Când vreau să zic ceva am simțit cum avionul zboară.
-Unde m-mă duceți?Zic cu o voce tremurătoare.
-Ai să vezi!Acum taci!
-Dar....
-Doamne ce enervant ești!!
-Șefu?
-Tu ce mai vrei?
-De ce l-am răpit?Și Pentru ce?
-Ca să mă distrez puțin cu el,ce altceva să fac?
-Am crezut că îl omorâm.
-Nu e o idee rea dar nu acum poate mai târziu.Spune și zâmbește malefic la mine.
-SUNTEȚI PSIHOPAȚI!Zic în engleză ca să mă înțeleagă.
-Ce ai zis?!Spune și vine spre mine nervos și îmi dă o palmă zdravănă peste obraz iar eu cad pe pat,mă prinde de păr foarte tare iar eu încep să plâng silențios de durere.
-AI GRIJĂ CUM VORBEȘTI CU NOI,AI ÎNȚELES??!!!
Nu spun nimic.
-M-AM FĂCUT ÎNȚELES!
-D...Da.Zic cu teamă în glas.
-Bun.
-Alex adu-mi o seringă cu anestezie.
Se duce să caute una și nu după mult timp a găsit-o și i-o dă în mână și îmi injectează gâtul cu ia,nu după mult timp am simțit cum ochii mei devin greoi și am adormit.
~~~~~
After a few hours of flight....
Mi-am deschis ușor ochii și mă uit prin jurul meu să văd unde mă aflu,dar văd că nu sunt în avion,unde sunt?....Vreau să mă ridic de pe scaun dar nu reușesc sunt legat de el....Nu,nu,nu!Nu se poate!
Mă uit prin jurul meu dar văd numai negru în fața ochilor și dintr-o dată,ușa s-a deschis și aud câțiva pași care coboară pe scări și după nu se mai aud dar cineva a aprins lumina și în fața mea stă ăla care ma răpit.
-Cum am ajuns aici?Zic puțin amețit.
-Cu avionul.Zice șeful lor și a început să vorbească în limba mea.
-Vreau acasă,vă rog.
-Nu se poate.
-De c-ce?
-Pentru că am o treabă cu tine.
-Și după puteți să mă eliberați?
-Ămm....Nu!
-Poftim?
-Nu mai poți să scapi de mine!
-Dar vre-vreau la...Nu îmi termin propoziția că primesc o palmă.
-Să nu te aud că vrei acasă la bunicii tăi,de parcă ai 16 ani cum arăți.Ai 16 ani?
-Nu.
-Câți?
-Am 20.
-Ce?Zice râzând.
-Ce e așa de amuzant?
-Cum poți să ai 20?
-Așa bine...De ce m-ați legat?
-Ca să primești o pedeapsă.
-C...C-ce?Pentru c-ce?
-Că așa vreau eu!Acum pregătește-te pentru ce va urma.Spune și ia de pe o măsuță un cuțit.
-Ce vre-vreți să îmi fa-faceți?Spun și deja simt cum îmi tremură corpul foarte tare.
-Să îți las un semn drăguț pe gât,ce zici?
Spune apropiindu-se de mine încet,îmi întoarce capul spre dreapta și îmi bagă cuțitul în gât,când am simțit cum a băcat în gâtul meu sensibil am urlat de durere și am început să plâng foarte tare.
-Lăsați-mă v-vă ro-rog!
-Niciodat!Acum TACI din gură!
One hour later...
Acum stau pe scaunul ăsta cu capul în jos și îmi curge o grămadă de sânge pe podea,iar eu nu mai am energie în mine.
-Nu a fost plăcut?Zice zâmbind până la urechi.
-Psihopatule.Zic în șoaptă din cauza dureri.
-Ce ai zis?
-Sunteți un mare psihopat.
-AI GRIJĂ CUM VORBEȘTI CU MINE COPILE!Încă nu te-ai învățat minte?!Spune și îmi dă o palmă peste obraz.
-Am o întrebare:din ce țară ești?
-Nu vă zic.
-Hai măi,mai vrei să îți mai dau o palmă?
Am dat din cap că nu.
-Atunci?
-Sunt din Coreea de Sud.
-Un coreean?
-Da.
-Chiar mă întrebam cum arată unul.
-Puteți să mă eliberați?
-Am spus că nu,rămâne nu!
-De ce,ce vreți de la mine?Nu am făcut nimic rău.
-Pentru că,mi-e îmi place să chinui oamenii și să îi văd cum suferă în fața mea!
-Dar eu c...Nu îmi termin propoziția că îmi bagă iar cuțitul dar de data asta în umăr foarte adânc.
-Doamne ce bine e să chinui un om nevinovat.Spune zâmbind malefic la mine.
-De c-ce eu?
-Pentru că te-am văzut cum erai inocent și bun în magazin și m-am gândit că nu ar strica să te iau.
-Vre...Nu termin bine propoziția că mă ia o amețeală enormă de cap și încep să văd în ceață.
-Dormi.
Ultimul cuvânt pe care l-am auzit înainte să leșin.
~~~~~~
M-am trezit cu o durere insuportabilă de cap,îmi deschis ochii și mă uit prin jurul meu dar când am văzut unde mă aflu încep să mă zbat dar fără folos,sunt legat dar de data asta pe o masă de operație?
Nu din nou.
Dintr-o dată,ușa s-a deschis și pe ia intră doi doctori și cu omul ăla în care ma răpit și vin spre mine.
-Ăsta e?Spune unul dintre doctori.
-Da.
-Bun...Trebuie să ieșiți afară până când o să terminăm cu el.
-Bine.Zice și iese din încăpere.Va urma
Dacă sunt greșeli gramaticale sau de exprimare îmi cer scuze.Sper să vă placă.
*Personaje
Alex:30 de ani.
Ion:40 de ani.
Andrei:50 de ani.
CITEȘTI
My beloved ghost/J.JK
SpiritualJeon Jungkook în vârstă de 20 de ani,un simplu băiat amabil,sensibil dar când avea 5 anișori părinții lui au murit din cauza cancerului și după ce au murit părinții lui din ziua aceea....Bunici din partea mamei l-au luat la ei acasă și l-au îngrijit...