10. Rész

55 8 0
                                    

- Nem, nem találkoztam vele. Csak videochateltünk. Kedvesnek tűnik és a tervezetet is megmutatta a szalonhoz, valamint a szerződésekről a papírokat is. A csapatot is bemutatta, a könyvelőt is. Teljesen megbízható, öt csillagos értékelést kapnak évente.-dobtam be egy sültkrumplit a számba a mondat végén, s kíváncsian kémleltem Yoongit. Végre hazajött, muszáj volt Yonginban indítani a zenesulit, de már átköltöztette egy év után Seoulba, hiszen végre talált egy helyet a sulinak.

- Remek. Örülök, hogy nyitni fogtok egy autószerelői üzletet a srácokkal. Csak a költségekre figyeljetek nagyon. Nem akarom, hogy leégjetek. A testvérem tud nektek segíteni. Van saját brigádja és fele árán elkészítené nektek. Beszélhetek vele ha szeretnéd.

- Az szuper lenne! De jó, hogy itt vagy. Hiányoztál nagyon.-simítottam kezére az asztal tetején.

- Tudom, Kicsim. Beszéltem Joonnal is. Ő mondta, hogy hónapokig mennyire rosszul voltál. Igyekeztem sietni haza. Őszintén szólva, mivel nagy az iskola, aminek neki fogtam...kéne felvennem embereket is. Jó lenne, ha csak igazgató lennék. És csak magánban tanítanék pár embert, akik ígéretesebbek.

jkggukjeon és további 2 személy

thelastmyg és további személyek kedvelik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

thelastmyg és további személyek kedvelik

jkggukjeon my boys<3

Hozzászólások:

jiminprk95 még a kamerába is őt nézi. Hát nem igaz🤣
|             -a szerző kedveli-
jkggukjeon nem tehetek róla! Jobban beleszerettem>_<

minalee98 szerelmes formájukat<3
  |            -a szerző kedveli-
jkggukjeon minaaaa!!! De jó látni!
  |
minalee98 ezer éve Kook! Írok dm-be!

thelastmyg szeretlek🖤
  |          -a szerző kedveli-
jkggukjeon én is szeretlek Yoon!!!🖤

𝐦𝐲 𝐚𝐫𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐛𝐨𝐲 /𝗒𝗈𝗈𝗇𝗄𝗈𝗈𝗄!/Where stories live. Discover now