Part 1
Gözlerimi açtığımda kendimi karanlık ve sessiz bir odada buldum. Burası bir Bodrum'a benziyordu. Ellerim ve ayaklarım eski zamanlardan kalma demir bir yatağın kenarlarına bağlıydı. Üzerimde okul gömleğim, kıravatım, altımda tengem ve mini eteğim vardı. Burayı tanımıyordum. Etrafıma şöyle bir bakındım.
Dikkatlice bakınca öbür duvarda yüzü belli olmayan biri beni izliyordu. Uyandığımı farkedince bana doğru yaklaştı. Sırıtarak:
-Korktun mu?
Dedi. Ağzım bağlı olduğu için ona göz devirdim. Oda şöyle dedi:
- Anladım sinirlisin fakat buraya nasıl geldiğini hatirlamıyorsun değil mi?
Doğrusu hatırlamıyordum. Ona "hayır" anlamında başımı salladım.
-Oh, bu benim için daha iyi
Dedi ve yanıma uzandı. Buda ne demekti şimdi? Kaçmaya çalıştım fakat ellerim ve ayaklarım bağlı olduğu için kaçmadım. Beni belimden sıkıca tuttu ve:
-Burdan kaçamazsın
Dedi,kollarıyla vücudumu sarmaladı ve eteğimin altından (kiloduma elleyerek) kalçamı okşamaya ve sıkmaya başladı. Bu sapığın bana neler yapacağını şimdi anlamıştım. Yatakta tepinmeye çalıştım fakat belimden daha sert tuttu ve:
- Merak etme seni burda sonsuza kadar tutmayacağım sadece biraz ortamı ısıtacağım
Dedi ve boynumu emciklemeye başladı. Hayır ben nasıl bu sapığın elinden kurtulacağım? Kalçamı daha çok sıktı ve bu artık canımı acıtıyordu.
Dakikalarca emciklemeye ve sıkmaya devam etti. Korkudan tir tir titriyordum. En sonunda emciklemeye bıraktı ve derin bir nefes aldı.
- Sen benden korkuyorsun, evet bu çok normal ama bu böyle ilerlemez
Dedi ve ayağa kalktı. Başımı okşayarak:
- Beni bekle güzellik hemen geliyorum
Tam çıkacakken durdu ve bana dönüp:
- Ve sakın kaçmaya çalışma yoksa elin veya ayağın kesilebilir (kıkırdama)
O odadan çıkınca hemen kaçmaya çalıştım fakat ellerim çok kötü acıdı ve vazgeçtim. Çok korkuyordum. Bu sapık ya öbür sapıklar gibi beni taciz edip öldürürse?
Hem de bu sapık bana ne yaptıysa gömleğim yırtıklarla doluydu ve göğüs kısmındaki düğmelerim çıkmıştı. O yüzden göğüslerim gözüküyordu fakat yapabileceğim hiç bir şey yoktu.
Ağzım bağlı olduğu içinde nefes almakta zorlanıyordum. Zaten o piç beni emciklediğinde vücudum iyice ısınmıştı.
Ben bunları düşünürken kapı açıldı. Kafamı çevirince o piçi gördüm. Elinde 2 siyah poşet vardı. Küflü olan masaya poşettekileri yerleştirdi. 4 tane içki, 2 paket kondom ve 1 paket hap vardı.
Olamaz! Bu haplar hamile kalmama hapı. Yoksa... Hayır Hayır bunları düşünmek istemiyorum. Bana döndü ve:
- Ah hayır! Sen yine kaçmaya mı çalıştın? Sana söylemiştim el ve ayak bileklerin kızarıklarla dolu!
Dedikten sonra önce kıravatını, sonrada gömleğini çıkardı. Pantolonunu çıkarırken şöyle dedi:
- Eğer buradan kaçmaya çalışıyorsan bok kaçarsın!
Dedi ve sonra benim ağzımdaki ipi sert bir şekilde çekti. Canım çok acımıştı o yüzden "Piç kurusu!" Diye bağırdım fakat ebnim duymazdan geldi. El ve ayaklarımdaki zincirleri çıkardı. Tabi hemen kaçmaya çalıştım fakat saatlerdir (ben öyle düşünüyorum) bağlı olduğum için tökezledim. Beni arkamd ve :
- Dur kızım sakin ol, bu gece biraz azacaz
Dedi sırıtarak. Beni kucağına attı. Sertleşmiş organını hissedebiliyorum. İlk defa böyle bir şeyi hissetmek çok garip. Sonra beni sıkıca tutarak gömleğimin üst kısmını tutarak gömlegimi yırttı. Kalan kısmıda ağzıyla yırttı. Onu itmeye çalıştım fakat beni daha sıkıca kendine çkti. Şimdi sertleşmiş organını daha çok hissediyorum. Arkadan biraz daha pipisini bastırdı. Göguslerimin biraz üstünü emciklemeye başladı. Onu itmeye çalışarak "Orospu yapma!" Diye çığlık attım fakat arkadan kalçamı daha fazla sıkmaya ve okşamaya başladı.
---------
Hem emcikliyor hemde kalçamı sıkıyordu. Malesefki biri kalçama dokununca taş gibi kalıyorum.
---------
En sonunda "bu iş böyle olmaz, sen bu şekilde azamazsın" dedi. Emciklemeyi bıraktı ve yataktan kalktı. Bense ölü gibi kımıldamadan yatıyordum.O küflü masadan 2 şişe içki aldı. "Bana o zıkkımı içiremezsin" diye bağırdım fakat şişeyle bacağıma çok pis bir şekilde vurdu o yüzden inlemek dışında bir şey yapamadım. Hayatımda hiç içki içmemiştim ve içmekde pek istemiyordum. Çünkü sarhoşluk esnasında birinin neler yapabileceğinin düşünmek istemiyorum. Sonra arkamdan geldi ve göğüslerimi tutarak içkiyi bana içirdi. Çok fazla içirdi ve kalanıda benimle aynı yerden o içiti. Sonra yetmedi bir şişe daha içti-içirdi. İçkiyi içince titremeye başladım ve tadı çpk garip geldi. Sanki hem acı hemde ekşi gibiydi. Etrafımdakileri 2 cisimmiş gibi görmeye başladım.Beni kucağına yatırdı ve boynumun yan tarafını emciklemeye başladı. Bir yandan da sütyenimi kokluyordu. Sonra arkdsn sütyenimi çıkardı. Emciklemeyi bırakıp beni iyice bir kokladıktan sonra sütyeni yere fırlattı. Sonra yan dönüp göğüslerimi sıkmaya başladı ve aynı anda da emciklediği yeri emiyordu.
Tabi ben bu sırada içkiden dolayı vücüdüm uyuştuğu için vücudumu ona bırakmış, titriyordum. Sonra kalçamı sıkmaya başladı fakat canım çok acıyordu ve bende intikam için onun pipisini sıktım. Kendini geri atıp "Ahhhh!" Diye haykırdı. Sonra bana dönüp " Oh güzelim sonunda sende azmaya başladın, bakalım kim daha çok azacak" dedi ve eteğimi bir çırpıda indirdi ve sütyenimin yanına fırlattı. Sonrada iç çamaşırımın içine elini soktu ve vajinama ellemeye başladı. Doğrusu taş gibi kalmışım. Bir süre daha vajinamı sıktıktan sonra iç çamaşırımıda yere fırlattı.Artık düpedüz çıplak kalmıştım. Ama neense biraz bile utanma duygusu hissetmiyordum.
Doğrusu bana bunları yapan adamın kasları vardı. Bende elime kasları da gezdirdim o bunları yaparken. Bana döndü ve boynumu öptü. Sonra " ben bununla yetinemiyorum" dedi ve elini göğsüme koyup beni dümdüz yatırdı. Sanırım ne yapacağını tahmin ediyoru
Tam o sırada "Ah bişeyi unuttum" dedi ve ayağa kalktı. Masadan bir kaç kondom aldı ve boxırını çıkarıp taktı. Daha sonra haplardan bir tane çıkardı. Bir içki şişesin alıp yanıma geldi. Bana biraz içirdi. " Bunu yapmayacaksın değil mi?" Dedim. Oda bana sırıtarak "Neden olmasın?" Dedi. Daha sonra hapı yedirdi ve beni yatırdı. Sonrada üstüme usulca yaklaşıp pipisini vajinamdaki ...... yere soktu. Bu canımı çok acıtı ve inlemeye başladım. Tam o sırada dudağıma yapıştı. Bunu inlememem için yapıyordu fakat daha önce kimseyle öpüşmemiştim. Benle 50 saniye öpüştü ve sonra bıraktı bende hemen nefes aldım. Daha 5 saniye bile olmadan geri öpüşmeye başladık. Öp-bırak öp-bırak böyle saatlerce sürdü ve pipisi hala oramdaydı.
En sonunda bıraktı ve derin bir nefes aldı. Ardından vajinamı okşamaya başladı. En sonunda da oramı emciklemeye başladı. Bu yaptığı son cinsel şey oldu. Bir gecede bu kadar cinsel şeyden ve baya içkiden sonra vücudum bunu kaldıramadı. İkimizde çıplak bir şekilde öpüşürken gözlerim yavaşça kapandı ve kafam yana düştü.....