Sex pokój

4.8K 14 4
                                    

Mam na imię Bella, pracuje w gorącym klubie ,w którym ludzie wykupują sobie dziewczyny i mogą robić z nimi co chcą.

Weszłam do centrum klubu czyli do baru, poprosiłam Stefana o jakiegoś drinka i usiadłam obok moich koleżanek ,które wykonują tą samą pracę co ja.
Usłyszałam od jednej z nich że zostałam wykupiona na 2 godziny i że mam iść do pokoju 3.Weszłam do niego i rozebrałam się i wlożyłam sex bieliznę i czekałam na klienta.Po dosłownie kilkunastu sekundach do pokoju wszedł chorelnie przystojny ,wysoki brunet.
-Witaj skarbie-powiedział
-Witaj-odpowiedziałam
Mężczyzna zdiął koszulkę i spodnie a następnie powiedział.
-Zjejmij mi majtki-zrobiłam to co kazał .
Położył się obok mnie i zapytał
-Masz jakieś zabaweczki?-pokiwałam głową i sięgnełam do szafeczki obok lóżka i wyjełam sex zabawki.
Brunet zaczął mnie namiętnie całować i zerwał ze mnie góre bielizny i zaczął lizać moje sutki i cycki.
Wygiełam się dając mu większy dostęp do mnie ,zdiął mi dół bielizny.
-Zabawimy się kotku-pokręciłam włową dając mu znak że ma zacząć-Zamknij oczy-zrobiłam co kazał
Poczułam że coś mi wlożył do cipki a potem do tyłka.
Włożył aż 5 rzeczy do mojej cipki,domyślałam się że to są małe wibratory.
Włączył je wszystkie naraz a ja automatycznie doszłam, fala euforii rozeszła się po moim ciele a moje soki wypłyneły ze mnie bardzo mocno czułam że lóżko pode mną jest bardzo od nich mokre. Otworzyłam oczy i zobaczyłam mężczyzne, który walił sobie konia patrząc jak dochodzę. Doszłam jakieś 3 razy a potem wszystko ze mnie wyjął i zaczął całować, ssać i szczypać moje cycki. Schodził pocałunkami do mojej mokrej spragnionej cipki i zaczął ją  lizać i ssać na co głośno jęknełam.
Po zrobieniu mi minety zniżyłam się do jego członka i zaczęłam go lizać i zataczać na nim kółcza językiem.

-Zacznij robić sobie dobrze patrząc na mnie- powiedział stanowczym tonem na co zrobiłam co kazał.
Zaczęłam robić sobie dobrze wkładając sobie palce jeden za drugim do cipki.
Mężczyzna robił to samo bawiąc się swoim kutasem
-Zerżnij mnie błagam ah-czułam że zaraz dojdę od robienia sobie palcówki.
Podszedł do mnie i się zapytał
-Gdzie masz gumki?-podałam mu je.
Poczułam jego główkę w swoim wejściu a następnie jego całego,myślałam że zaraz eksploduje,jego kutas był tak wielki.
Zaczął poruszać biodrami wsuwając i wysuwając swojego penisa z mojej cipki.Doszłam tak 2 razy a potem oblał mnie spermą po cyckach a następnie je wylizał a następnie wstaliśmy.
Było mi mało więc zbliżyłam się do niego i popchnełam go na łóżko.

-Zrobie ci tak dobrze że nie wytrzymasz z przyjemności-powiedziałam na co cicho zamruczał.
Zaczęłam wkładać sobie przeróżne zabawki do cipki i do dupy i wlączyłam je wszystkie na raz na co doszłam 2 razy, głośno jękałam gdy on wyglądał na zadowolonego bawiąc się swoim penisem.
Podeszłam do niego i cipką zaczełam ocierać się o jego twarz gdy on wsadził do niej język zaczął nim poruszać na różne strony gdy ja doszłam wylewając swoje soki do jego ust połknął je i oblizał usta.Wziełam jego kutasa w usta i zrobiłam mu loda robiąc sobie palcówkę.
-Jesteś cudowna-mruknął do mnie na co ja połknełam jego spermę i już zmęczona jesteszcze szybko go ujechałam i doszłam kilka razy. Jeszcze tak dobrego seksu nie doświatczyłam,moja cipką była bardzo obolała więc do końca dnia pomagałam na barze bo już nie miałam siły na żaden seks.

_______________________________________

MAM NADZIEJE ŻE SIE PODOBA I PRZEPRASZAM ZA JAKIEŚ BŁĘDY.
MOŻECIE DAWAC JAKIEŚ POMYSŁY.
LOVCIAM

One Shoty/18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz