when i told the moon about moon

356 56 4
                                    


Maçlara iki hafta varken toplanmıştık artık.Geçen seneden sonra herkes gibi bizim de kendimizden beklentimiz oldukça yüksekti hedeflerim ya da hedeflerimiz vardı bunun için yine her şeyimizi ortaya koymaya hazırdık.Santarelli geçen seneye göre bu sene farklılıklar yapmak istemişti ve buna oda arkadaşlarını değiştirmekle başlamıştı.Simge'den ayrılmak çok zor olacaktı bundan emindim.

"Elif-İlkin sizi ayırmıyorum bu turnuvada,Simge-Aslı,Derya-Ebrar,Eda-Cansu,Ayça-Beyza ve son olarak Hande ve Zehra.Bunu yaptığım için bana kızmayın hepinizin birbiriyle kaynaşması gerekiyor kızlar.Şimdi odalara dağılabiliriz."Hepimizin arası gayette iyiydi bu adam neyi istiyordu,Zehra ve ben aksine daha kötü olurduk.

...

"Zehra soldaki yatağı ben alsam genelde hep solda uyuyorum."

"Al tabii bana fark etmiyor,Bir Simge değilim ama uyumluyum bende merak etme."Bu dediğine gülmüş ve katılmadığımı belirtmiştim ona.

"Umarım aktivitelerin vardır Zehra'cım sıkıntıdan birbirimizi yeriz yoksa."Gerçekten yer miydik birbirimizi saçma salak düşüncelerim şimdiden gelmiş olamazlardı.

"Hmm kitap okuruz belki birlikte?"Hayır saçmalıyordu şuan.

"Komik şakaydı bir daha olmasın lütfen,Ben duşa gireceğim şimdi sonra yemeğe ineriz zaten."o duşa girdi bende telefonumu aldım elime gruba girdim.

Genç Sultanlaru👯‍♀️
(Derya,Ebrar,Cansu,Hande,Zehra Ayça,İlkin,Elif)

Derya|
Jet lag ekibine dahil oldum
sanırım

Elif|
Bu hâlle yemeğe bile
katılmayabilirim o derece

İlkin|
Karşımda yemek diye sayıklıyorsun
Elif yalan söyleme


Hande|
Elif gibi hissediyordum
ama benim ki gerçek olanından

Elif|
Handan'ım sende mi ya?
herkes tamam ama senden beklemezdim

Ebrar|
Bayıl Elif bayıl bir de
Kurt gibi açım uçak yemeklerinden
nefret ediyorum

Cansu|
Eda abla şey dedi tüm takımlarla
yemek varmış ona göre

İlkin|
Ben uyuyacağım
uyumadım zaten hiç size kolay gelsin

Elif|
Canım sen uçakta 8 saat uyumamış mıydın
galiba ben yanlış hatırlıyorum

Hande|
Elif cidden kaşınıyorsun
İlkin arkandayım kuşum!!!

Ebrar|
Zehra kuşum nerede benim hande?

Hande|
Duşa girdi o

Ebrar|
Onsuz grup bile sarmıyor canım
arkadaşım benim

Derya|
Sırıtıyordun daha demin mesajlara bakarken
hepiniz yalancı olmuşsunuz

Ayça|
Bugün aramızda ne de çok yalancı var
yemekte görüşürüz 👋🏼

Ayça'nın artık mesajlaşmayı bittirin resmen olan mesajıyla bittirmiştik.Zehra'yı bekliyordum bende üstümü değiştirmiş saçlarımı da düzleştirmiştim bu esnada bu kadın hep geç mi çıkacaktı duştan?

"Handee!!Kıyafetlerimi unutmuşum yatakta olacaktı kapıya getirir misin rica etsem."

"Tabii ki,Ayrıca sarı sporcu atleti vakıfbank ruhunu bırakamıyorsun bakıyorum da,Kapıdayım."Kapıyı açmıştı yüzü görünecek şekilde konuşmaya başladı.

"Tabii klübüme aşık bir insanım ben,Ayrıca çok teşekkürler balım."Öpücük atıp kapıyı kapatmıştı yüzüme geri.

...

Tüm takımların olduğu salonda konuşmalar yapılmış yemekler yenmişti şimdi de herkes kendi takımıyla oturmuş sohbet ediyordu.Elif ve Simge Tica'yla konuştuklarını o esnada benim lavaboda olduğum için çağırmadıklarını dile getirmişlerdi tek başıma şimdi onların masasına gitmek zorunda kalmıştım şimdide.

Zehra

"Zehra Hande'nin storylerden görüyordukta bunlar aşırı samimi olmuşlar,Klübe özel değil,Geçen yıllar uzaktan selamlaşırlardı."Ebrar yine neyi ima ediyordun kadın.

"Evet sağlam dostlukları var gerçekten Ebrar'cım bizim masa hariç her masayla ilgileniyorsun sanırım"Susmuş yanında ki İlkin'le sohbet etmeye çalışıyordu.

Bir kaç dakika daha Hande'nin olduğu tarafa bakmış sonra da Aslı'nın heyecanla anlattığı konuya odaklamıştım kendimi.

Yemek kısmını atlatmış birer içecek alarak odalarımıza çıkmıştık Hande'yle.Ebrar beynime aşılamıştı Tijana konusunu sonradan oldukça eğlenmişti gerçi o.Daha fazla meraktan duramayıp konusunu açmıştım Ebrar yaktın beni.

"Ebrar Tijana ila aranda bir şeyler olduğunu ima etti olsaydı herhalde bize söylerdin değil mi?"Dediğime kaşlarını çatmıştı ah Ebrar ah!

"Ebrar yine saçmalamış belli ki,Tica kaç yıllık arkadaşım sadece aşırı samimiyiz bu yıl bir şey olduğundan değil.Onayladım onu o filmine bende kitabıma dönmüştüm biraz sonra da uyumuştuk zaten.

💌💌💌

Bu kurgu daha çok içime sindi sanırım diğerini sileceğim umarım sizin için de öyle olur iyi akşamlaarr :))

roomieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin