Sıla ailesinin evinde her zamanki gibi gürültülü bir ortama uyandı. Babası her gün olduğu gibi işe geç kaldığı için sinirlenmişti, Sıla bu duruma alışmıştı artık.
Babası Serkan Bey; şirket sahibi, oldukça zengin ve çok yakışıklı bir adamdır. Annesi Eda ise Serkan Bey'in şirketinde asistanlık yapmaktadır.
Sıla okula geç kalmamak için hemen eline bir elma alıp evden çıktı. Arabasına atlayıp hemen okula doğru sürmeye başladı. Sınıfa girdiğinde tam 2 dakika geç kalmıştı, neyseki o gün okula yeni gelen coğrafya öğretmeni Ateş Hoca vardı.Ateş hocanın üstünde beyaz bol bir gömlek ve altında da salaş siyah bir pantolon vardı, Sıla gözlerini Ateş hocanın üzerinden alamadı. Ateş hoca esmer, çok kaslı ve yakışıklı bir hocaydı. Sıla içinden hocanın ne kadar yakışıklı olduğunu geçirdi.
Ateş hoca kalın ve çekici sesiyle "Günaydın kızım, yerine geç." dedi. Ateş Hoca yeni geldiği için kendini tanıtmaya başladı,
"Benim ismim Ateş Kavrunkoca, sizin bu yılki coğrafya öğretmeniniz ben olacağım."
Sıla içinden Ateş hoca ile birlikte yapabilicekleri şeyleri düşünürken bir anda gözü Ateş hocanın karın kaslarına takılmıştı. Sıla, hocası ile hayallere dalmışken bir anda gözüne elindeki nişan yüzüğü takılmıştır.
Sıla şok içerisindeydi, içinden 𝒃𝒖 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒈𝒆𝒏𝒄 𝒃𝒊𝒓 𝒉𝒐𝒄𝒂𝒏𝒊𝒏 𝒆𝒗𝒍𝒊 𝒐𝒍𝒖𝒄𝒂𝒈𝒊𝒏𝒊 𝒅𝒖𝒔𝒖𝒏𝒎𝒆𝒛𝒅𝒊𝒎 derken bir anda zil çaldı.Ateş hoca 𝐤𝐢𝐳𝐢𝐦, 𝐲𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚 𝐛𝐢𝐫 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐫 𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧? diyerek Sıla'yı yanına çağırdı.
Ateş hoca meraklı bir sesle, 𝐁𝐮𝐠𝐮𝐧 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧 𝐠𝐞𝐜 𝐤𝐚𝐥𝐝𝐢𝐠𝐢𝐧𝐢 𝐨𝐠𝐫𝐞𝐧𝐞𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫 𝐦𝐢𝐲𝐢𝐦, 𝐢𝐬𝐦𝐢𝐧 𝐧𝐞𝐲𝐝𝐢 𝐛𝐮 𝐚𝐫𝐚𝐝𝐚?
Sıla şaşırmıştı, neden yeni gelen hoca ilk günden böyle bir şeyi merak etsin ki? Sıla biraz tedirgin bir ses tonuyla 𝒉-𝒉𝒐𝒄𝒂𝒎 𝒕𝒓𝒂𝒇𝒊𝒌 𝒗𝒂𝒓𝒅𝒊 𝒅𝒂 𝒐-𝒐 𝒚𝒖𝒛𝒅𝒆𝒏 𝒈𝒆𝒄 𝒌𝒂𝒍𝒅𝒊𝒎 Ateş hoca sırıtarak 𝐬𝐞𝐧 𝐭𝐢𝐭𝐫𝐢𝐲𝐨𝐫 𝐦𝐮𝐬𝐮𝐧?
Sıla kendi bedenini kontrol etmeye çalışırken bir anda kendini Ateş hocaya daha yakın hissetti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's Pet
Romance21 yasindaki universite ogrencisi Sila ve okula yeni gelen cografya ogretmeni Ates (37) ile olak iliskisi...