Maka , cerita ini tetap bersambung walau dunia ingin nya berhenti.Bukan aku lagi yang berbicara tapi kisah , bukan pokok lagi yang melambai tetapi memori kami bersama. setiap kisah mesti berakhir dengan sedih ataupun gembira, tiada kisah yang tiada pengakhiran , maka begitu juga kisah ku dengan si ag.
Hidup kami sudah di bina oleh tuhan , hidup kami sudah di pisahkan tiada lagi yang berkata "hai" sudah hilang di telan memori. Dia sudah hidup dengan ke cantikannya dan aku hidup dengan ketenangan , tipu jika aku tidak merindukannya tapi sepertinya bukan dia yang aku rindu tapi memori kami berdua yang membuat kan ia berasa tenang di hati ku. Tapi sekarang aku sudah bergerak ke depan tidak lagi terikat oleh memori nya walaupun dia kembali mungkin bukan dengan ku lagi , mungkin dengan orang lain.Kepada Ag tolong lah sentiasa hidup tenang dengan hidup mu, aku tetap mendoakan kau walau niat ku sudah tidak sama lagi . Terima kasih untuk memori yang indah , terima kasih mengajar ku umtuk tetap bertahan . Sekarang aku sudah kembali seperti dulu dan lebih bahagia dari sebelum ini .
Berakhirlah cerita aku . Terima kasih kepada pembaca yang tidak ku kenal . Terima kasih kepada diri ku dan orang yang ku cinta yvhq