Jisoo'nun partisi için üstüme kısa siyah dar bir elbise üstümde mini bir kırmızı deri ceket giymiştim. Saçlarımı taradıktan sonra yüzüme hafif bir makyaj yaparım.
Makyajımı bitirdikten sonra çantamı alırım ve odamdan çıkarım. Aşağı indiğimde Lisayı görürüm ve gözlerim irice açılır. Üstüne beni ki gibi siyah kısa dar bir elbise üstüne geçirdiği ve ona aşırı derecede yakışan siyah ceket ve giydiği kırmızı topuklu ayakkabılarla harika görünüyordu.. özellikle makyajı.. kırmızı ruju ona aşırı derecede farklı bir görünüş veriyordu. Saçları ise dağınık bir model gibiydi ama onu fazla seksi gösteriyordu
Lisa beni gördüğünde gülümseyerek "Hazırsanız gidelim" dedi bende aynı şekilde gülümseyerek "Hazırım gidelim" derim.
Arabaya bindiğimizde Lisanın cebinde küçük bir el silahı olduğunu görürüm ona bakarak "Niye yanına Silah aldın.. orası arkadaşımın evi.." Lisa cebindeki silaha bakarak "Benim görevim sizi korumak" dediğinde gözlerimi deviririm "ne zamana kadar daha sizli bizli konuşucaz lisa.." bunu dediğimde kıkırdayarakg "sanırım sonsuza dek.. seni gıcık etmek hoşuma gidiyor" bunu dediğinde tekrardan gözlerimi deviririm ve cama bakmaya başlarım
Aradan yarım saat geçtikten sonra Jisoo'nun evine geliriz. Arabadan indikten sonra kapısının önüne geliriz ve zili çalarız.
Biraz bekledikten sonra gülümseyen yüzle kapıyı Jisoo açar "Hoşgeldiniz!" Bende gülümserim ve "Hoşbulduk" benim aksime Lisa mimiksiz bir şekilde kapının arkasına bakıyordu.
İçeri girdiğimizde bazı kişilerin sarmaş dolaş dans ettiği, bazı kişilerin sevgilisiyle öpüşmesi, bazı kişilerde sadece koltuklarda oturup birşeyler içiyorlardı.
Jisoo bize dönerek "eğlencenize bakın" der ve bende başımı olumlu anlamda sallayarak Lisayla boş bir koltuğa otururuz.
Jisoo'nun bana getirdiği içkiyi içerken göz Lisa'ya kayar ama Lisa eğlenmek dışında sadece dikkatlice etrafa bakıyordu. Lisaya göz devirerek "Hadi ama Lisa! Sadece bugünlük eğlen" bunu dediğimde gözlerini benim gözlerime çevirir ve "İçmemem gerek eğer sana zarar veren biri olursa o kafayla hiç birşey yapamam Jennie"
Haklı olduğunu bildiğim için kafamı sallarım ve içkimi içmeye devam ederim.
Evet sadece 1 bardak içecektim ama bu bitirdiğim 5. Bardağımdı.. hepsi lisanın yanında dolaşan kız yüzündendi! 5. Bardağımıda içtikten sonra bardağımı masaya bırakırım ve Lisayı izlemeye devam ederim. O yanındaki kız gerçekten sinirlerimi bozuyordu!
Artık dayanamayıp oturduğum yerden kalkarım ve Lisa'ya "Tuvalwte gidyiroehm ben" cümleyi yanlış mı kurdum ben... çok kaçırmıştım sanırım..
Tuvalete geldiğimde tuvaletin boş olduğunu görünce rahatlarım ve kapıyı kilitleyip musluğu açarım ve yüzüme hafif su değdiririm.
"Lanwt olsun! Ben o kızıefan daha güzeleüm!" Yine kurumamıştım.. klozetin kapağına otururum ve birden kapı tıktıklama sesi gelir.
"Jennie.. iyi misin?" Bu Lisanın sesiydi.. "Giet bureadan Lisa!" Lisanın kapıyı zorladığını anlarım ve klozetin kapağından kalkarak kapının kilidini açarım.
Lisa kapıyı açtığında gözlerini kısarak bana bakmaya başlar "ne yapıyordun Jennie? Yarım saattir tuvalettesin.." göz deviririm ve "Asıl swn ne yapıyordün o kşizla!" Lisa dediklerimi anlamadığı içib "Ne? Kaç bardak içtin Jennie!" Kaşlarımı çatarak elimle beşi gösteririm.
Lisa'nın gözleri aniden açılır ve "Ne? Niye o kadar fazla içtin!" onun yüzünden içmiştim.. lanet olsun ki onu çok fena kıskanmıştım! "Senin yüzünden.." bu sefer cümleyi doğru kullanmıştım.
Lisa şaşırarak bana bakar ve "Ne saçmalıyorsun Jennie? Ne benim yüzümdem.." bunu dediğinde omzuna omuz atarak yanından geçerim ama beni hemen bileğimden tutarak kendine çevirir.
"Bırak beni!" Lisa'nın sinirlendiğini anlamıştım çünkü boynunda damar çıkmıştı. Yine çok ateşli.. "söyle bana niye benim yüzümden?!" Artık dayanamayıp "parti boyunca benimle tek kelime bile etmedin! Ama gittin başka kızlarla konuştun!" Lisanın siniri az da olsa girmişti ve yüzü normale dönmüştü "kıskandın mı sen beni?" bunu sırıtarak demişti.
"Ne kıskanması ne alak-" daha cümlemi bitiremeden Lisa dudaklarını benim dudaklarıma bastırmıştı. Şuan rüyada gibiydim.. yumuşak dudakları benim dudaklarıma değiyordu ve haraket ediyordu..
biraz bekledikten sonra bende ona karşılık vermeye başlarım. Bir eli belimi diğer elinide kalçama götürür. Öpüşmemiz daha da yoğunlaşır ve ayağı ile açık olan kapıyı kapatır ve aniden beni kapıya yaslar.
"Seni seviyorum Jennie.."
Selammm🤍
Aylar sonra tekrardan yeni bölümm
Öpüyorum sizlerii