Nama aku dayang dan berumur 24 tahun. Aku telah menjalani latihan praktikal disatu sekolah ni.
Suatu Hari tu aku masuk la mengajar. Pada hari tu elektrik tak ada... Waktu aku nak mengajar tu dah tengah hari.
Murid-murid pula buat bising aku bengang ah dah la tengah panas kan kipas tak de..Kena plak pakai baju kurung.
Memang meleleh2 la peluh ketiak dan badan Aku...aku pon cekak tangan kat pinggang. Pastu tiba-tiba sorang pelajar laki bersuara.
"Eeeeee..ketiak cikgu basah".
Da la depan murid2 lain si aiman boleh cakap kat aku macam tu. Malu dan geram aku dibuatnya...
Terus aku mark si aiman ni siapla ko lepas abes kelas aiman ni form4. Lepas abes kelas je terus ak panggil aiman suruh datang bilik aku...
Kebetulan kawan praktikal ak xdatang sbb balik kg. Tinggal ak sorang dekat bilik guru praktikal Tu..Tengah aku tunggu aiman pun datang dengan muka takut dan serba salah.
Aku tanya aiman dgn nada geram nape malukan cikgu tadi??
Aiman : Saya minta maaf cikgu sbb malukan cikgu. Niat saya nk bergurau je. Xsangka jadi mcm ni.
Aku pun pikir cm mane nk hukum si aiman ni. Kebetulan ketiak baju kurung aku masih basah dengan peluh.
Ok, cmnila aiman. Lau nak cikgu maafkn kamu, kamu akan dihukum dulu baru cikgu maafkn.
Aiman : hukuman ape cikgu? Suara aiman dgn nada yg takut.
Oleh kerana kamu malukan cikgu kata ketiak cikgu basah, sebagai hukuman kamu kena cium ketiak cikgu sampai cikgu suruh berhenti.
Aiman : Errrr... Saya segan cikgu...
Ahhh.. Cikgu xkire. Selagi kamu xbuat selagi tu cikgu xmaafkn. Kamu kena bertanggungjawab dgn kesalahan kamu pada cikgu.
Aiman : errrmmmm.. yela2 sy buat..
Aiman pun datang dekat dengan aku dan aku yang tengah duduk dikerusi terus angkat tangan kanan Aku. Kebetulan arini aku terlupa pakai deodorant.
Aku sendiri boleh bau ketiak ku sendiri diawang awangan didalam bilik. Dengan elektrik yg masih xde. Kipas pun tidak berpusing.
Peluh aku semakin membasahi baju kurung aku. Aiman seperti segan silu untuk melakukannya..aku jd geram dengan reaksi aiman lalu.
Aku pegang kepala aiman terus aku tekapkan kat ketiak aku yang tengah basah peluh.. Sampai termengah2 aiman bau ketiak aku.
Aiman : arhhhhhh... Hangitnya bau ketiak cikgu.. Aiman xtahan..
Aku terus tekap lg muka aiman ke ketiak aku sampai Aku puas ati. Dengan aku xsangka tibe2 sesuatu membonjol dari seluar aiman. Lagi Aku tekap muka aiman ke ketiak aku lagi membonjol.
Aiman!! Kenapa seluar kamu membonjol.??
Aiman : errrrr.. saya xtau cikgu..
Kamu suka ke bau ketiak cikgu?! Buat kamu tegang dan xtahan ke dgn bau ketiak cikgu??! Jawab jujur!!!
Aiman : Errr... Errrr... Sy jujur saya suka bau ketiak cikgu.. Mmg bau ketiak cikgu buat batang sy tegang..
Dalam hati aku, xsangka Ada juga yang stim dengan bau ketiak yg hangit cmni. Aku angkat tangan kiri plak. Kali ni aiman sendiri yang rela cium dan gomol ketiak aku sendiri.
Aku sendiri terasa geli bila diperlakukan aiman diketiak aku. Dan aku jadi terangsang dengan perlakuan aiman. Habes sampai ke lengan2 aku si aiman ni kiss2..
Aku beranikn diri pegang yang membonjol diseluar aiman Tu. Aku pegang dan cekak dengan kuat sambil aku gosok2 dari seluarnya.
Xsampai 20min Aku rasa sesuatu cairan menembusi seluar aiman diiringi dengan denyutan kepale btg aiman.
Aiman terus mendengus sambil diciumnya dlm2 bau hangit ketiak aku. Tiba2 aiman menjadi lemah dan tercungap2.
Apa yg kamu rasa aiman??
Aiman : tak terkata cikgu.....
Ok, cikgu sudah maafkan kamu. Dengan syarat kamu jgn bgtau Sape2 tentang ape yg jadi arini.
Aiman : Baik cikgu.. arhhh.. terima kasih cikgu maafkn saya. Bila2 nanti boleh ke sy gomol ketiak cikgu lg??
Boleh.. tapi tengok keadaan ye aiman. Sudah.. kamu boleh siapkan diri kamu. Sudah lewat kamu balik sekolah ni.
Aiman : baik cikgu..
Aiman pun keluarkan baju sekolahnya untuk cover air dia yg kne pd seluar. Dalam hati aku, padan muka si aiman ni.
Tamat....