hyunjin - jeongin
jeongin
hyunjin selamhyunjin
/A
selamjeongin
cikalim mi simdi
musait misinhyunjin
ayy cıkalım ya
anahtarlarımı alıyordum bende
bekle gelıcem sımdı ın sen asagıyajeongin
ben asagidayim zaten
bekliyorum senihyunjin
he
geldım bıle-----------------------
Jeongin'e geldiğimi haber etmek için mesaj attıktan sonra telefonumu cebime attım ve gülümseyerek Jeongin'in yanına doğru ilerledim.
"Selam tekrardan."
Gözlerini telefonundan ayırıp bana doğru gülümseyerek selamıma karşılık verdi.
"Selam."
Kısa bir sessizlik oluşmuştu ve bunu bozan Jeongin olmuştu. Gözlerimin oturduğumuz bankın masasındaki çikolataya daldığını Jeongin'in kıkırdayarak "Çikolata almıştım, yer misin?" demesi ile farkedip gülerek teklifini kabul etmiştim.
"Gülme ya! En sevdiğim çikolata o benim."
"Senin için almıştım zaten. Bilmiyordum en sevdiğin çikolatanın bu olduğunu, ama içimden bir ses bunu almam gerektiğini söyledi."
Gülümsedim.
"Sezgilerin güçlüymüş."
"Senin uğraştığın bir hobi var mı peki? Ben kaykay sürüyorum, ya sen?"
Bunu sormasını dünden beri beklemiştim aslında.
"Bisiklet sürmeyi severim, müzik ile de ilgilenirim, resimde de yeteneğim var."
"Hmm, güzelmiş. Benim de müziğe ilgim var aslında," önündeki sodadan bir yudum aldı.
"gitar çalabiliyorum."
"Öyle mi? Bir gün dinlemek isterim."
Gülümsedi.
"Bende bir gün sana gitar çalmak isterim."
Gülümseyerek karşılık verdim yine.
"Hayallerim var aslında."
"Ne hayali?"
"Bir müzik grubu kurmak istiyorum. Bir solist, bir baterist, iki gitarist falan. Solist ben olurum. Seni de gitara alırız, ha? Müthiş olur bence." dedim samimiyetle.
"İsterdim açıkçası. Düşünmedim değil."
Kısa bir sessizlik oluşmuştu tekrardan. Ben de çoktan çikolatamı bitirmiştim.
"Ee başlayalım o zaman öğrenmeye. Hm?"
"Olur." dediğimde o çoktan ayağa kalkmış benimde elini tutup kalkmam için elini bana uzatmıştı. Bende elini tutup yerimden kalkmıştım. Kaykayı sürebilmem için bana sorular sormaya başlamıştı çoktan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
skateboarder - hyunin
FanfictionHer gün evinin balkonundan parktaki çocukları kesen Hyunjin, parkta ilk defa gördüğü bir çocukla tanışır.