0.1 Okul.

23 1 1
                                    

Yeni kitabımla sizlerleyim. Uzun süredir böyle bir kitap yazmak istiyordum, kısmet bugüneymiş. Konular karışık gelebilir sonradan kafanızda oturacağına eminim.
Bölümler ise her hafta cuma bölüm atacağım.

Tarih:

🩹🤍

"Saçmalama o okula gidemezsin Aden!"
Teyzemin bağırmasıyla yüzümü buruşturdum ve gözlerimi gözlerine diktim.
"En fazla ne olabilir? Sadece daha iyi bir okula geçmek istiyorum. Hem belki derslerim düzelir hm?"

Uzun süredir teyzemle yaşıyordum.
Anne ve babamı geçirdiğimiz trafik kazasında kaybetmiştik, teyzemin söylediğine göre babam kaza olurken benim üstüme uzanmış ve ben bu yüzden zarar görmemişim.

Kazadan sonra teyzemle yaşamaya başlamıştım ve teyzemin bir kızı vardı, teyzem bizi asla ayırtmazdı beni de kızı gibi severdi. Alina, alinayla çok iyi anlaşırdık hatta gitmeyi istediğim okulda Alina okuyordu ve Alina bana orda sürekli zorbalık gördüğünü söylüyordu ve bunu teyzeme açıklamıyordu aslında bu yüzden oraya gitmek, süt kardeşimi korumak istiyordum.

"Bak Aden seni anlıyorum alinayla aynı okula gitmeniz çok iyi olurdu fakat o okul zorlayıcı bir okul, senin derslerin iyi değil Aden oraya seni alacaklarını sanmıyorum."
Söylediklerinden sonra önce teyzeme baktım ardından gözlerimi kaçırdım.

"Teyze biliyorum derslerim berbat ama belki oraya gidersem düzelir, lütfen."
Teyzem gözlerime baktı ardından kafasını yana eğdi ve arkasını döndü, adım atmadan önce konuştu.

"Peki Aden, düzeleceğine inanıyorum yarın o okula kayıt ederim seni."
Gülümsedim hatta öyle bir gülümsedim ki yanaklarımın gözlerime çıktığına eminim.

"Teşekkürler teyze."
Sevinç çığlığı attıktan sonra yavaşça merdivenlere yönelip odama çıkmaya başladım.

Merdivenlerden çıkarken gülümsememi soldurup göz devirdim ve odama doğru yürüdüm.

"Sikeceğim düştüğüm duruma bak. Ben bu kızı nasıl koruyacağım."

Odamın kapısına gelip yavaşça açtım ve direk kapının önündeki kedimle bakıştım.

"Oğluşum."
Kedimi elime alarak yatağıma yöneldim ve oturup onu da kucağıma alıp sevmeye başladım.
"Nasıl halledicez oğlum ya."

Kedimin hafifçe mırıldanmasıyla güldüm ve yatağa uzanıp onu da yanıma yatırdım.

"Biraz uyuyalım oğluşum."
Kedimin kafasını öptüm ve telefonumdan saate bakıp gözlerimi kapattım.

F🤍🩹

"Aden, aden uyan artık." Birinin beni dürtmesiyle yavaşça gözlerimi açtım ve mırıldanarak esnedim.

Bulanıklık hafif geçince karşımdaki kişiye baktım. Alina karşımda durmuş beni dürtüyordu.

"Noldu Alina?"
Bana baktı ve sen ciddi misin der gibi bir bakış attı.
"Bizim okula geliyormuşsun, ben sana demedim mi o okula gelirsen sana da zarar verirler diye?"

Derin bir nefes aldım ve yatakta oturur pozisyona gelip ona baktım.
"Napsaydım Alina gözümün önünde sana zarar veriyorlar buna dur demenin vakti gelmişti."

Kimsin Sen? +18Where stories live. Discover now