part 1

9 1 0
                                    

סיפור חדש , כל הדמויות והעלילה הם פרי דמיוני , וכל הזכויות שייכות לי ✨ תהנו מהסיפור❤️

אל:
"ג'ייק , למה לעזעזל יש לנו משהו שנראה כמו מקרר גלידות עם כפתורים בסלון?" שמעתי את ליאו צועק "מה קרה? ג'ייק אף פעם לא מביא דברים , זה חדש" אמרתי עם חיוך משועשע לליאו , "כן את צודקת ...... ג'יייייייקקקק רד לפה עכשו ותסביר מה זה" ליאו צעק ואני כיסיתי את אוזני , צחוק עלה על פניי בזמן שג'ייק ירד במדרגות בייתינו מהקומה השניה לסלון , "מה זה כל הרעש הזה על הבוקר?" ג'ייק שאל בעודו יורד למטה בלי חולצה ושיער שחור מבולגן , הסתכלתי על ליאו לראות את תגובתו , חייכתי לעצמי שראיתי את ליאו סוקר את ג'ייק , מאדים ואז מסיט מבט , "הרעש הזה בגלל הדבר הזה" אמר ליאו והצביע על המכונה הענקית שניצבה בסלון , עיניו הירוקות של ליאו עדיין התעכבו על שריריו של ג'ייק שפיהק ואמר "זאת מכונת זמן , עכשו תנו לי לשתות קפה , וליאו אל תחשוב שלא ראיתי אותך סורק אותי" ג'ייק חייך חיוך שובבי בסוף המשפט מה שהשאיר את ליאו בלי מילים , אני רגילה לזה כבר לבקרים הרועשים האלה , אבל זה לא היה בוקר טוב עם זה היה בלעדיהם שני חבריי הכי טובים , עיניו הכחולות של ג'ייק ננעצו בי , ג'ייק סימן לי אם ידו לבוא אליו , התקדמתי לכיוון המטבח אחרי ג'ייק , ליאו כמובן הצטרף כי הבין שג'ייק רוצה להגיד לנו משהו חשוב , "חברה אנחנו חוזרים לימי הביניים" ג'ייק אמר שהגענו למטבח , אני וליאו השתתקנו ושניה לאחר מכן התחלנו לצחוק , ג'ייק בקושי מספר בדיחות אז זאת היתה אחת טובה , "אני לא צוחק , אנחנו נלך הערב" הצחוק נפסק "מה זאת אומרת?" שאלתי את ג'ייק שהיה נראה בטוח בהחלטתו , "זאת אומרת שאת וליאו צריכים להכין חרבות , בגדים מתאימים ותיק ציוד למסע , וכמובן מטבעות זהב" , ליאו ואני הנהנו , הבנו שג'ייק רציני  ואין שום דבר שיזיז את ג'ייק מהרעיונות שלו כשהוא רציני , "אוקי אז כל אחד ילך להתארגן וניפגש בסלון הערב , ואל תשכחו צריך להשאיר הודעות שאנשים לא יתחרפנו" אמרתי "קיי ניפגש ביצ'יז" ליאו אמר והלך באדישות לחדרו , יצאתי מהמטבח אחריו לכיוון חדר הנשק.

ליאו:
אני לא מאמין שאנחנו עושים את השיט הזה , לא שאכפת לי , דווקא מעניין אותי לראות איך היה בימי הביניים , למרות שכגיי לא נראה לי ההיה לי פאן , אני יצטרך להסתיר את זה שנהיה שם , "ליאו ראיתה את המגפי שטח שלי?" שמעתי את אל צועקת מהחדר שלה "כן , הם ליד המדרגות מצד ימין" צעקתי לה חזרה , זה כיף לגור עם החברים הכי טובים שלך בבית , למרות שיש לך רגשות לאחד מהם , בכל אופן , אני כבר התארגנתי , החרב שלי תלויה על מותניי מעל החולצת שמנת מכופתרת ששמתי ומכנס חום עם מגפיים חומות , החולצה עם שרוולים רופפים , זה מזכיר לי את הסדרה מרלין , גאד אני באמת נוסע לימי הביניים , "אני מוכן" צעקתי בעודי יורד במדרגות עם תיקי על כתפי, "כנל פה , אני לוקחת שתי חרבות בגלל הסגנון לחימה שלי" אל אמרה "כן כי שתי חרבות זה ממה שכמו שני אקדחים" ג'ייק אמר וגילגל עיינים "אווץ' למה זה היה נחוץ" ג'ייק אמר אחרי שאל נתנה לו אגרוף בכתף "על זה שאתה מזלזל בי" היא אמרה וצחקה , ג'ייק נאנח חייך ואז אמר "אוקי כולם צריכים ללחוץ על הכפתור שלהם בזמן , לכל אחד ההיה כפתור אחר הכחול שלי כי יש לי עיניים כחולות , הירוק ההיה שלך ליאו למרות שרציתי לתת לך את הכפתור בצבע חום קקי בגלל השיער קקי שלך , והכפתור החום לאל כי העיניים שלך חומות וגם השיער אז... כן טוב בואו נעשה את זה" , "אתה חושב שהשיער שלי בצבע של קקי? לא נכון , הוא לא , הוא בצבע אגוזי לוז" אמרתי מעוצבן מעט על ההשוואה "אוקי פרינסס בואו נלך" ג'ייק אמר , "למי קראת פרינסס?" שאלתי מעוצבן עוד יותר "אוקי חברה יאלה ההיה לכם מלא זמן לריב בימי הביניים עכשו בואו נזוז" אל אמרה , אני וג'ייק הסתכלנו אחד על השני, חייכנו ואמרנו "אוקי , בואו נעשה את זה" , אל חייכה ואמרה "בספירה לשלוש, אתם מוכנים.... אחד..... שתיים.....שלוש" והכפתורים נלחצו.

💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
מקווה שאהבתם את הפרק , אני ישתדל לעלות פרקים מהר❤️✨אוהבת אותכם ותשמרו על עצמכם אם אתם תושבי צפון או דרום או מרכז ❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

once opon a worrier Where stories live. Discover now