i wish you could love me again

261 53 6
                                    


Uyuyamıyordum,yaklaşık iki saatir yatakta dönüp duruyordum Zehra uyuyalı dört saat olmuştu bu demek oluyordu ki antremana üç saat vardı.Bu saaten sonra istesemde uyuyamıyordum daha fazla dayanamayıp Zehra'nın yatağının başına geçip ona sakince seslendim başka seçeneğim yoktu balım özür dilerim.Zehra mırıltılar çıkarmıştı sonunda gözlerini açtığında ne olduğuna dair etrafa bakış attı.

"Noluyor Hande? bu saate niye uyanıyoruz biz."

"Uyuyamıyorum çünkü 3 saat oldu seni kaldırmak dışında aklıma bir şey gelmedi."Bakışları yumuşamıştı yanını işaret etti eliyle.

"Yatağını ittir ve benimkine yapıştır uzanarak sohbet etmiş oluruz hem belki yine de uyursun."

"Üç saatlik uykuyla antremana çıkar mıyım emin değilim diğer türlü de uykusuz kalıcam ağlıcam şimdi Zehra."Yattağımı ittirerek onun yatağına yapıştırmış oldum böylece aramızda çok azda olsa az bir mesafe oluşmuş birbirimize dönük uzanmıştık.

"Abartıyorsun saat farkı yüzünden böyle oldu toparlarsın sen Hande'sin"onun zehraca dilli bambaşkaydı..

"Her oda arkadaşınla yatakları birleştiriyor musun sen hem?"ağzımın ayarı yoktu etraf karanlık olmasa yüzümün hâlini görünce daha çok utanacaktım.

"En sevdiklerime ve ya en sevdiğime özel diyelim,Uyuyacak gibi oldun sen bakayım."Haklıydı kokusundan mıydı yoksa psikolojik mi oldu bilmiyorum ama uyuyacak gibiydim.

"Zehra Güneş etkisidir o."Bun dedikten sonra aramızdaki o az mesafeyi kapamış ona sarılmıştım uyuyabilirdim artık.

...

Antremanda Zehra kendi ekibiyle bende bizimkilerle oturmuştum.İlkin Elif'le tüm gece kavga ettiğini anlatıyordu Elif'te bir şakayı neden bu kadar abarttığını soruyordu burası iyice karışmıştı.Simge sakin sesiyle ortamı yumuşatmıştı.Santarelli'nin sesiyle kendimize gelmiş ve antremanı yapmıştık yaklaşık 2 saat sürmüştü bu Ebrar kendini yere atarak isyan etmişti bu duruma haklıydı da,Ben 3 saatlik uykuyla bayılacaktım artık.Bitseydi artık lütfen kendimi Simge'nin kucağına bırakmıştım.

Otele geldiğimizde direkt odaya koşarak gelmiştik Zehra arkamdan uyarıyordu biraz daha terli dursaydım kriz geçirecektim başak burcuydum ben napabilirim.Kendimi duşa attım hızla salaklık yapmayı yine becermiştim kıyafetlerimi almamıştım o an ki duyguyla Zehra'da yorgundu yatağına bırakmıştı kendini duş sırasını bekliyordu üstüme havlumu geçirmiş banyodan çıkmıştım.

"Hande insan bir haber verir değil mi?"Zehra oldukça kısık çıkan sesiyle demişti bunu.

"Düşünemedim kıyafetlerimi ama ben,gözlerini kapat sende sorun çıkıyorsa,Simge'den alışığım." Zehra'yla oda arkadaşı olduğumu unutamalıyım.

"Ben Simge değilim canım,giyin artık üstünü sen en iyisi."Havlumu tam çıkarırken Zehra'nın yüksek sesiyle irkilmiştim.

"Hande cidden burada mı üstünğ giyineceksin?"Ben niye salak gibi davranıyorum şuan utançtan ölebilirdim.

"Zehra yaşanmamış say çok utanıyorum şuan."diyip banyoya geçmiştim hızla.

...

Genç Sultanlaru👯‍♀️
(Derya,Ebrar,Cansu,Hande,Zehra Ayça,İlkin,Elif)

Ebrar|
Maçtan sonra bir günlük off
günümüz var değerledirir miyiz

İlkin|
Uyuyacağım ben hayır.

Cansu|
Nereye? Kiminle?

Ebrar|
Aşkım sokaklari gezer
sonra biliyorsun 😉😉

Ayça|
Hayır Ebrar kimse
bara gelmiyor seninle!

Hande|
Ne bar mıı?
Şaka yapıyorsun

Ayça|
Diğer akıllımız da geldi
Zehra seni odaya almaz Hande

Zehra|
Yine ne oluyor bu allahın
cezası grupta?
ben niye odaya almıyorum

Zehra|
Ne barı Ebrar seni
o bara gömerim!!!

Hande|
Zehra'cım iki eğleneceğiz
nolacak abartma.

Derya|
Hande cidden Zehra kendisi içmediği
sürece seni o kokuyla odaya
almaz

Ebrar|
Hande'yi bir günlük benim odama
Derya'yı Zehra'nın odasına
transfer edeceğiz

Zehra|
Bu gruba Eda ablayı
almamı istiyorsunuz?
Ebrar sen ne azgın çıktın başımıza
tanıyamıyorum arkadaşımı!!

Hande|
Ben gitmiyorum ya
işim varmış Ebrar kusura bakma.

Ebrar|
Yazıklar olsun
Zehra için değer miydi?

Zehra|
Pisliksin.

Elif|
Ebrar nefes al
yapabilirsin canım 😉

Ebrar|
Sen otur tabii İlkin'le
görürdüm yoksa seni ben

...

Elif ve Ebrar'ın kavgasına daha fazla görmek istemediğim için gruptan çıkmıştım.Sağımda ki Zehra'ya döndüğümde biriyle konuşuyordu kimdi o?Merakıma yenik düşüyordum yine.

"Kimle konuşuyorsun bu kadar ciddi?"

"Vargas'la konuşuyorum aramıza katılmak istiyormuş ve kızları özlemiş."Vargas'i dinlendimişti santarelli aramızda değildi bu yüzden ama Zehra'yla hep iletişimdeydiler bayılacağım şimdi üzüntüden ben.

"Siz konuşun ben yatıyorum 1 saat sonra Elif gelecek uyandır beni."Moralimi bozmuştu hiç inkar edemeyeceğim ona sırtımı döndüm ve uzaklaşabildiğim kadar uzaklaştım ondan.Tam tersini yapmış ellini belimi sarmıştı başım gerçekten onunla beladaydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

roomieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin