treinta y uno.

445 85 37
                                    

Bu kitabı hem final yapmak istiyorum hem de istemiyorum ben ne biçim bir insanım la

Bu şarkıyı eklemesem geberirdim(psikolojim bozulmuş takılmayın)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Brandayı, muşambayı yırttılar."

"Limom gibi kızım seni sık-"

Simge'nin, Zehra ve benim ağzımı kapatmasıyla şarkımız bozulmuştu.

"Ulan iki buçuk hafta evde yokum diye girdiğiniz hale bak valla ya ayıp."

"Öyle deme Simge abla biz sen eğlenmeye gidiyorsun diye seviniyoruz. Mutlu ol diye yani."

"Siz mi? Hadi canım gidin be. Siz asla bunun için sevinmezsiniz."

Bavulunu kapamaya çalışan Simge'ye yardım için gittiğimde kafama bir tane yapıştırmıştı.

"Yaa niye vurdun?"

"Siz varya iki şerefsiz insan benim gidişimi dört gözle bekliyorsunuz be ama durun benim size bir sürprizim var."

Sürpiz kelimesi ikimizi de heyecanlandırmıştı.

"Ne hediyesi."

"Biraz bekleyin gelmek üzere. O zaman görürsünüz."

Zehra ellerini açmış yemek olması içi dua ediyordu.

"Şu salağın girdiği hale bak, görücem ben sizi."

İkimizde meraktan gebermek üzereydik ama bir yandan da son dediği şeyden kaynaklı kafamız da karışmıştı.

Simge tuvalate girdiğinde kendimi yatağa atıp yüksek sesle bir 'of' ses çıkarmıştım. Zehra üstüme çıktığında dudağıma küçük bir buse kondurmuştu.

"Simge gitsin senin bu oflamalarını inlemeye çevirmek istiyorum."

(Bu şarkıyla olmuyor ama shhshshjs)

"Kızl- tövbe tövbe lan ben daha gitmedim aloooo"

Simge'nin sesini duyduğumuz anda Zehra üzerimden kalkmıştı.

"Ben iki dakikaya çıkıyorum ve... Durun zil çaldı. Muhtemelen süpriz gelmiştir."

Ikimizde supriz için heyecandan diklenmiştik.

"Kesin yemek geldi bak gör."

Kapıdan yemek beklerken gelen elemanla içimizden 'işte şimdi sıçtık' demistik. Yani muhtemelen o da demiştir.

"CAAAAART CUUUUUUUUURT"

"Ebrar?"

Şu an karşımızda ellerinde bavulla karşımızda dans eden bir eleman duruyordu.

"YIRT ONU YIRT YIRT"

"Ulan yırtık dondan çıkan eleman senin ne işin var la burada?"

"Simge Abla size hediye getireceğini söylememiş miydi?"

Sinirle koşarak Simge'nin yanına giderken onun burada olmadığını fark etmiştim. Ulan seni zalım kadın.

Ben sinirle odaya giderken Zehra ve Ebrar'ın yatakta dans ettiklerini görünce anlık bir şok gelmişti.

"BENİM KOCAM MAKAS ATAR!"

"KAĞIT GİBİ SENİ YIRTAR!"

Ben bu got verenin gelmesine sinirlenmişken Zehra dans mı ediyordu?

"ZEHRA!"

Benim geldiğimi gördüğü anda Ebrar'ı bok çuvalı gibi yere atmıştı.

"Lan putperest niye beni hemen satıyon lan?"

"Karım geldi görmüyor musun?"

Yerde yatan Ebrar eliyle Zehra'ya nah çekip sahildeki deniz kızlarının verdiği pozla bana bakmıştı.

"Şşşt güzellik ne izliyorsun bizi orada? Gel iki güzel şeyler yapal-"

Bu sefer kafasına Zehra'dan güzel bir yastık yemişti. Aferin benim kadınıma. Ha bir şöyle ol biraz ya.

"Güzel şey derken Ebrarcım?"

"Göbek atalım demek Zehracım."

"Ha tamam ona va- HAYIR! YOKUM! SIKTIR GIT BU EVDEN! KARIMLA YALNIZ BIRAK BIZI!"

Ebrar önümdeki bavulu gelip yatağa atmıştı. Yüzüne bir piç gülüşü takarak kolunu omzuma koymuştu.

"Güzellikler şu bavulu görüyor musunuz?"

"Ne demek istiyorsun Ebrar çabuk söyle."

"Şunu diyorum: Bu bavul iki buçuk hafta boyunca benimle burada olucak."

Ne demek iki buçuk hafta? İki. Buçuk. Ikiyle buçuk yani. Ha bir de hafta.

"Ebrar çık şu evden."

"Yoooo banane banane."

Yatakta uzanan Zehra'ya 'bu bok çuvalı gibi atmayı bana da öğretir misin?' dermişcesine bakmıştım.

Memnuniyetle bunu yapacakmışcasına bakmıştı.

"Ebrarcım iki dakika şurada bekler misin?"

Koşarak dış kapıyı açtığımda ellerinden ben, ayaklarından da Zehra tutarak kapıya doğru götürmeye başlamıştık.

Lan bu kadın niye bu kadar ağırdı böyle. Ne yiyip içiyordu bu böyle?

"BIRAKIN BENİ VATAN HAİNLERİ!"

Kapıya geldiğimiz de Ebrar'ı, Zehra usulü yere atmıştık.

Kapıyı yüzüne kapatınca şaşırılmayacak bir şekilde hayvan gibi vuruyordu.

Önümde duran Zehra'nın boynuna kollarımı atıp dudaklarımı onunkilerine yaklaştırmıştım. Önümde duran kadın beni bacaklarımdan kaldırıp kendine daha da çok yapıştırmıştı.

"Sence kapının önüne bir sandalye koymalı mıyız?"

"Bırak birazdan güzel güzel gider."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aşkolar bu köy bana çarptı herhalde ben burada deli gibi cart curt söylüyorum shhshshhs

Vote sınırı 70

Husband-hanzeh✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin