TANITIM

10 3 7
                                    

Hepinize merhaba dostlarım.
Kafe'nin önü benim ilk kitabım, ilk sesim, ilk cesaretim, ilk ferasetim, umarım başarımda olur öncelikle bu kitabı okumaya başlayacaklara şunu demek istiyorum kitabi okuduğunuza asla pişman olmayacaksınız.
Bu ikisinin aşkı size aşkı inandıracak okurken hem heyecanlanacak hem sevinecek hem üzülecek hemde utanacaksınız🙈
Not: kitap karakterlerime herhangi bir hakaret duymak istemiyorum onların hepsi kendimden bir parça
KEYİFLİ OKUMALAR
❤❤❤❤❤❤❤❤🌹
~
~
~
~
~
~
~Her zaman geçtiğimiz. O kafe'nin önünde yine ve yeniden geçiyorduk. Neden takılıyordu o kafeye gözlerim, hep o kafeye nedeni neydi? Bunu kendime hep soruyordum. Bugün yine o kafe'nin önünden geçerken en yakın arkadaşım saliha beni dürttü. Salihaya ne var dermiş gibi döndüm.
Piç style gülüşüyle 🌹"hele bahg seninhi bahuyur" dedi. O an işte o an kalbim tekledi kafeden tarafa bakmaya çalıyordum, ama imkansız gibi geliyordu. Bir cesaret baktım. İşte ordaydı bir bakışıyla dağları deldiğim bir gülüşüylen kendimden geçtiğim cemallettinim. Bana bakıyordu, telrar yeniden göz göze geliyorduk. Yürürken kafenin önünden beş saniyede geçmiştik ama bem cemomun o bi boka benzemeyen ama bana en güzel şeyleri anımsatan gözlerine bakarken saatler geçmiş gibi gelmişti. Saliha beni dürtüp, "ulan nezaman gidecehz şu gafeye çay içeçez dedi" bende hemen cevap verdim" en kısa sürede yapacam" dedim. Ve böylece bir günüm onun yüzüyle salihanın tanımıyla çiftci suratlı boku hayal etmekle geçti.
~
~
~
🌹🌹🌹🌹🌹
Umarım beğenmişssinizdir hikayemi. Bu hikayeyi yazmak için uzunca düşündüm. açıkcası hiç cesaretim yoktu, ama biricik arkadaşım nazlı beni bu konuda destekleyip yanımda olunca kendime bunu neden yapmıyorum? diye sordum kitap yazmak benim hayalimdi, ozaman beni durduran neydi?:)

Kafe'nin önü +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin