Bana verdiği emire hemen uydum. gözlerinin içine bakarak yavaş yavaş acele etmeden soyundum. Daha da koyulaşan gözleriyle yatağa oturdu. işaret parmağıyla bana kucağına çağırdı.
Hemen oturdum. Benı bir hayvan gibi ensemden tutup ağızını ağızıma dayadı,ve bütün şaraba ağızınden içirdi bana.
Sonra benı hoyratça sömürmeye başladı .Belimdeki eli yavaşça aşağıya doğru kaydı ve kalçalarıma buldu. kalçama okşayıp sertçe sıktı. ağızını doğru inledim. inlemem hoşuna gitmiş olacak ki bu safer sert bir şaplak attı.
Geri çekilip daha yüksek bir sesle inledim. soluk soluğa nefes alırken, o elini yavaşça arka deliğimi götürdü ve işaret parmağıyla deliğima okşadı. Hafıf mırıldandım. yavaşça parmağını deliğimi zorladı.
"Daha önce becerildin mi?" diye sordu. "hayır." diye konuştum. " Hep sen mi becerirdin?" diye sordu bu safer de. "Hayır. Daha önce bir erkekle olmadım." Diye cevapladı.
Hoşuna gitmiş bir şekilde dudağının kenarı kıvrıldı.Diğer elini saçlarımı sertçe geri çekip " Merak etme, ben seni hak ettiğin gibi sikicem fahişem." Dedi büyük bir üstünlükle.
Çektiği saçlarımı ve hakaretleri yüzünden derince inledim. Bu hoşuma gittiğini fark edip, saçlarımı dahada çekerek "Dis çok" Diye emir verdi.
Hemen dediğini yapıp önünde diz çöktüm."Ellerini arakanda koy" diye başka bir emir geldi.Dediğini yaptığımda oda benim önümde soyundu çırılçıplak kalana kadar. sikine baktığımda yutkundum. Benimkinden uzun ve kalındı.
Benim önüme geldiğinde "Ben şimdi senin o bakir ağızını becericem, sende o ellerini arkandan, gözlerinede gözlerimden ayırmayacaksın . Senin ağızını düzerken, sen ellerin arkanda, ağalayarak izleyeceksin. Eğer gözlerini kaçırırsan seni sikimle boğarım, anladın mı? "dedi. kafamla onayladım.
Kafama sertçe ve hırsla tutup kaldırdı" Kelimelerini kullan" dedı sertçe.
"Anladım" dedim itaatle.
Ceneme tutup "Aç ağzını ve dilini dışarı çıkar" dedı. Dediğini yaptım. "O kullanılmamış boğazını ben kullanacağım. Sikimi boğazına kaydırıp genişleteceğim orospum" Diye hırlayarak söyledi.
Sikini ağızıma getirdi "yala" dedi. Sikini boydan boya yalamaya başladım.ilk defa bir sik yalıyorum ve çok zevk alıyorum. taşşaklarina kadar yaladı.
Sonra başıma tutup sikinin başına ağızıma soktu.Dahada ilerledi, o kocaman sikini yarısına kadar ağızıma soktu ve ben şimdiden dolu hissediyorum. Sonra birden köküne kadar ağızıma kökledi. Nefesim kesildi. öğürmeye başladım. Geri çekilip yeniden kökledi. gözlerimden yaş gelmeye başladı.Ama o buna umursamayıp sikine ağızımde beklettip başıma arkadan baskı uyguladı. Nefes alamıyorum, geri çekilmek istedim ama izin vermeyerek dahada derine inecek gibi daha fazla bastırdı. Burnum kazıklarında yapıştı.yanağımı hafif hafif tokatlar atarak keyifle gülümsedi.
"kazıklarıma yapışmış burnunla tam sikilesi bir fahişeye benziyorsun.Ben izin vermeden nefes bile alamıyorsun.nefes almak istiyor musun fahişe?"
Hızla başıma sallamaya çalıştım. kafamdaki baskıya azaltı.kafama geri çekip öksürdüm ar arda.Hala saçlarıma çektiği için, beni sertçe çekip sikini ağızıma dayadı ve birden sertçe köküne kadar soktu.nefes alamazkan gözlerim kaydı.
"elini ver" dedi. Dediğini yapıp elime verdim. elime tutup boğazıma götürdü ve elimle boğazıma sıvasladı. Sikini resmen tenimin üstünden hissediyorum.
"Hissediyor musun, sikim nasıl boğazına genişlettiğine. . Boğazın en az senin kadar orospu.hepsini aldı köküne kadar. Benim sikime göre şekil aldı, çünkü ona sadece ben becerdim tek sahibi benim tıpkı hiç sikilmemiş deliğin gibi. Ama merak etme, bu gece seni istemediğin kadar sikicem. senı yatağıma alıp kadınım yapıcam. Sende sadece seni nasıl düzdüğümü ağalayarak izleyeceksin, ama sen fahişe olduğun için daha fazlasını isteyeceksin." dedi gözlerimin içine bakarak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORHAN ABRAMOV [BXB] +21
Non-FictionGözlerimin içine bakarak beni etkisinin altına aldı. Çeneme tutup elleriyle sertçe sıkıştırdı üstünlük taslar gibi "Beni iyi dinle, Ömer. Dışarıda sen ne istersen o olursun, ama benim yatağımda benim fahişemsin. Benim yatağımda benim kadınımsın. ist...