Atsushinin gözünden*
Özel gücümün oldugunu ögrenmemin üstünden tamı tamına 6 aya yakın zaman gecmisti. Yılın yarısı dolmuştu resmen. Sonbahar gelmiş agaçlardaki yapraklar dökülüyordu. Bunun altında şarkı eşliğinde sevdiğimle gökyüzünü izlemek isterdim.
Tabii birini seviyordum ama ne zaman karsı karsıya gelsek birbirimize karsı çok kabaydık. Sanki birileri kara büyü yapmıs hiç bir araya gelmeyelim diye ugrasıyordu. Mesajlarıma hiç karşılık vermez hep bağırırdı sakin olduğu çok az an vardır ama oda benimle değilken.
Şans mı bilinmez 2 gün sonra dogum günü vardı aslında gitmiyicektim ama dazai-san zorlamıştı daha doğrusu 100 kase chazuke ısmarlamayı teklif etmişti buna karsı gelemezdim.
...
Acaba higuchiye aşık mıydı.Onlar yan yana geldiklerinde bir elmanın iki yarısı gibilerdi zaten akutagawanın beni düsmandan başka bişey gördügünü hiç düsünmedim.Bu gibi düsünceler yüzünden bedenime zarar versem bile umrumda olmazdı.
"Acaba begenirmi? "
Çok pahalı gelmesin diye.. aldım. Ve ajansın yolunu tuttum. Hediyeyi çantama koymuştum. Gizlice vericektim Ajanstakilerin yanlıs anlamasını istemiyordum.
Dazai-san büyük ihtimalle dalga geçerdi.2 gün sonra dogum gününde
Giydikleri💧(fanartı pinte gördüm çok hoşuma gitti sizcede öyle değilmi yoksa aslında daha iyi kıyafetler bulmuştum ama resimler gitmiş :<)
Bacaklarımdaki ve karnımdaki morlukları fondütenle kapattım zaten çok belli olmuyordu taksiye binerek konumu gösterdim kırmızı paketli hediyemi kucağıma çoktan almıştım. pencereden dısarıyı izliyordum yokohamanın manzarası eşsizdi ama bir sorun vardı karanlık yollara gitmeye basladık taksici yolun ortasında durmuş beni süzüyordu nedensizce gerildim.
"neden durdunuz"
"göstermemi ister misin?"
"oh! evet sorun ne?"
Taksici kendi tarafındaki kapıyı acıyomus gibi yaparak kapıları kilitlemisti. Ona bakarken kolumu kapmasıyla beni ön tarafa çekmesi bir oldu. Zaten cılız bir bedenim vardı ve gücümü çok korktuğumda kullanamıyordum bu an bana yetimhaneyi hatırlatmıstı. Telefonumu alıp ajanstakileri aramak için hamle yapmaya kalkıstım ama o taksici ağzımı ve kollarımı sıkıca tutuyodu çok iriydi korkudan boncuk boncuk terliyodum.
"bagırsanda bisey olmaz ormanın ortasındayız kimse seni duyamaz"
Boynumda hissettiğim acıyla dişlerimi birbirlerine sürttüm o ise hala kasap gibi beni hayvan yerine koyup yemeye çalısıyordu daha fazla dayanamadım sivillere zarar vermek istemiyordum ama taciz edildim. Taksici dudagıma yapısıp beni soyucagı zaman artık travmalarımı yenmem gerektigi düsüncesiyle elimi cebime attım çok takılmadan ne geldiğine bile bakmadan anlık gelen adrenalin ile adamın boynuna yumruğu çakmıstım. Hemen taksiden indim.
"neden kendimi böyle saçma sapan olayların içinde buluyorumki"
Yagmur sesleri etrafı doldurmaya başlamıştı üşüsemde koşmaya devam etmek zorundaydım çok korkuyordum tenimden akan göz yaşlarını silip patikaya çıkmıstım şimdi otostop çekip araba durdurmaya çalışmam gerekiyordu bu biraz zordu çok ıssız bi yerdeydim nerede olduğumu bile bilmiyordum hiç tekin durmuyordu..
Yolun ortasında kaldım ve telefonum takside kaldı "kahretsin" diye düşündüm kimseyi arayamıyordum hediyemi zar zor alabilmiştim buna seviniyordum henazından akutagawaya hediye verebilicektim sokakta mos mor vucutla koşarken aklıma bisey geldi
oraya geri dönüp taksiyle gitsem?Uh.. Bunu yaparsam iyi olur belki o adam beni aramak için gelir
oraya dogru geri kosup taksiyi bulmustum ama bir sorun vardı..
Taksici nefes almıyordu bunu görünce 2 adım geriye sendeledim."Tek istegim akutagawaya hediye vermekti ajanstakiler bunu ögrenseler bana ne yaparlar..?"
Korkudan daha fazla dışarıda kalmamak adına taksiye binip zaten ölmüş olan adamı dikkat cekmemek icin yere attım. Ve gazlamıs ve hafif kırılmıs telefonumu elime alarak o konuma gitmeye karar vermistim kendi dış görünüşümden haberim yoktu.
...
2 saat sonra~
Partide herkes atsushinin yasadıgı şeylerden bihaber eğleniyordu
Atsushi hala gelmemisti gelmesini beklemiyordu ama bütün silahlı dedektif ajansı çalışanları gelmisti kimse onun gelmedigini fark etmemis egleniyordu. Siyah saçlı neden atsushinin hala gelmediğini sormaya çekiniyordu. Ama fazla meraktan dolayı Djden müzigin sesini kısmasını rica edip hopörlöre bagırmaya başladı.
"SEVGİLİ AJANS ÜYELERİ HEPİNİZ EGLENİYOSUNUZ AMA NAKAJİMA ATSUSHİ NEREDE!?"
🦑bölüm sonu