AYNI HİS

3 2 0
                                    

Su kralligi

Ben su prensesi laria.

Ben dogdumdan beri üç krallik birbirine düşman oldu.

Ama tek ben değilim geri kalan iki krallıkta

Benle birlikteDoğan eski dostlarım da var biz tam tamına aynı gün aynı ay aynı yılda doğduk çünkü biz kralliklarin gelecegiyiz ama garip olan şey neden herşey aynı anda peki kitabimiza göre 4.krallik nerde ve kimdiHep aklıma takılan soru buydu çünkü.

O an kapım tıklandı "girebilirmiyim efendim" kapının ardından gelen ses benim hizmetkarim karlaydi "gir" dedim karla içeri girir girmez "efendim babanız sizi assagi yemeğe çağırıyor" dedi. Bende "tamam karla ben üstümü degistirim inicem sen gidebilirsin" dedim, o da hemen odadan çıktı bende hızlıca üstümü değiştirmek için ayağa kalktım.

Üzerime bem beyaz sevdigim elbisemi giydim ama bu elbise her zamanki elbiselerden değil bu en ozel işlenmiş elbisem.

Giyindikten sonra odamdan çıktım ve merdivenlerden assagi inmeye başladım daha merdivenin yarısına inmeden beni kitleyen ve sancı saran bir his hissetim ve bu iyice artmaya başladı sonra nefesim kesilmeya başladı

Ve yere çökmeye basladim kipirdamaya çalıştım ama kipirdayamadim çünkü donuyodum en son duyduğum ses " prensesimize bişey oluyo kral ve kraliçeyi çağırın" oldu.

Ates kralligi

Ben carmon yani ateş krallığının geleceği . Her zamanki  gibi ok atışı calisiyodum ama bu sefer garip şeyler denemeyi karar verdim. Bu garip şey ise üç tane oku atıp ateşe vermek üç okuda aldım ve tutturdum ve yayinkendime doğru çektim ve fırlattım .

Ama iki ok farklı yere ve tek kalan ok ise kısa kaldı ve bu yüzden okları yakmaya gerek kalmadı .

Bugün luk çok calistim yani az da annem kziyo bu yzuden bu kadar yeterdi

Hemen yanımdaki hizmetkarima "yemek saati geldi mi?" dedim.

"Evet efendim ama yani üzerimden belki bir yarım saat geçmiş olabilir" dedi ve benim sinirlerim attı çünkü ben yemeğe geç kaldığımda babam ortalığı yıkıyor.

"Bana nasıl haber vermezsin ben sana dedim ki ben yemek saatine geç kalmamam gerek ve sen ama  hala bana bunu haber vermedin bu konuyu seninle sonra konuşacağız "dedim ve hızlıca krallığa doğru koştum.

Hızlıca odama çıkarak siyah elbisemi yine giyinerek odamdan çıktım merdivenlerden aşağı inmeye başladım yemek odasına varmistim tam kapısını açacakken kanıma bir ağrı saplandı ve kendimi çok sıcak hissediyordum ama bu sıcaklık artmaya başladı çünkü ben yanıyordum hatta ateşlenmeye başlamıştım sadece en son duyduğum ses "kızım"sesiydi.

Toprak kralligi

Ben lauara her krallığın bir gelecegi olan kişilerden birisiyim

Herzamanki gibi doğada tek başıma yürüyordum cunku gizli guclerimin üstünde çalışmam gerekti bu yüzdende doğaya gelmek zorundaydım

Krallıkta ki toprak leri kullanınca annem aşırı kızdığı için dogadakini kullaniyodum

O an arkamdan calilardan bir ses geldi arkamı dönmeden kendimi hazır tuttum çünkü farklı kralliklardan gönderilen bir kişi olabilirdi arkamı döner dönme taşları kaldırdım ama korktuğum şey başıma gelmedi çünkü bu hizmetkarimdi "korkuttun ben sara " dedim ve güldüm

" özür dilerim efendim ama anneniz sizle bişey konuşmak istiyoruz bu yüzden sizi cagirmami emretti" dedi

Bende " tamam" dedim ormandan çıkar çıkmaz krallığa vardık hemen odama çıktım çünkü uztum toprakti  hemen yeşil elbisemi ve pelerini giydim çünkü annem benle ne zaman konuşmak istese dışarda konuşurdu

Üstümü değiştirdikten sonra kapıya doğru yol aldım ama kipirdayamadim çünkü ben taşa donusuyodum ...


Evet canlarım size yeni bölüm ve bu arada üvey abiyide yarın yuklicem öptüm😘🤍

Üç Farklı Krallığın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin