAĞINI ÜSTÜMDEN!" dedi ve hızla ayağa kalkıp Kagome'nin uyanmasına sebep oldu.

Kagome uykudan yeni uyanmış yavru bir kedi gibi herkese baktı ve sonra esnedi.

İblis KeserWhere stories live. Discover now