Bu kitap yazdığım ilk kitap olucak biraz kısa olabilir veya yazım yanlışı olabilir şimdiden özür dilerim ve iyi okumalar dilerim."Cidden bu kadar fazla kişi iblis avcısı mı olmak istiyor..?"dedi Endo. Onlarca kişi arasında kazananlardan biri olmak için elinden geleni yapacaktı,iblis avcısı sınavında. Arkada yapılan konuşmayı hiçe sayıp gidecekleri ormanı incelemeye koyuldu. Yaklaşık 5 dakika sonra kapılar açılacaktı. Belki de kaderini belirleyecek bu sınav onun için çok önemliydi. "Kapılar açılıyor! Sınav başladı!" Bunu duyduktan sonra herkes ormana doğru koşmaya başladı. Herkes avlayacakları iblisler için hazırlıklıydı...
--- 1 saat sonra ---
"Bunun bu kadar kolay olması lazım mıydı?!" Önüne çıkan iblislerin hepsini tereddütsüz bir şekilde kesicek kadar hızlıydı. Aniden, ağaçların arasından bir ses duydu. "YARDIM EDİN, ÖLMEK İSTEMİYORUM!!" Endo yönünü sesin geldiği tarafa çevirdi. Elinden geldiğince hızlı bir şekilde koşmaya başladı. Sesin kaynağına vardığında devasa boyutta bir iblis bir avcıyı yemek üzereydi. Endo,ani bir zıplayışla iblisin kafa hizasına kadar sıçradı. Kılıçlarının kabzasını kavradı,"Buz nefesi..." Etraftaki hava anlık olarak soğudu, "1. Şekil, Buz kesiği! " Ve ani bir hareketle iblisin boynunu kesti. İblis yavaş yavaş kül oldu ve iblis avcısı yere düştü ve kurtuldu. Endo iblisin yanına gelip dalgacı bir ton ile: "Bir dahaki sefere artık!" Kendi çapında bir kahkaha attıktan sonra az önceki iblis avcısından gelen ses ile durdu. "Hey,sen! Dikkat et,arkanda!". Endo arkasına döndüğünde iblis ile göz göze geldi. Ani bir hareket ile kılıcının kabzasını kavradı ama iblis ondan erken davranmıştı. Yediği darbeden dolayı savruldu, ayağa kalkıp kendini toparlamaya çalıştı. Diğer kılıcını diğer eline aldı. Hızla iblisin üstüne koşmaya başladı. Olduğu yerden yükseğe zıpladı, "Buz nefesi,3. Şekil..."
Ani bir hız ile yere indi ve sağ kılıcını yere sapladı. Diğer kılıcının ucunu iblise doğrulttu, "Buz dikitleri!" Yerden aniden çıkan dikitler Endo'dan iblise doğru ilerliyordu. İblis kaçmaya çalışsa da peşinden kovalayan sarkıtlar onu kesmeyi başardı. Kılıçlarını kabzalarına (sağ elindekini sola ve sol elindekini sağa) koydu. Zamanın bitmesine sadece 15 dakika vardı ve etrafta hiç iblis avcısı gözükmüyordu. Endo aniden ensesinde bir el hissetti. Elin sahibi, Endo'nun kulağına doğru eğildi, "Ölümün benim ellerimden olucak, küçük velet!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demon Slayer Fanmade
Teen FictionKendi eklediğim karakter olan Endo'yu Demon slayer animesinde yeni bir başlangıç seviye iblis avcısı olarak anlattım. Beğenmenizi umarak iyi okumalar dilerim 😁 Endo hakkında bilgiler: - Saçlarının doğal rengi beyazdır. Ama genellikle saçını siyaha...