kedicigim . .

81 6 88
                                    


Kim Jisoo : :

Işte bu yüzden güneşten nefret ediyordum.Hep uykumu bölüyordu.Rahat uyumama izin vermiyordu siktiğimin güneşi.Bende mecburen yatakta oturur pozisyona geldim.Aşağından da annem bağırıyordu.



Offf,bende insanım niye izin vermiyorsunuz gebereyim.Konuşa konuşa ayağa kalkmış ve terliklerimi giyip aşağı kata -annemin yanına- gitmeye başlamıştım.Tabi güneşe de seni öldürücem hareketi yapmaktan çekinmemiştim ehe.



"Noldu anne,sabah sabah yine modundasın." Ellerimi göğüslerimin üzerine koyup trip atar gibi sormuştum.


"Öncelikle sanada günaydın.Gelip yardım etsene evi temizleyelim."


"Anne günlük rutin zaten,sabahın köründe niye bağırıyorsun?"


"Sabahın körü dediğin 9.Ayrıca kuzenlerin geliyor gelip yardım etsene." Benim kaç kuzenim vardı ki.Ah,yine kim bilir hangi ucube gelip dağıtacak odamı.Umursamazca sordum.

"Hangi kuzenim"

"Jisoo sanki 4-5 tane kuzenin var.Taehyunglar işte"
Ne!Taehyung'un adını duyur duymaz gözlerim büyüdü.

"NE TAEHYUNG MU!"

"Ne bağırıyorsun be,evet taehyunglar.Şimdi odana git güzelce hazırlan ve gelip bana yardım et."

Sessizce odama çıkmaya başladım.Oha gerçekten 2 yıl sonra geliyorlar mı.Umarım 2 yılda o kafasındakı düşünceleri silip atmışdır.Çünki Taehyung bana aşıktı..hatta 2 yıl önce bana "Geldiğimde her ne olursa olsun benim olacaksın."


Demişti.Off ya.Telefonuma bildirim sesinin gelmesiyle telefonumu elimi almıştım.Bilinmeyen numara mı?




Bilinmeyen numara :

Güzelim.

Benim için çok güzel giyin.

Senin için geliyorum bebeğim.

"Bilinmeyen numarayı "sapiktae" diye kaydettiniz"

Jisoo :

Ya amk bi git ya.

Kafanda ne düşünüyorsun bilmem
ama hepsini siktir et.

Biz birlikte olmayacağız.

Sapiktae :

Ah güzelim kalbimi kırıyorsun

Altımda inlerkende bunları
diyecekmisin bakalım.

Dediğim gibi güzel giyin ve seni
sikme hevesimi artır.

Öpüldün ama dudağından.

* * *

Saat akşama geliyordur.Taehyung'lar birazdan gelicekler.

Jisoo ' nun kiyafeti : Kollu crop ve uzun yırtmaçlı etek.Bacağının biri komple dışarıda kalıyor yani. (üzgünüm foto bulamadım)

Kim Jisoo :

Babamda eve gelmişti.Annemde yemekleri hazırlıyordu.Kapı çaldı.Bismillah başlıyoruz..Ben kapıya ilerleyip kapıyı açmıştım.İlk önce amcam gelmişti onunla öpüşüb görüştükten sonra o salona geçmiş ve babamla selamlaşmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kedicik,miowla.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin