Wattpad maalesef ki Türkiye'de kısıtlandı bu yüzden bölümü atmamazlık yapamam fakat girmek isteyenler için VPN öneriyorum yayın ki herkes girebilsin.
Yeni bölümle sizlerleyim çok geç kaldı biliyorum ama telefonumu kırmış olabilirim. Onu yaptırdım.
Bu bölüm biraz uzun olsun istiyorum umarım beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR.
🤍🩹Çalan alarmla yavaşça gözlerimi araladım ve bulanık gözlerimle etrafa baktım. Görüş açım net olmadığı için bir kaç kez gözümü ovaladım ve yastığımın altındaki telefonu alıp alarmı kapattım.
Yataktan yavaşça doğruldum, bugün eski okuluma gidip müdürle konuşup okul kaydımı sildirmem gerekiyordu.
Saat sekiz de okul başladığı için üstümdeki yorganı atıp ayağa kalktım ve yavaşça banyoya doğru ilerledim.
Banyonun kapısını açıp içeri girdim ve aynadan kendime baktım.
Saçlarım dağılmış, yeni uyandığım için zaten dolgun olan dudaklarım daha da dolgunlaşmıştı.
Aynada ki görüntüme gülümseyip suyu açtım ve yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.
Tezgahın üstünde ki mutfak havlusundan alıp yüzümü kuruladım ve çöpe attım.
Üst dolaptan tarak alıp saçlarımı taradım ve banyodan çıkıp dolabımın kapısında asılı olan okul üniformamın sadece eteğini aldım.
Dolabı açıp üstüne sırt dekolteli mavi biz bluz aldım ve kıyafetleri yatağın üstüne koydum.
Düzleştiricimi çekmeceden çıkarıp saçlarımı düm düz yapmaya başladım.
Son tutamı da düzleştirince perçemlerime şekil verip masadan kalktım.
Kıyafetlerimi hızlıca üstüme geçirip makyaj masama tekrar oturdum ve güneş kremi sürdükten sonra sırasıyla, hafif kapatıcı sürüp dağıttım ve biraz da allık sürdüm. Kirpiklerimi kıvırıp uçlarına maskara sürüp dudaklarıma da hafif kırmızı ruju değdirdim.
Köşede ki parfümümü alıp üstüme sıktım ve kapının yanında ki beyaz spor ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.
Kapının arkasından sırt çantamı alıp içindeki tüm defterleri çıkardım ve sadece bir miktar para koyup kredi kartımı telefon kılıfıma koydum ve çantamı sırtıma takıp odadan çıktım.
Alt kata inip teyzemin salonda olduğunu gördüm koşarak arkadan sarılıp yanağına öpücük kondurdum.
"Alina çıktı mı?"
İlk başta bana dönüp sarıldı ve soruma cevap verdi.
"Yok gelir şimdi, ben erken çıkacağım onu da okula bırakır mısın?""Tamam teyzem bırakırım tabi."
"Okuldan kaydını aldıracaksın bugün değil mi?"
"Evet."
"Tamam dikkatli olun, mutfağa sandviç yaptım yesene kızım."
Gülümsedim ve tekrar yanağını öpüp mutfağa giderken konuştum.
"Tamamm"
Sandviçi elime alıp mutfaktan çıktım ve bir ısırık alıp yemeye başlarken alina'nın merdivenlerden indiğini görüp gülümsedim.
"Hadi kız geç kalacağız."
Güldüm ve bir ısırık daha alıp tezgaha geri koydum."Kız ne acele ettiriyorsun kız yemeğini yesin."
Teyzemin söylenmesiyle, teyzeme döndüm.
YOU ARE READING
Kimsin Sen? +18
Подростковая литератураSüt kardeşinin zorbalık görmesiyle o okula kayıt olan Aden bakalım ne tür zorluklarla karşılaşacak.