မေသူကို လိုးခဲ့သော အစ်ကိုကြီးဆိုသူမှာ
အရာအားလုံး ပြည့်စုံသော်လည် မေသူနဲ့တွေ့ပီးနောက် တစ်ခုခုကို လိုနေသလိုဖြစ်နေသည်....မေသူရဲလှပသောမျက်နှာလေး.နုအိလှသော အထိအတွေ့.အသက်ငယ်ပင်မဲ့ ကြီးမာလှသော ဖင်းနှင့်နို့ကြီး များက ထိုလူကို အရူးအမူး ဖြစ်နေစေသည်....
ပြန်တွေ့ဖို့ချိန်းသော်လည်း မေသူမှာ ဘယ်တော့မှပြန်မတွေ့တော့ဘူး ဟု အကြိမ်ကြိမ် ငြင်းသောကြောင်း ရူးမတတ်ခံစားနေရသည်....
တစ်နေ့ကျောင်းပိတ်ရက် မေသူအမေ အကြော်ထွက်ရောင်းနေချိန် အိမ်တွင် မေသူနှင့် သူမောင်လေးသာကျန်ခဲ့သည်..
မေသူမှာ စာကြိုးစားသူ ဖြစ်သောကြောင့် စာဖတ်နေပီး မောင်လေးမှာ အရုပ်များဖြစ်ကစားနေသည်.....
ထိုချိန် အစ်ကိုကြီး ဆိုသူရောက်လာပီး..
....ညီလေးကော အစ်ကိုက မင်းအစ်မသူငယ်ချင်းပဲ စာနည်နည်မေးဖို့ ရော့ မုန့်သွားဝယ်စား ကုန်မှပြန်လာနော်...
ဟုဆိုကာ မေသူမောင်လေးကို ၁သောင်းတန် ၅ ရွှက်ခန့်ပေးလိုက်သည်...
မေသူမောင်လေးမှာ ပျော်လွန်လို့ ခုန်ပေါက်ပီး အပြင်သို့ထွက်သွားလေသည်.....
အိမ်၏မေသူအတွက် သီးသန့်လုပ်ပေးထားသောအခန်းတွင်
အိမ်နေပုံစံဖြစ် ရိုးရိုးလေးဝတ်ဆင်ထားပီး စာကျက်နေသော မေသူမှာ မင်းသမီး အယောက်တစ်ရာ ပေါင်းရင်တောင်သူမရဲ့ ခြေဖျားတောင်မှီမည်မဟုပေ..
....ရှင်...ရှင်ဘာလာလုပ်တာလဲ ပြန်နော်....ကျွန်မအော်လိုက်မှာနော်....
မေသူမှာထိန့်လန်နေသည်....
မေသူရဲ့ စိတ်ဆိုးတဲ့ အမူအရာလေးက ထိုလူအတွက် ပိုပီးထန်လာစေသည်...
ထိုအစ်လူမှ မေသူ နှုတ်ခမ်းကို အားရပါရ ဖက်နမ်းကာ လှဲချလိုက်လေသည်....
လက်နှစ်ချောင်းမှလဲ မေသူရဲ အဖုတ်ထဲဝင်လာကာ အထဲက အစံလေးကို ကြမ်းကြမ်းပွတ်နေသည်...
မေသူ မှအားကုန်ရုန်းနေသောလည် သူမခန္နာကိုယ်က ထိုအရာကို ဘယ်ချိန်ကတည်းက တောင်းတနေမှန်မသိ ငြိမ်ခံနေနေသည်...