1.

11 3 8
                                    

"Yeter artık! Bu kadar temel bir çocuğu ben nasıl doğurdum? Seni keşke doğurma saydım!"

"Anne yeter!"

"Sen az önce bana bağırdın mı? Sen dayak mı istiyorsun?"

"Anne bana neden inanmıyorsun? Her söylediğimi yalan olarak duyuyorsun"

"Sende aynı baban gibi inaçısın."

2019
Lanet olasi bir sabaha uyandım. Her zaman ki gibi bağrısmali bir sabahti annem ve babam kavga ediyordu. Ben doğdum doğalı kavga ediyorlar. Keşke biran önce ölsemde annem bana bakmaktan kurtulsa diye düşündüm.

Babam beni her zaman destekler. Her hata yaptığımda beni sakince uyarırdı.
Annem ise tam tersi. Anneannemin ne kadar "Kızını dövme sende bir zamanlar böyleydin" dese annem buna hiç kulak asmaz ve beni döver. O yüzden her tarafımda morluklar var. Fiziksel olarak geçti. Ama duygusal olarak geçmedi.

Mutfağa girdiğimde bir sessizlik oldu.

Annesi
-Bak senin yüzünden kavga ediyoruz! Ben seni neden doğurdum?

Ruby
-Sevmemen umrumda değil

Annesi
Demek umrunda değil.

Ruby
Evet umrumda değil! Sen pavyonlara gidip orda erkek tavlıyorsun. Babam sabahtan akşama kadar çalışıyor. Onun bir gram bile değerini bilmedin.

Annesi
-SEN BENİMLE NE HAKLA BÖYLE KONUŞUYORSUN!

Ruby
-VE AYRICA BEN GECEMİ GÜNDÜZE KATTIM. ÇALIŞTIM ÇABALADIM. BENİM BİLE DEĞERİMİ BİLEMEDİN!

Annem bana bir tokat attı. Artık acımıyordu. Çünkü alışmıştım.

Annesi
ODANA ÇIK BUGÜN OKULA GİTMİCEKSİN!

Ruby
BAŞKA CEZAN KALMADI MI? MESELA EVLATLIKTAN ÇIKARMAK?

Annesi
ONU İSTİYORSAN EŞYALARINI TOPLA VE GİT BU EVDEN!

Masadan hızla kalktım. Sonunda bu evden kurtuluyorum. Annemin yüzünü görmek bile istemiyorum. Bütün eşyalarımı bir valize koydum. Babamla vedalastim.

Babası
Kendine dikkat et bitanem.

Ruby
Sende baba.

Babamla konustuktan sonra sarıldı ve cebime bişey koydu. Kapıyı sertçe kapattıktan sonra cebime baktım. Bana rulo şeklinde sarılmış bir para vardı. Ruloyu açtığımda milyonlar vardı. Parayı cebime koydum. Elime telefonu aldım ve arkadaşımı aradım.

-telefon konuşması-

Ruby
Alo?

Lili
Alo? Ruby neden aradın bu saatte?

Ruby
Annem beni evden kovdu sende kalsam olur mu?

Lili
Olur gel tabii.

Ruby
Tamam geliyorum

-Telefon konuşması bitti-

kelime:308

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kimim ben? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin