bir

55 7 3
                                    

açıkcası bugünlerde alışmıştım buna, yanlız kalmaya.Sorsanız arkadaş konusunda hiçbir sıkıntım yoktur, arkadaşım çoktur benim.

Ama işte bu günlerde, çok değer verdiğim birinin ilgisinden yoksunum, yeonjunun dikkatinden yoksunum ben. insanlarin ilgisini cekmeyi pek sevmem hatta bundan nefret ederim ama choi yeonjunun herşeyine ihtiyacım var gibi hissediyorum.

buydu bizim ilişkimiz, ben ona tamamen bağlı büyüdüm. aşk değildi ama hayranlıktı benimkisi. herşeyim, her anım onunlaydı benim. bunun değişmesini asla istemezdim tabiki ama şuan olanlara engel olamıyordum.

çocukluğumuz birlikte geçti bizim, ve bende istemim dışı her zaman ona gittikçe daha çok çekiliyorum, daha çok onunla vakit geçirmek istiyorum ve sanki onsuz yapamayacakmışım gibi geliyor.

tabiki bu hepinize normal geliyodur. "en yakın arkadaşına karşı his duymak" banada okadar yanlış bişeymiş gibi gelmiyordu takbi şu zamana kadar.

şu zamana kadar diyorum çünkü yaklaşık bir hafta önce gelen soobinin yeonjunla sevgili söylentileri yayılmaya başlamıştı bile. Pek şaşıran olmadı çünkü soobin herkesin aşık olabileceği tipten biriydi, herkesin tipi olma potansiyelinde biri. hem iyi kalpli, hem kalbinin güzelliği dışa yansımış melek yüzlü biriydi.

tabi bu diğerlerinin görüşüydü. bana göre yeonjunu benden çalmaya çalışan, kendini düşünmekten,ve başkalarını düşünmüş gibi yapmaktan başka hiçbirşey yapmayan ukalanın tekiydi.

ben tabi son derse kadar uyuyup kafamda senaryo kurarken Hueningkainin kafama vurmasıyla fırladım.
"Ya ne vuruyosun be" "Mal son derse kadar uyudun hadi kalk seninki gidiyo." koluna vurup kalkmaya çalıştım.

"Dua et duymasın aptal." "YEON-AH BENI BEKLE SANA ASIGIM!!" gerizekalı simdide ağzıma ökünmüştü, artik uğraşmayayıp orta parmak cekerek onden çıkmıştım.

fakat gördüğüm manzara pekte iç açıcı değildi. soobin ve yeonjun güle oynaşa eve gidiyorlardı. açıkcası şu sıralar bu manzaraya alışmıştım ama bişeyler yapmam gerekmiyordu, aptal gibi onları izlemeyecektim.

"Yeon-ah beni bekle!!"dediğimde ikiside arkasını dönmüştü.Yeonjun yüzündeki kahkayayı gülümsemeye çevirerek bana baktı.

"Ne oldu beomgyu?" bana ismimle hitap etmesinden hoşlanmıyordum."Hiiç. Hayvan barınağına gidelim mi diye soracaktım, biliyosun bugün için Freddy'e söz verdim.Lütfeeenn!!"

Asla karşı koyamadığı o yavru köpek yüz ifadesini yaptım ama busefer karşı koyacak gibi baktı bana.
"Ahh, çok isterdim beomgyu bunu tamamen unutmuşum.Soobinle sinemaya gidecektik, sen Kai ile  Freddy'i görmeye ne dersin?"

Kai ne alaka dicekken uyuz hemen yanıma gelip el salladı.Umarım planımı batırmaz."Yaa Yeonjun bende Beomla gitmeyi çok isterdim ama işim çıktı." şimdi datelerine engel olmam lazım, o date yapılmayacakk!!

"Aslında Yeonjun ile beraber bizde sana katılabiliriz Beomgyu. hem sinemaya hergün gideriz ama seninle barınağa gitme şansını kaçıramayız, değilmi Yeonjun?"
Yeonjunda bunu onaylayıp kafasını salladı.

Ne yani ben şimdi sevdiğim çocuk ve onun "flörtü" ile barınağa mı gidecektim..."Aslında ben de işimi iptal edebilirim, hem arkadaşlarımla gezmekten daha önemli ne olabilirki!!" ve birde aptal huening katıldı aramıza, benle birlikte gitmiyor da soobin olunca hemen atlıyor pic.

ilk ficim destek olursaniz vallaha cok sevinirim tabi bu fikri oylesine gotumu kasirken buldum cok boyle aman aman seyler olmasini beklemem bide ben bunu boyle biraz komikli yaptim ama aklimda bikac fikir var bide kisa olmus gibi diger bolumler uzun olcak bence tutarsa devam ederim kimse okumazsa veya begenmezseniz iyy bune aq yazari sil derseniz silerim ama gercekten cok guzel fikirlerim var bos yaptim hadi bb destek👊🏿🙏🏿🙏🏿

attention friendzone - yeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin