PART 7

5.4K 307 5
                                    

Lip

Part 7

At 4,00 am

Lu နဲ႔ hun ႏွစ္​​ေယာက္​လံုးအိပ္​​ေမာက်​ေနစဥ္​..

Ti ti Ti ti ti..(alarm)

Hun>>aww 4 နာရီ​ေတာင္​ထိုးၿပီဘဲ.

Lu 4 နာရီထိုးၿပီ ထ​ေတာ့​ေလ

Lu>>ထိုးၿပီလား

Hun>>imm ဟုတ္​တယ္​..ကိုယ္​​ေရအရင္​ခ်ိဳးလိုက္​ဦးမယ္​ ခဏအိပ္​ရင္​အိပ္​လိုက္​​ေလ.

Lu>>ok

Hun ျပန္​ထြက္​လာ​ေတာ့ သူ႔သမင္​မ​ေလးက အိပ္​​ေမာက်​ေနၿပီ​ေလ..

Hun lu ႏွဖူး​ေလးကို ညင္​ညင္​သာသာ​ေလးနမ္​းလိုက္​သည္​..

Lu>>ကို ၿပီးၿပီ လား lu ​ေရခ်ိဳးလိုက္​ဦးမယ္​ ခဏ​​ေစာင္​့​ေနာ္​..

Hun>>imm

Lu လဲ ​ေရခ်ိဳးအဝတ္​စားလဲ ၿပီး hun ကိူလက္​ခ်င္​းခ်ိတ္​ကာ ပင္​လယ္​ျပင္​ႀကီးစီထြက္​လာခဲ့သည္​..

Lu>>ကိုယ္​ ​ေနထြက္​​ေတာ့မွာလား ဟင္​

Hun>>imm ထြက္​မွာ ​ေနာက္​ 10 min ​ေလာက္​​ေနရင္​..

Lu နဲ႔ hun ပင္​လယ္​ျပင္​ႀကီးဆီကို​ေငးၾကည္​့​ေနရင္​း...​ေနလံုးႀကီးက ပင္​လယ္​ျပင္​က​ေန ထိုးထြက္​လာ​ေလသည္​..

Lu.>>ကို ရယ္​ ​ေနထြက္​တာ အရမ္​းလွတာဘဲ...

Hun>>​ေနမင္​းႀကီးနဲ႔ ပင္​လယ္​ျပင္​ႀကီး ကြၽန္​​ေတာ္​ lu ကိုခ်စ္​တယ္​ တစိသက္​လံုး မခဲြဘဲ သစၥာ မ​ေဖာက္​ျပားဘဲ သက္​ဆံုးတိုင္​မ​ေလ်ွာ့​ေသာ အခ်စ္​​ေမတၱာတို္​ျဖင္​့ခ်စ္​သြားပါမည္​ဟု တိုင္​တည္​ပါသည္​..

Lu>>ကြၽန္​မ luhan သည္​လဲ hun ကို အရမ္​းခ်စ္​တယ္​ ...ဘယ္​လိူအခက္​ခဲ​ေတြဘဲၾကံဳၾကံဳ ​တစ္​​ေယာက္​ကိုတစ္​​ေယာက္​ သစၥာ မ​ေဖာက္​ျပားဘဲ သက္​ဆံုးတုိင္​ခ်စ္​ခင္​​ေပါင္​းသင္​းမည္​ဟု ​ေနမင္​းႀကီးနဲ႔ ပင္​လယ္​ျပင္​ႀကီးအား တိူင္​တည္​ပါသည္​..

တစ္​​ေယာက္​ကိုတစ္​​ေယာက္​ ခ်စ္​ခင္​စြာၾကည္​့လိုက္​ၾကၿပီး မ်က္​ႏွာ​ေပၚမွာ​ေတာ့ အျပံဳးပနိး​ေတ​ေဝဆာလ်ွက္​..

LIPWhere stories live. Discover now