Hayatımız

3 1 0
                                    

Ben ve ikizim biz daha 7 yaşında iken ailemiz bir kaza sonucu hayatlarını kaybettiler bizde teyzemizde kalmaya karar verdik.Teyzem bizi kendi oğlu ve kızı gibi sever teyzem(inko)'nun oğlu İzuku bize düşkün biriydi her yere birlikte giderdik.

Ortaokul bitmek üzereydi liseye başlıycaktık İzuku kahraman olmak istiyordu bizde ona destek oluyorduk.Sınıfta bir tane sarı saçlı bi tane oğlan vardı.İzuku'ya karışıyordu ikizimle ben her o çocuğu gördüğümüzde onu öldürmemek için kendimizi zor tutuyorduk.
İzuku ise bizi sakinleştirmeye çalışıyordu. Yine bir ders zamanıydı hoca bize hangi liseye gidiceğimizi sordu benle ikizim UA diye bir lise vardı ona gitmeyi planlıyorduk.İkimizde hocaya söyledik hoca bizim kesin kazanacağımızı hatta ilk 5'in arasına girebiliceğimizi söyledi. Sıra İzuku'ya geldi. O da UA lisesine girmeyi düşünüyordu,hocaya söyledi,söylemesiyle bütün sınıf gülme krizine girdi.İzuku(bundan sonra Deku diyicem çünkü zor oluyo)
Üzgündü,o sarı kafalı çocuk yine deku'ya karıştı bu sefer ikizim suzumi/suzui beni tutamadı o çocuğun yanına gittim ona bir kaç güzel söz söyledim:(S=suzumi/suzui B= bakugou D=Deku)
S:sen kimsin aw benim kuzenime karışıyorsun

B:SANANE LAN SEN KİMSİN Kİ BANA KARIŞIYORSUN

S:ananım canım benim neyse bir daha deku'ya karışırsan bir dahaki sefer kötü olucak

B:ÖYLE Mİ? SENDEN Mİ KORKUCAM LAN BEN

S:tabi korkucan LAN

B:NEYSE BE AQ BEN GİDİYORUM SENLE İŞİM BİTMEDİ DEKU

S:Anca kaçarsın sarı pipi

B:SARI PİPİ Mİ? KENDİNE BAK SÜPÜRGE KAFA

S:LA Bİ GİT SARI PİPİ BEY

B:SEN GÖRÜSÜN DAHA İŞİM BİTMEDİ

S:HEHE TAMAM TAMAM ANLADIK HEHE

Bizden uzaklaştı deku'yu yerden kaldırdım

D:Saol suzumi/suzui-chan

S:rica ederim kuziş

D:  :>

Eve doğru gidiyorduk yine sarı pipi ile karşılaştık fakat bu sefer yanımızdan hızla geçip gitti.Bir 15-20 dakka sonra eve vardık teyzem bizi kapıda bekliyordu deku'nun halini gördü ne oldu diye sorunca mecburen herşeyi anlattık.
(Not:sarı pipi dediğimi söylemedim :) )

Teyzem okulu aramayı teklif etti fakat biz kabul etmedik.
Bu olaydan 1 sene sonra Lise'ye girmek için yarışmalara katıldık. Önümüzde gerkesiz robotlar vardı ikizimle ben onları çok kolay şekilde hallettik sıra deku'ya yardım etmeye geldi.Ona yardım edip robotlara hafif hasar verdik.Oda artık nerden kazandıysa gücüyle vurdu. Hatırlıyorsam onun gücü yoktu her neyse.
Sınav bitti. Evlere dağıldık aradan bi 20 gün sonra elimize mektuplar geçti. Mektupta şunlar yazıyodu;

Suzui ve Suzumi sizler UA lisesine girmeye hak kazandınız bizimle olduğunuz için çok teşekkür ederiz.

İzuku Midoriya siz UA lisesine girmeye hak kazandınız bizimle olduğunuz için teşekkür ederiz.

Benle ikizim şaşırmadık fakat deku bütün evi ayağa kaldırdı teyzem de bunu öğrenince havalara uçtu(gören uraraka sanıcak mübarek)

.Benle ikizim odamıza çekilip yattık teyzem ile deku hala kutlama yapıyorlardı.Ta ki o meşhur söze kadar;

D:ben neyim

İ(inko): Oç(şaka şaka)
(Heheh biraz eğlence)
D:ben neyim

İ:bir numaralı kahraman

Teyzem bunu söyledikten sonra deku'ya bağırıp sabah erken kalkıcağımızı söyledim
Oda hemen toparlanıp teyzeme iyi geceler öpücüğü verip odasına gitti.

Deku'nun gözünden
Ağağğğ UA lisesini kazandım nasıl yatcam aw neyse iyi geceler All might *MUAHHHH*

3. Kişi ağzından
Evdeki herkes yatmışdı ayakta kimse yoktu gece yarısı suzui uyandı galiba rüyasında birşey görmüştü acaba ne olabilirdi?
Ardından suzumi kalkıp. Onu sakinleştirdi acaba sabah neler olucak??

Evettt ben yazarınız  Suzuki heyecan seven biriyim bu yüzden bunu yarıda biraktım ki ağzıma sıçın:) hehehehhe

Bide şuna bakın AĞAĞAĞĞPAĞAĞĞ

Bide şuna bakın AĞAĞAĞĞPAĞAĞĞ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

twinsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin