Hello hello διαβολάκια μου!
Είμαι η Σοφία κοινός γνωστή ως κόρη του λούσιφερ!
Το προφίλ μου είναι: _lucifersdaughter__ αλλά χρησιμοποιώ και ενα 2ο για τα αγγλικά που μπορείτε να το βρείτε πατώντας το προφίλ μου ή εδω: sofiawriter19
Είμαι 21 χρονών *γκουχου ψεύτρα 22* Ε τον Αύγουστο τα κλείνω! Μέχρι τότε είμαι 21!!!
Που είχα μείνει? Α ναι. Σπουδάζω σε ΣΑΕΚ τουριστικών επαγγελμάτων, είναι 1ο έτος και φεύγω για την 1η μου πρακτική... ΑΓΧΟΣ.
Βρίσκομαι στην εφαρμογή από τον Μάρτιο του 2018 επίσημα με προφίλ αλλά την εξερευνούσα από τον Οκτώβριο του 2017 από το προφίλ μιας φίλης μου. Η οποία με έβαλε σε αυτό τον κόσμο για να διαβασω το δικό της βιβλίο.
Κατέληξα να γράφω εγώ τελικά! Not bad.
Οπότε είμαι σύνολο 6 χρόνια στην εφαρμογή πάμε για 7! Really proud of it!
Εχω αλλάξει αρκετές φορές προφίλ κρατώντας το ιδιο όνομα φυσικά. Καθώς περνούσα μια φάση όπου διέγραφα ότι είχα σε σοσιαλ.. και δεν εννοώ τις εφαρμογές εννοώ τα προφίλ.. και ξεκινούσα από την αρχή. FRESH START MY FRIENDS.
Κακή ιδέα όταν είχες 800 φολοουερς και τώρα εχει 100 με το ζόρι.. λίγοι και καλοί δεν λένε?
Εχω ασχοληθεί:
Με την συγγραφή, σε διάφορες κατηγορίες.
Με την διοργάνωση διαγωνισμών.
Με την προώθηση βιβλιων με BookReviews ή Με Promotion books.
Με την δημιουργία εξωφύλλων αλλά και Trailer!
Με την δημιουργία χαρακτήρων, σχεδιασμό χαρακτήρων δηλαδή και σε χαρτί και digital.
Με σχεδιασμό Χάρτη για βιβλία φαντασιας, κυρίως τα δικά μου. Αλλά είμαι πρόθυμη για όποιον μου ζητήσει!
Με ομαδικά προφίλ όπως αυτό, ως μέλος.Και γενικότερα εχω κάνει λίγο από όλα!
Επιθυμώ να φτιάξω μια κοινότητα και να φέρω τους συγγραφείς, γραφίστες, αναγνώστες μαζί! Να δημιουργήσουμε κάτι δικό μας, να περνάμε καλά και να κρατάμε την εφαρμογή ζωντανή! Ότι και αν μας φέρει το αγαπητό μας Wattpad Στο κεφάλι!
Ελπίζω μια μέρα να αναγνωριστεί ο κόπος μου και να καταφέρω να εκδώσω τα παιδιά μου -βιβλία μου- που παλεύω τόσα χρόνια να δημιουργήσω. Και έτσι όλο και περισσότερα άτομα να μπουν στον κόσμο της φαντασίας μου και να ζήσουν στους μαγεμένους κόσμους μου!
Δεν ξερω τι αλλο θα μπορούσα να πω για εμένα.. Αυτά..
Stick Around and Find Out!
YOU ARE READING
Our Team - Members
RandomΣε αυτό το βιβλίο θα βρείτε πληροφορίες για το κάθε μέλος! Διαφορά facts, δράσεις που έχουν αναλάβει ότι οι ίδιοι θέλουν να μοιραστούν!