14 Haziran 2021 (pandemi yok gibi düşünün)
"Ipeeek 5. masanın siparişleri hazır"
Tuğçe abla beni masaya siparişleri götürmem için çağırıyordu. Rana'ya son bir 'gelince konuşacağız' bakışı atıp Tuğçe ablanın yanına gidip siparişleri aldım ve 5. masaya doğru yürümeye başladım.
Olay şu; Benim çok akıllı arkadaşım Rana çalıştığımız cafedeki iş arkadaşımızın üstüne 3 bardak kahve dökmüştü. Bide yetmemiş tepsiyide üstüne fırlatmıştı.
En azından Tuğçe abla bizi kovmamıştı (kesinlikle milyon kere yalvarmamıştık.) sadece Rana'ya 3 günlük izin vermişti. Şimdide üstüne kahve döktüğü kız sevgilisine yavşadı diye o kızın üstüne 5 bardak kahve daha dökmek istiyordu. En azından Bora'nın( Rana'nın sevgilisi) başka kızlarda gözü yok gibiydi.( Sen öyle sannn)Işten saat 5 olunca çıkmıştık. Yarın ben işe gitmeyecektim. Çok çalıştığım için Tuğçe abla biraz ara vermemi söylemişti. Fakat Rana'nın kesinlikle gitmesi gerekiyordu. Yoksa Tuğçe abla ikimizi de kovabilirdi. Biraz sert bir kişiliği olsada sinirlenmediği zaman çok tatlı bir kadındı Tuğçe abla.
1 gün sonra
T- Ben size demedim mi bir rahatsızlık çıkarmayın diye!! Beni dinlemeyip yine yaptınız yapacağınızı! Bu sefer kovuldunuz! Şimdi çıkıp gidebilirsiniz.
Şeyy sanırım o kızı biraz dövmüş olabiliriz. Ama hiç pişman değilim bir daha olsa bir daha yaparım yani.
İ- Tamam.
diyip Rana'nın kolundan çekiştirip onu kapıdan dışarıya çıkarmıştım biraz nefes alalım diye.
Bir süre dışarda oturduktan sonra eve doğru yol almıştık.Kanepede oturup işsiz olduğumuz için ne yapacağımızı düşünürken aklıma bir fikir gelmişti.
İ- Twitch yayıncısı olabiliriz aslında hem iyi para var
R- Çok mantıklı lan. Aferin ilk kez mantıklı düşündün amk
İ- Çok komik canım
R- Ee ne yapcaz nasıl yayın açıcaz ki
İ- Ne biliyim ustası mıyım ben bu işin aq
R- Off sus tamam napcaz önce onu bi öğrenelim öyle başlarız.
İ- Damamm
İlk yayınımızı açmıştık ve şimdiden 50 kişi abone olmuştu. Bence ilerde baya ünlü olabilirdik.
14 Haziran 2024
Biz ilk yayınımızı açalı tam 3 sene olmuştu ve çok ünlüydük artık. Bugün Kaanflix Rana ile beni kendi evine davet etmişti. 4 aydır bunu planlıyorduk ve bugün olarak karar vermiştik. Yayında Emre, Hürkan,Kaan,Umut,Ali,Demet,Sena ve biz olacaktık.(Umuta da sevgili bulcam merak etmeyin)
Rana ile çok heyecanlıydık. Evde resmen bin takla atmıştık. En sonunda ikimiz de hazırlanabilmiştik.
İpek
Rana
Hemen evden çıkıp bir taksi bulma umuduyla koşmaya başlamıştık. Şansımıza bir taksi bulmuştuk. Kaan'ın bana attığı konumu gösterdim ve arabayı sürmeye başladı. Yarım saat sonra evlerine gelmiştik. Çok karışık duygular içindeydik şuan. Zile basıp kapıyı açmalarını bekledik ve hemen açtılar. Şuan karşımızda
Emre duruyordu. Emre ile bakışıyorduk ve Emre gözlerini hiç üzerimden çekmek istemiyor gibi görünüyordu. Bizim bu bakışmamızı bölen şey ise Rana'nın sesi idi.R- Aşk dolu bakışmalarınız bittiyse artık içeriye girebilir miyiz?
E- A- şey tabi buyrun
dedi ve içeriye girdik. Herkes ile selamlaştıktan sonra Kaan yayının konusundan bahsetmeye başladı.
K- Yayın soru cevap yayını olucak arkada Ömer bize soruları sorcak bizde kendi sorumuzu cevaplayacağız okey?
Hepimiz tamam dedikten sonra yayını başlattık ve kendimizi tanıttık.
Yarım saat falan olmuştu. Soru cevaplama sırası Kaandaydı. Ömer Kaan'a:
Ö- Evlenmeyi düşünüyormusun
demişti Kaan'da soruyu cevaplamadan Sena'nın önünde diz çöktü ve konuşmaya başladı.
K- Eğer sende izin verirsen, hayatım boyunca benim filmimin başrolü olmaya var mısın?
İşte bunu hiç ama hiç beklemiyorduk.
Canım yazmak istemedi o yüzden burda bırakıyorum. Yeni bölümler bir gün ara ile gelicek haberiniz olsun🎀🌫🌠
Bu arada Sena ile Kaan gerçekten evleniyor yaaag
😚😚😚~549 kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘠𝘢𝘬𝘢𝘮𝘰𝘻 𝘎𝘶𝘻𝘦𝘭𝘪 | 𝙀𝙢𝙧𝙚 𝙆𝙖𝙧𝙖𝙖𝙨𝙡𝙖𝙣
FanfictionSıcak bir aralık gecesi Islatır yanmış tenimi Yaklaşır o güzel bedeni Kendisi yakamoz güzeli ̶!̶!̶c̶i̶d̶d̶i̶y̶e̶ ̶a̶l̶m̶a̶m̶a̶n̶ı̶z̶ ̶t̶a̶v̶s̶i̶y̶e̶ ̶e̶d̶i̶l̶i̶r̶!̶!̶