𝑬𝒓𝒕𝒆𝒔𝒊 𝒈𝒖𝒏
Jisung ile mesajlaştıktan sonra uyudum. Sabah saat tam 05:30'ta kalktım. Sekize kadar bilgisayara baktım, oyalandım. Sonra aklıma Jisung ile buluşacağımız geldi. Ama kaçta buluşacaktık? Yazsam olur mu acaba?
~Jisung
Biz kaçta buluşucaz?Yazmadı. Galiba uyuyor.
𝑱𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈_𝑯𝒂𝒏𝒏'𝒅𝒂𝒏 𝒃𝒊𝒓 𝒃𝒊𝒍𝒅𝒊𝒓𝒊𝒎
-Öğlen ikide olur mu?
~Olur olur.
Günaydın bu arada.-Günaydınn
Laila(Minho'nun anası):Minho!
~Ne var?!
Laila:Ben çıkıyorum.
~Tamam. 𝑪𝒐𝒌𝒕𝒂 𝒖𝒎𝒓𝒖𝒎𝒅𝒂 𝒛𝒂𝒕𝒆𝒏
Annem çıktı bende odamdan (mağramdan) çıkıp mutfağa gittim. Kendime omlet yapıp dolaptan meyve suyu çıkarttım. sSandalyeyi çekip oturdum tabağı ve bardağı masaya koydum. Kahvaltımı yapıp bulaşıkları makineye koydum. Salona geçip koltuğa uzandım ve telefonuma bakmaya başladım.
𝑺𝒂𝒂𝒕 𝒐̈𝒈̆𝒍𝒆𝒏 01:45
Saate baktım. 15 DAKİKAM KALMIŞ! OF MİNHO OF! Hemen uzandığım yerden kalkıp hazırlanmaya başladım. Üstüme siyah oversize bir kısa kollu t-shirt altıma siyah paraşüt pantolon giydim. Dişlerimi fırçalayıp telefonumu aldım ve ayakkabılarımı giyip çıktım. Jisung mesaj attı.
-Nerdesin?
~Geliyorum bekle.
Galiba geç kaldım. Ya beni geç kaldığım için yargılayıp bırakıp giderse? Off neden telefona bakıp durdumki zaten?! Tamam Minho sakin, sakin.
10 dk yürüyüp Jisung ile buluşacağımız yere geldim. Bir masada oturuyordu. Etrafına bakınıyordu ve ÇOK tatlı gözüküyodu. Hızlı adımlarla yanına gittim.
~Selam.
-Ananı- Olm öyle gelinir mi? Korktum.
~kdjdjdjdjdjdjdk. Pardon.
-kdjdjdjddjjd. Önemli değil. Hoşgeldin. Geç otur.
~Hoşbuldum. 𝑺𝒂𝒏𝒅𝒂𝒍𝒚𝒆𝒚𝒆 𝒐𝒕𝒖𝒓𝒖𝒓. Fotoğraftaki görüntünden daha tatlısın.
-Teşekkürler. Sende fotoğraftaki görüntünden DAHA yakışıklısın.
𝑺𝒊𝒑𝒂𝒓𝒊𝒔𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒗𝒆𝒓𝒊𝒓𝒍𝒆𝒓.
~Eee.
-Ne 'Eee'
~Ne konuşçaz başka??
-Nelerden hoşlanırsın?
~𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏 Telefon bakmaktan, şarkı dinlemekten, ve odamda oturmaktan hoşlanırım. Sen?
-𝑺𝑬𝑵𝑫𝑬𝑵 𝑺𝑬𝑵𝑫𝑬𝑵 Benimde aynı. Bide kitap okumaktan hoşlanırım.
~Peki ya bir hastalığın var mı?
-Anksiyetem var. Senin?
~Sinir hastasıyım. Küçük şeylere bile sinirleniyorum. O yüzden sinirleneceğim şeylerden uzaklaşmaya çalışoyorum ama evde annem olduğu için bu pek işe yaramıyor.
-Nedenki?
~Annemle aramız kötü. Babamın ölümünden beni suçluyor. Babam benim yüzümden arabanın önüne geçti. Eğer geçmeseydi ben ölücektim. Keşke ben ölseydimde babam yaşasaydı...
𝑮𝒐𝒛𝒍𝒆𝒓𝒊 𝒅𝒐𝒍𝒂𝒓.-Hayır Minho öyle deme. 𝑴𝒊𝒏𝒉𝒐'𝒏𝒖𝒏 𝒎𝒂𝒔𝒂𝒏𝜾𝒏 𝒖𝒔𝒕𝒖𝒏𝒅𝒆𝒌𝒊 𝒆𝒍𝒊𝒏𝒊 𝒕𝒖𝒕𝒂𝒓. Baban seni kurtarmak istemiş ve başarmış. Eminim şuan seni izliyordur. Hadi bu konuyu kapatalım. Yemeklerimiz geliyo bak.
~Tamam...
𝒀𝒆𝒎𝒆𝒌𝒍𝒆𝒓 𝒈𝒆𝒍𝒊𝒓 𝒗𝒆 𝒚𝒆𝒓𝒍𝒆𝒓.
???:Pişt sincap.
-Bana mı dediniz?
???:Evet. Burda senin gibi sincaba benzeyen tatlı biri var mı sence?
~Noluyo? Jisung sen tanıyo musun bu adamı?
-Hayır. Tanımıyorum. İlk defa gördüm.
???:O zaman tanışalım.
-Hayır.
???:Hadi yaa. 𝑱𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈'𝒖𝒏 𝒆𝒍𝒊𝒏𝒊 𝒕𝒖𝒕𝒂𝒓. Utanıyorsan arkaya gidelim.
~Bıraksana çocuğu! Duyamdın mı tanışmak istemiyormuş işte!
-Elimi bırak! 𝑬𝒍𝒊𝒏𝒊 𝒄𝒆𝒌𝒊𝒔𝒕𝒊𝒓𝒊𝒓 𝒗𝒆 𝒌𝒖𝒓𝒕𝒂𝒓𝜾𝒓.
???:A aaa. Olmuyo ama böyle. Gel tanışalım arkadaş olalım. İstersen başka bir şeyde oluru-
𝑴𝒊𝒏𝒉𝒐 𝒂𝒅𝒂𝒎𝒂 𝒚𝒖𝒎𝒓𝒖𝒌 𝒂𝒕𝒂𝒓.
~Duymadın mı istemiyomuş işte tanışmak! Anlama özürlüsü müsün olum sen?!
-Minho yapma tamam! 𝑨𝒏𝒌𝒔𝒊𝒚𝒆𝒕𝒆𝒔𝒊 𝒕𝒖𝒕𝒎𝒂𝒚𝒂 𝒃𝒂𝒔𝒍𝒂𝒓.
~Jisung... Özür dilerim. Çok özür dilerim. Gel gidelim burdan. 𝑱𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈'𝒖𝒏 𝒆𝒍𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒕𝒖𝒕𝒖𝒑 𝒃𝒂𝒔𝒌𝒂 𝒃𝒊𝒓 𝒚𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒕𝒖𝒓𝒖𝒓.
Of Minho of! Şu sinirine hakim olsan şaşarım zaten!
~Jisun iyi misin?
-E-evet...
~Gel.𝑴𝒊𝒏𝒉𝒐 𝑱𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈'𝒂 𝒔𝒂𝒓𝜾𝒍𝜾𝒓. Özür dilerim. Çok özür dilerim. Sinirime hakim olamadım. Özür dilerim
-Tamam önemli değil. Seni anlıyorum... Ama bir daha olmasın lütfen.
~Tamam olmıcak.
𝑱𝒊𝒔𝒖𝒏𝒈 𝒔𝒂𝒌𝒊𝒏𝒍𝒆𝒔𝒊𝒓. 𝑺𝒂𝒓𝜾𝒍𝒎𝒂𝒚𝜾 𝒃𝜾𝒓𝒂𝒌𝜾𝒓𝒍𝒂𝒓.
-Parka gidelim mi?
~Gidelim.
𝑷𝒂𝒓𝒌𝒂 𝒈𝒆𝒍𝒊𝒓𝒍𝒆𝒓 𝒗𝒆 𝒃𝒊𝒓 𝒃𝒂𝒏𝒌𝒂 𝒐𝒕𝒖𝒓𝒖𝒓𝒍𝒂𝒓.
-...Minho.
~Efendim.
-Hiç sevgilin oldu mu?
~Hayır. Yani bana çıkma teklifi eden oldu ama ben kabul etmedim. Senin?
-Bir kere oldu. O da beni arkadaşımla aldattı.
~Takma boşver.
-Takmıyorum. Zaten şu an ikiside mezarda.
~Ne...?
-Ben öldürmedim. İkiside intihar etti. Sonsuza kadar birlikte olmak için. Aptallar.
~Haa. Korktum bi an amk.
-Niye? Az önce seni tutmasam adamı öldürecektin. Farkındasın dimi?
~Ya şey-
-jdkdjdkdjjdjdj. Eve gitsem iyi olucak. Babama eve erken geleceğime söz verdim.
~Peki. O zaman bir dahakine biraz daha geç fideceksin. Tamam mı?
-İstersen bizim evde buluşalım. Olmaz mı?
~Bilmemki. Annemin olmadığı bir zaman gelirim. Annem bi gittiğinde beş gün gelmiyor.
-Tamam o zamannn. Bir dahakine bizim evde buluşuyoruz hem sadece ikimiz oluruz hem de geç saate kadar durabiliriz.
~Tamam. Bir dahakinde sizin evdeyiz.
𝑲𝒂𝒍𝒌𝜾𝒑 𝒆𝒗𝒆 𝒈𝒊𝒅𝒆𝒓𝒍𝒆𝒓.
---------------------------------------------------------
Eveettt üçüncü bölümde bittiiiii. Dördüncü bölüm ne zaman gelir bilmiyoeum. Oy vermeti unutmayınnnn