Merhabalar yine benn neyse yeni bölüm atayım dedim
Bence iyi yapmışım
Arkadaşlar şimdiden olacak mantık hataları için özür dilerim
Ve ben hala hastayım lan bir kurtulamadım
Neyse gece gece yazıyorum çünkü işsizim hehe
İyi okumalarr✨
********
"Ben ne yapıcağım ya.."
Felix bu sözleri ne kadar kısık sesle ya da mırıldanarak söylemiş olsa da evde hakim olan sessizlik sayesinde sözleri rahatlıkla duyulmuştu.
-Seungmin
Üçümüz bir anda içeri girdik ve Felix halen birşeyler mırıldanmaya devam ediyordu.
Mırıldanırkende aynı zamanda odanın bir ucundan diğer ucuna dönüp dolaşıyor, odayı defalarca turluyordu.
Sonunda çok meraklandım ve dayanamayıp konuştum
"Felix bize de anlatır mısın,kendi kendine konuşmak yerine? Hem öyle yapınca hiçbir sorun çözülmez ortada bir sorun varsa bizde bilelimde dördümüz kafa kafaya verip çözelim."
Jeongin ve jisungta bana katılır gibi aynen deyip kafalarını salladılar.
Felix sonunda durmuş ve odada gezinmeyi bırakıp yanımıza oturmuş ,
Derin nefes alıp vermişti.
"Felix istersen su getireyim sakinleşirsin"
Felix bir kez daha derin nefes alıp verdi ve kafasını hayır anlamında salladı.
"Hayır,teşekkür ederim.Dediklerinde haklısın size ne olduğunu söylersem daha iyi olacak."
Kafa salladım ve Felix iyice sakinleşene kadar biraz bekledik sonra da üçümüzde anlat der gibi işaret yaptık ve Felix kafasını sallayıp anlatmaya başladı.
"Şimdi bana bir mesaj geldi."
"Kimden geldi ve ne mesajı?"
Felix göz devirdi ve konuşmaya devam etti.
"Canım arkadaşım konuşmamı bölmezsen hepsini açıklayacağım konuşmam bittiğinde bir sorun varsa o zaman sorabilirsin hem okulda hiç öğretmediler mi?"
Tam cevap verecekken nefes bile almama zaman yetmeyecek kadar kısa sürede konuşmasına devam etmeye başladı.
Neyse bu seferlik görmezden geleceğim.
"İşte seçmeler olacak ya haftayaydı."
Herkes kafasıyla onaylayınca devam etti.
"O seçmeler yarına alınmış ve ben hazır değilim bile.Yönetmen yarına hazır olmamı söyledi ama benim çalışmaya bile zamanım olmadı ben ne yapacağım ya? Yazık banaa"
Üçümüzde aynı anda "nee?" Diye bağırınca evdeki tüm sessizlik bozulmuştu ve sesimiz tüm evde yankılanmıştı umarım komşular şikayetçi olmaz.
"Felix şaka mı?"
Felix göz devirip cevapladı.
"Heeh kanka iki saattir boş boş oturmuş size edebiyat yapıyorum"
"Off tamam dalga geçmeye gerek yok ve buarada gözlerini devirmeyi bırak yoksa bir gün öyle kalıcak"
"Tamam aa artık benim konuma dönelim kavga etmeyi bırakıp ,ne yapıcağım ben diyorum."
"Yönetmene söyledin mi bunu peki?
Kafasını hayır anlamında salladı
"Hayır nasıl söyleyeyim benden umudu büyük umudunu kırmak istemem"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My dream is acting /Hyunlix
FanfictionLiseden beridir oyunculuğun hayalini kuran Lee Felix,onunla dalga geçen ve asla oyuncu olamayacağını iddia eden hwang hyunjin. Hwang hyunjin ünlü oyuncu,Lee Felix ise yeni oyuncu olmuştur Ama ilk gireceği filmde aynı kadroda yer alacaklarından ikisi...