1.0

721 105 40
                                    

(5 yıl sonra)

Hyunjin
Aşkım marketteyim istediğin bir şey var mı

Jisung
Sevgilim çikolata alır mısın bir de ramen benim sevdiğimden

Hyunjin
Tamamdır güzelim geliyorum beş dakikaya

Jisung
Tamammamamam
Seni seviyorum
İçimdeki o korku hâlâ gitmedi|

Hyunjin
Bende seni seviyorum bebeğim
(Jisung tarafından 💗)

(Jisung's pov)

Beş yıl geçmişti her şeyin üstünden. Asla atlatamam dediğim minhoyu atlatmıştım. Evet çok zor olmuştu, ilk bir sene kafayı yemiştim ne kadar umursamıyormuş gibi yapsamda hastalığımında etkisiyle mahvolmuştum.

Hep hyunjin oldu yanımda. Gecenin üçünde kriz geçirirken yanıma geldi sakinleştirdi beni. Hastaneye kaldırıldığımda refakatçi olarak yanımda durmayı kabuk etti. Minho bana ulaşmaya çalıştığında engel oldu. Hayatıma düzene sokmamda yardımcı oldu.

İki yıldır sevgiliyiz. Kalbimin bir yerinde hâlâ hissediyorum minhonun acısını ama takmamaya çalışıyorum. Hyunjinle güzel giden bir ilişkim var ve bunu bozmak istemiyorum. Bana dünyadaki en değerli varlıkmışım gibi davranıyor.

Şimdi hyunjinin dönmesini bekliyorum. En sevdiği yemekleri yapmış masayı hazırlamıştım. Kapı çalınca koşarak kapıyı açtım ve hyunjinin boynuna sarıldım o da gülüp karşılık verdi. Elindeki poşetleri kenara bırakıp dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu. Ayakkabılarını çıkartıp içeri girdi. Kapıyı tam kapatıcakken öfkeyle bakan bir çift göz gördüm. Korkuyla kapıyı kapattım ve hyunjine seslendim.

"Hyun ben lavaboya gidiyorum sen başla yemeye"
"Tamam bebeğim."

Hızla banyoya gittim. Midem aşırı derecede fazla bulanmaya başlamıştı. Aniden gelen kusma isteğiyle eğilip midemdeki her şeyi çıkartmaya başladım. Kalkıp sifonu çektim elimi yüzümü yıkayıp ağzımı çalkaladım. O sırada telefonuma bildirim geldi. Titreyen ellerimle telefonu alıp kimden geldiğine baktım ve daha çok titremeye başladım.

Too Late / minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin