na konkurs u @MistyTheCatq

55 9 3
                                    

MistyTheCatq

Oto minecraftowy dirt

A oto coś na pomoc w fabule:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A oto coś na pomoc w fabule:

Kocur kiedyś był członkiem grupy alicji, ale kiedy zabił siostrę Dramy wybąbili go z grp i znienawidzili. A jakoż był bigbrainem, postanowił zmailipulowac Klan rozjechanej biedry. Trochę zajeło mu utworzenie planu, oraz go zrealizowaniu ale wszystko się udało.

Zrobił dzieci z Różowym Kotem, ( wiem że to med) ona urodziła kociaki ( nikt nie wiedział że to są jego) wrzucił je do rzeki, i niby je uratował. Ale to nie powód dzięki któremu dostał się do klanu. Gameplayowa Gwiazda się w nim zakochał (🏳‍🌈). Grali razem, rozmawiali razem, pili wódkę razem, robili dzie- * ekhem * gameplaye razem , nawet wstawił go na rolę depa ( tak wybąbił biedną Zjarany Ogon) .

Ale po co to wszystko? Był kolejnym posłańcem złej myszki. Współpracował również z Zdradzieckim Zdrajcą. Został parą wraz z Gameplayową Gwiazdę by namówić go by był mentorem Herbacianego.

No i tak jak z Kruczkiem i Tygrysim. Niby pupil przywódcy, a tak naprawdę seryjny morderca który chce zabić cały Klan 😈( nie wspominając że próbuje zabić swojego ucznia)

Pytanka:

Czemu akurat ten design? - Moim zdaniem Gameplayowy nie zakochał by się w nim gdyby nie byłby związany z jakąś grą.

Czemu jest posłańcem złego? - Podobno ma mu dać cały netherytowy set z minecraft + niebieskiego axolotla ( też z minecraft)

Czemu zabił sis Dramy? - Wkurzała go, oraz hejtowała minecraft

Czy ma jakieś ✨MOCE✨ ? - Ma potem odporną na kawę, oraz ma w zapasie dużo koksów ( chce więcej)

Co lubi najbardizej żreć? - Koksy ( jest uzależniony) + mydło

Resztę ty wymyślaj, innych pomysłów nie mam :P

αят вσσкOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz