1

762 39 56
                                    

Selamlar heyatimlarrr
Güzel günler geçirmeniz dileğiyle
İyi okumalarrr

Bu arada medyanın alakası gram yok sadece aklıma geldi şarkı hortlatmak istedim hepimiz dinliyoruz dimi gaysss✨🌌

__

"ne yapıyorsun lan yine ibibik ?"
Semih 'ın dikkatimi dağıtan sorusuyla sinirle kaşlarım çatıldı, şu puşt ani girişler yapmasaydı hayatım çok hoş olacaktı harbiden.

Gözlerimi devirdim ve işime devam ettim, kelimeleri mi harcayaktım bir de ite ? Ne münasebet!

Eğilerek ne yaptığıma göz attı ve gülerek geri yerine yaslandı.

" Cidden yapıyor musun bunu Kenan ?"

" Evet Semih, hm hm Semih , yapıyorum Semih , beş bininci soruşun bu Semih!" diyerek çemkirdim sonunda.

Hayır yani bu silginin de amına koyacaktım, daha yazmadan siliniyordu be bu dizilerde de hiç böyle olmuyordu yani full yalandı bunlar amına koyayım.

Gerçi dur onlar muhtemelen pilot kalemle falan yazmışlardı, ah aptal kafam kurşun kalemle yazacağım diye mal etmiştim elimdeki silgiyi.

" Semih pilot kalemini ver " fark etmeden biraz yüksek ses kullanmamla sınıftaki birçok kişinin kafası çevrilmişti bana göz göze geldiklerime göz kırparak sırıttım. Öpücükte mi atsaydım ki ?

" Gün geçtikçe davar Kenan'ım kibarlaşıyor aman tanrım!"

diyerek eline kalemliği alarak üzerime fırlattı, ama dingil fermuarın açıklığını hesap etmemişti kesin, vidası eksik enayi ya bir şeyde de uğraştırma be oğlum.

Yüzüme doğru gelen kalemlerden dolayı gözlerimi kapamış ve omzuma, boynuma çarparak yere düşen kalemlerle derin bir nefes alarak sabır dilemeye başlamıştım.

" Semih , just siktir git and keep going sayın amına koyduğum"

" Ya tamam ya, pardon la valla düşünemedim" diyerek yerdeki kalemlerini toplamaya başladı.
Zilin çalmasıyla sınıfa doluşan insanlarla gözlerimi kapayarak sabır diledim bir süre daha hayır yani bir işim de düzgün ilerlesin lan.

Oldukça yakınımda bir beden hissetmemle gözlerimi araladım. Bertuğ yerdeki kalemleri toplamış, bacağımın üzerindeki bir kalemi de alarak sıranın masa kısmına bırakmıştı, gözleri sıramdaki silgime değmişti, üzerinde 'B...tuğ' yazılmış devamı gelememiş o ismi Kurşun kalem harfleri güzel yazamıyordu bir a harfi bile yazamamıştık bea.
Kaşlarının şaşkınca yukarı kalkmasıyla anlamayarak ona baktım bir süre.

O değilde sıraya kalemleri bırakırken ellerinin kalemi tutuşu ne güzeldi lan, şerefsiz güzel el sahibi Bertuğ.

" Evet arkadaşlar yerlerimize geçelim" diyerek hocanın sınıfa girmesiyle göz temasımızı keserek ilerledi ve hemen arkamdaki sırasına oturdu.

Tüm gün gözlerini üzerimden çekmemişti, hayır yani naptık lan teşekkür etmedim diye mi bakıyor acaba bu obsesif kompulsif herif?

Aman ne götüme takıyorum ya sanki, pff.

_____

Bertuğ: ardaa
Ardaaaaa
Lan ardaaağğğğ

Arda : ne var lan
Dersteyiz farkında mısın ?
Ayrıca gancik fizikcinin dersinde ?
Bu telefonu kaptırirsam o götünü satarım millete

Bertuğ: hiç düşünmediğin birinin senden hoşlandığını öğrenseydin napardın?

Arda : OHA KİM HOŞLANIYOR SENDEN
BEYİME KİM GÖZ DİKTİ CABUK SOYLE LAN BERTUG SÖYLE NASİL İTİRAF ETTİ SEN NE DEDİNNN LAN KONUSSANA PİCOROZ

bana aşıkmışsın, silgilere kazımışsın| kenan'bertuğ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin