Changbin saate baktı.öğlene yakındı ve bir kaç dakika sonra yine Minho'nun sesi o hoparlörden yükselicek ve "yemek zamanı" diyecek!
stressliydi.Chan'ı öpüp ve gitmişti.tam bir korkap gibi kaçmıştı ve şimdi de ne diyebileceğini bilmiyordu.
hey erkek arkadaşım olsana?
Chan benle bir date çık?
yemek yiycem sen de gel!
bunlar söyleyebileceğini en kötü sözlerdi.
Seo Changbin birisine çıkma teklifi etmeyi ve ona onu sevdiğini söylemeyi beceremiyordu.
-hey illa size bağırıp sövmem mi gerekiyor sizi piçler? gelin zıkkımlanın işte.hepiniz işe yaramazsınız! ya da açlıktan geberin amk,sikimde bile değil.
Changbin nefesini sesli bir şekilde dışarı verdi.gergince odadan çıktı ve koridorda yürüdü.
-sonrasında kaçtığın için teşekkür ederim;çok aşağılayıcı bir hareketti!
kulağına ulaşan ses Chan!a aitti.derin bir nefes aldı ve cevabını verdi.
-ben kaçmadım,sadece emin oldum.
-neyden?
-senden.
-ow...kesin sayın alfanın zevkine göre değilim,peki.
-hayır hayır...öyle demek istemedim.
-sayın alfanın zevkine göre miyim?
-belki.
-yani emin değilsin ve bu başlı başına bir hayır.
-bu gece herkes uyuduktan sonra çalışma salonuna gel.
-neden?
-binanın dışına mı çıkmamızı bekliyorsun? kesinlikle çoğu kişi bizim ölmemizi istiyordur.
-beni bir date'e mi davet ediyorsun?
-tam da onu yapıyorum.
-gelmiyorum!
Chan rahatça söyledi ve yanından geçti.önden ilerledi ve Jisung'un soğukkanlı olmasını dinlemeye çalıştı.
Changbin sersemlemiş bir şekilde baktı.fena sıçmıştı.onsan istemek yerine,emir vermişti.hemen yanlışını düzeltti.
-umm...bu gece çalışma salonuna gelir misin?
[eğer hayır dersen çok aptalsın.]
Chan'ın dudaklarına bir gülümseme yerleşti,ama hemen sildi.
-ne yapmak için geliyim?
-söhbet muhabbet.
-çalışma salonunda söhbet etmezler çalışırlar.
-çalışırız o zaman.
-tamam.
-tamam mı?
-gelmememi mi istiyorsun?
-hayır....yani evet....hayır....sadece gel.
Chan,Changbin'ın paniklemesine güldü.yürümesini hızlandırdı ve masa da Minho'nun yanına oturdu.
Jisung'un sesi kulaklarına ulaştı.
[şimdi senle date mı çıkıcak? birisini kahverengi yapmadığın ilk sefer olduğunu biliyorsun değil mi? ilk defa birisi seninle dışarı çıkmasını istedi ve sen o kişinin ağzına sıçmadın.gerçi bu bir emirdi,ama yine de...seni sikim! bana bir erkek ve ya kız ayarla,yoksa pizzayla evlenmek zorunda kalıcam.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
This Man Dies Tonight (askıda)
Fanfictiongörev mi yoksa gerçek mi? aşk mı yoksa nefret mi? aile mi yoksa.... aile mi? Telif hakkı sahipleri:@ZiamsNation,@winterfallstonight !!HİKAYE BANA AİT DEĞİLDİR BEN SADECE TÜRKÇEYE ÇEVİRDİM!!